vkon päästä lähtö

alanyaan:)
Säätila näyttää tosi sateiselta ja kylmältä:(
Kattonu montaa eri säätilaa monelta sivulta.
Toivottavasti kumminki aurinko suosii auringon ottoa.

24

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut2

samaa katsonut. viikon päästä kanssa lähtö ja vähän jännittää tuleeko vettä ja kylmää niin kuin säästä voisi kuvitella :(

• Sunnuntaina tullut

Pääsiäislauantaina saavuttiin alanyaan ja silloin kanssa kattelin etukäteen säätietoja monelta eri sivulta jotka eivät kyllä näyttäneet kovin lupaavilta... vaan toisin kävi :) su puolipilvinen lämmin, ma,ti, ke loistavat rantakelit, to sateli aamupäivästä iltapäivän pilvistä (shoppailupvä) perjajntaina ja lauantaina aivan kirkas taivas ja lämpölilat 25 paikkeilla.. Hyvää ja aurinkoista lomaa ja terveisiä Alanyaan !!

• kkkkkkkk

No ei pidä paikkaansa nuo säätiedot. Tänään tultiin 2 viikon lomalta. 2 huonoa päivää ja loput aurinkoa koko ajan. Lämpö 22-25. Aivan ihanat ilmat.

• dananino

Täältä kans lähdössä viikon päästä reissuun ja vaikka säät pelottaaki niin ei se auta kun pistää sormet ristiin että arska paistaa :) ja jos välillä sataa nii sitten shoppaillaan. Hirmu matkakuume, tulis jo lähtöpäivä!

• Myöskin viikon päästä lähtö...säätiloja olen katsonut eri saiteilta ja näyttävät kovin erilaisilta, nähtäväksi jää mitkä ne sitten loppujen lopuksi on. Eivät ole aikaisemminkaan pitäneet paikkaansa... Noh, loma on lomaa vaikka sataisia koko viikon. Toki olisi mukavampi jos paistaisi :)

• fiona29292

kertokaa sit tänne millaiset säät oli...Me lähdemme 18 päivä...

• me kotiudutaan 18 pvä illalla,niin oot jo kenties siä ittekki mutta kertoillaan sit säätietoja kun kotiuduttu.

• matkaan 18.5
    • ton zoowerin mä kans ny illalla löysin:)Toivon on jotta olis hyvät ilmat just sillon kun alanyas ollaan.12.5 ollaan ekaa aamua alanya,ainaki zoowerin kautta näyttää hyvältä tällä hetkellä säätila

• Pakko paistaa

Me kans 12.5. ekaa aamua Alanyassa. Saa luvan arska paistaa!!! Kaikki sääsivustot näyttää eri lukemia et tiedä noista mitä uskois...

• emmiolivia

meki lähetää alanyaan 16 päivä ja toivotaa et sää on upeeeee =)

• Jo viiden vuorokauden ennusteet ovat enemmän arvauksia kuin ennusteita... saati sitten kymmenen vuorokauden. Pari päivää ennen lähtöä voi katsoa jo jossain määrin luotettavan ennusteen.

• Ressi poies, lomalle

Turha niitä ennusteita hirveesti kytätä. Todennäköisesti suurimman osan aikaa on mahtavat kelit, ja jos joku sadekuuro tulee, niin so what. Kyllä siellä lämmintä riittää. Nauttikaa loman odotuksesta ja sitten lomasta!

• itse kokenut sen tie

oltiin huhtikuussa alanyassa ja oli ikävät säät. myrsky nousi aina yllättäen ja vettä satoi kaatamalla ja kadut vain lainehti kun ei viemärit vedä kuten suomessa. Oli sitten muutama lämminkin päivä auringon kera tosin ei tarennut uimaan oli siellä kylmä tuuli mutta aurinkoa pystyi ottamaan kun makasi hiekalla. Aika oikukkaan säät on huhtikuussa ainakin , joten ei enää silloin Turkkiin koskaan.

• Nainen v.m 54

Meitsi lähtee 14.5 myös Alanyaan ja kauhulla katselen säitä. No ei voi kun parasta ajatella ja pelätä pahinta...täällä tietysti helteet ja siellä paleltuu.

• lomaa odottava

Sama lähtöpäivä. Ainahan Alanyassa paistaa,mitä nyt välillä vähän puhdistavaa sadetta!
        Kovasti lomaa odottava!! Hyvää ja aurinkoista lomaa kaikille jotka lähdössä tuolloin!

• fiona29292

ei kyl hyvältä näytä ,kun nyt katselin!!!

• joo ei näytä hyvältä säätila ny alanyaan:(
      Mutta toivotaan jotta se aurinkoki paistaas;)

• fiona29292

nyt näyttää paremmalta,jihuu!!! pari päivää ois ennen meidän menoo sadetta!!!

• fiona29292

foreca ei todellakaan pidä paikkaansa...kaikki muut näyttää eriä

• 35

Ei kanna lähtee nyt Suomesta, kun aurinko paistaa ja kevät on ihanamillaan...mun mielipide syksy on taas eri asia sateet , kylmä, jne.....
      Hyvää matkaa kumminkin
      Taneli

• --

mutta Suomesta kun ei saa munaa

• z3

Hei!! Alanyassa on toukokuussa n. 8 sadepäivää, että lohduttautukaa sillä :) Itse menen heinäkuussa, jolloin sadepäiviä on n. 1 :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2546
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1526
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1501
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      80
      1235
    Aihe