olen 50 mies kirjoita minulle nainen jos haluat rehellisen ihmisen seuraksi
yksin
25
369
Vastaukset
- aikuinen nainen
Löytyykö vielä tastä maailmasta aidosti rehellisiä miehiä, jotka ei haikaile sinne tänne?
Kerrotko itsestäsi jotain lisää?
Nainen 51v- kevätiltoo
Olen rehellinen jolle voi puhua ja sana pitää.Ei kaikki miehet haikaile sinne ja tänne .Eikä kaikki miehet ole renttuja.Epäonnistuneessa suhteessa moni samaistaa kaikki miehet
kevätiltoo - aikuinen nainen
kevätiltoo kirjoitti:
Olen rehellinen jolle voi puhua ja sana pitää.Ei kaikki miehet haikaile sinne ja tänne .Eikä kaikki miehet ole renttuja.Epäonnistuneessa suhteessa moni samaistaa kaikki miehet
kevätiltooHienoa, ja en tarkoitakkaan yleistää koko mies sukukuntaa. Onhan meissä naisissa ihan samanlaisia olemassa. :)
Aikuinen nainen - kevätiltoo
aikuinen nainen kirjoitti:
Hienoa, ja en tarkoitakkaan yleistää koko mies sukukuntaa. Onhan meissä naisissa ihan samanlaisia olemassa. :)
Aikuinen nainenolen aivan samalla ajatuslinjalla.
- aikuinen nainen
kevätiltoo kirjoitti:
olen aivan samalla ajatuslinjalla.
Tarkoitatko samalla ajatuslinjalla mun kanssani, vai edellisen? Missä päin asustelet?
- kevätiltoo
Tarkoitatko samalla ajatuslinjalla mun kanssani, vai edellisen? Missä päin asustelet?
Kyllä aikuinen nainen ajattelee hienosti .meillä kummallakin on halu uskoa toisiimme ,ei meistä renttuja silloin saada tekemälläkään olkoot niin ajattelevat omissa ympyröissään ..Asun maalla lähellä kaupunkia..
- aikuinen nainen
kevätiltoo kirjoitti:
Kyllä aikuinen nainen ajattelee hienosti .meillä kummallakin on halu uskoa toisiimme ,ei meistä renttuja silloin saada tekemälläkään olkoot niin ajattelevat omissa ympyröissään ..Asun maalla lähellä kaupunkia..
Näin taitaa olla, että ajatukset menee tässä yksiin. Ja todellakin nämä, jotka haikailee joka suuntaan, saavat olla ja elää haluamaansa elämää, ihan vapaasti.
Saanko kysyä vielä asutko etelässä, keskisessä-suomessa, vai pohjoisessa, tai siltä väliltä:))? Itse asun etelä-suomessa ja paikka uusimaa. - kevätiltoo
Näin taitaa olla, että ajatukset menee tässä yksiin. Ja todellakin nämä, jotka haikailee joka suuntaan, saavat olla ja elää haluamaansa elämää, ihan vapaasti.
Saanko kysyä vielä asutko etelässä, keskisessä-suomessa, vai pohjoisessa, tai siltä väliltä:))? Itse asun etelä-suomessa ja paikka uusimaa.Asun etelä-suomessa lähellä uudenmaan rajaa aikuinen nainen alkaa minua kiinnostamaan.
- aikuinen naine
kevätiltoo kirjoitti:
Asun etelä-suomessa lähellä uudenmaan rajaa aikuinen nainen alkaa minua kiinnostamaan.
Hmmmm...siis ei mikään pitkä matka:) Olen nauttinut tänään auringosta, et jaksaa illalla jännittää peliä;) Kiinnostus herää täälläkin...
- kevätiltoo
aikuinen naine kirjoitti:
Hmmmm...siis ei mikään pitkä matka:) Olen nauttinut tänään auringosta, et jaksaa illalla jännittää peliä;) Kiinnostus herää täälläkin...
Jännitystä elämään minun ja (ehkä)jääkiekkopelien kautta.
Hmmmmm Aikuisella naisella on aikuisten peleissä jaksamista. - aikuinen nainen
kevätiltoo kirjoitti:
Jännitystä elämään minun ja (ehkä)jääkiekkopelien kautta.
Hmmmmm Aikuisella naisella on aikuisten peleissä jaksamista.Nimenomaan lätkä peliä tarkoitan...mitäs sinä tarkoitat, tai ymmärsit??
- kevätiltoo
Nimenomaan lätkä peliä tarkoitan...mitäs sinä tarkoitat, tai ymmärsit??
Lätkäpeliä tietysti mitäs muuta sitä vois ajatella ???
- aikuinen nainen
kevätiltoo kirjoitti:
Lätkäpeliä tietysti mitäs muuta sitä vois ajatella ???
Hyvä, ei siis muuta. Ymmärsin sun ajattelevan asiasta väärin, mutta antaa olla.
Seuraatko itse lätkää?:) - kevätiltoo
Hyvä, ei siis muuta. Ymmärsin sun ajattelevan asiasta väärin, mutta antaa olla.
Seuraatko itse lätkää?:)harrastuksiini kuuluu matkustelu ja myös lätkäpelien seuraaminen.
mitkä ovat aikuisen naisen harrastukset ??
Muut kuin lätkäpelit ? - aikuinen nainen
kevätiltoo kirjoitti:
harrastuksiini kuuluu matkustelu ja myös lätkäpelien seuraaminen.
mitkä ovat aikuisen naisen harrastukset ??
Muut kuin lätkäpelit ?Harrastuksiini kuuluu liikunta ja lenkkeily, myös fillaroin kesät -talvet, talvella lisäksi hiihto. Koska en ole baari-kärpänen, enkä notku ainoastaan kalja lasin takana baareissa. Pidän itsestäni huolta, eli hoidan itseäni:)
Mutta en ole absolutisti siltikään. Olen vain huomannut, että rahan saa viisaamminkin riittämään. - kevätiltoo
Harrastuksiini kuuluu liikunta ja lenkkeily, myös fillaroin kesät -talvet, talvella lisäksi hiihto. Koska en ole baari-kärpänen, enkä notku ainoastaan kalja lasin takana baareissa. Pidän itsestäni huolta, eli hoidan itseäni:)
Mutta en ole absolutisti siltikään. Olen vain huomannut, että rahan saa viisaamminkin riittämään.Liikunta on minunkin harrastuksiini kuuluva ja ja ajelen paljon 21 vaihteisella
polkupyörällä.tietenkin autoa tulee paljon käytettyä kun on pitkät työmatkat,
En käytä alkoholia juuri lainkaan .Olen enempi luonnossa liikkuja.
Yksi harrastus on myös aikuisopiskelu . - sivusta seurannut
kevätiltoo kirjoitti:
Liikunta on minunkin harrastuksiini kuuluva ja ja ajelen paljon 21 vaihteisella
polkupyörällä.tietenkin autoa tulee paljon käytettyä kun on pitkät työmatkat,
En käytä alkoholia juuri lainkaan .Olen enempi luonnossa liikkuja.
Yksi harrastus on myös aikuisopiskelu .Eiköhän kannatttaisi antaa sähköpostiosoitteensa ja jatkaa juttua
sitä kautta, ettei täällä palstalla sivullisten silmien alla avaudu asioistaan
- pinkki09
täälläkin ois nainen 45v joka kaipailee ystävää pitempi aikasta, mistä päin olet jos saa olla utelias.....???????
- kevätiltoo
Et ole vielä kertonut olinpaikkaa itsekkään ????
- Kesä yhdessä
Voit sä mullekin kirjoittaa jos tahdot. Oon 53v mies salosta.
Kerron sit lisää itestäni.
massi@netti.fi - pinkki09
Kesä yhdessä kirjoitti:
Voit sä mullekin kirjoittaa jos tahdot. Oon 53v mies salosta.
Kerron sit lisää itestäni.
massi@netti.fimuuten hyvä mut asut liian kaukana itse olen pohjoseta mielellään lähempää
Moicca!
Olen 51v. nainen savosta, mutta en ole täällä syntynyt elämäntilanne muuttui ja muutin tänne 2003 , leski ja eläkeläinen, siinäpä kova yhtälö näille sivulle:)
Rehellinen, huumonrintajuinen , toisen huomioon ottava ristiverinen nainen...jospa Kusti jaksaa polkea postia!- kevätiltoo
Savossa on ihmiset ihania ja lupsakoita .kyllä kusti polkee sinnekkin .
Elämäntilanteen vuoksi monet ovat joutuneet muuttamaan paikkakuntaa kuka
työn tai perhesiteiten takia .
Toisen huomioon ottaminen on mielestäni maailmassa niitä tärkeimpiä asioita ja tärkein parisuhteessa ja tietysti luottamus .
Emilyn tuntuu mukavalta ristiveriseltä naiselta.
- Narsisti uhri
hEI
Mitäpäs kuuluu? Täällä villinpuoleinen 50, tytön hupakko kirjoittelee.
Kesäkin tulloo ja pääskyset lentelöö.
Joka aamu saa jo nukkua pitempään ja lukea kirjoja.
Olen vähän huono kirjoittelija, itse asiassa ensimmäistä kertaa. Olen hyvin arka ihmissude asioissa, olen Perusteellisesti petetty osapuoli. Olen muuten sosiaalinen, en mikään nynny. Pikkasen hevos hullu. Omillaan toimeen tuleva. Hyvin itsenäinen luonne. - kevätiltoo
Kiitos hyvää kuuluu.
Kesä tulloo ja pääskyset lentelöö niikuin ennen savossa sanottiin.
Perusteellisesti petetty osapuoli tuntee arkuutta ja ehkä pelkää ,että
tulisi uudestaan petetyksi ja alistetuksi.
Kerro missä päin asut vaikka ei välimatka ratkase nykyajan liikkumista ?
Ymmärrän sinua Mutta en haluaisi kaikkien luettavaksi sinulle kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830