onks jengi tietoinen tästä brittiläisestä huippumimmistä? Olen aina äimänä kuunnellessani hänen upeita vetojaan. Kaksi levyä vasta ulkona, mutta niillä ja live-esiintymisillään hän on vallannut ainakin Euroopan billykuningattaren valtaistuimen. No, onhan hän niin paljon muutakin...
Imelda May
10
499
Vastaukset
- Mayhemmo
EI ole koskaan kuultukaan.
Imelda on Irlannista ja levyjä on tullut kolme. Soul on muuten tosi tylsää musiikkia. - MC Rockets
Aikaisemmin esiintyi Imelda Clabby. Eli muitakin levyjä on varmasti tullut ulos. Esim. Goofinilta jo 90-luvulla Darrel Highamin levyllä.
- Juna Mies
Imelda May - Train Kept A Rollin
http://www.youtube.com/watch?v=5mFAbyoMuLM&feature=related - dingelingdange
Keskinkertainen laulaja joka ei pärjännyt muuten ni piti alkaa rockabillyä levyttään. Kyllähän tää on ihan harrastaja oikeisiin naislaulajiin verrattuna. Ei pysy äänessä ja äänikin on ohut ja ponneton. Mut kai tää rockabillyihmisille välttää kun eivät ole parempaakaan kuulleet.
- niinpäniinjoo
Rockabillyihmiset kaipaavat kuningasta ja kuningatarta joka ohjaisi heidät oikealle tielle, siksi pitää koettaa hakea sellaista heti kun joku ehdokas löytyy. Toisaalta Imelda on kaikessa keskinkertaisuudessaan sopiva siihen tehtävään kun ottaa huomioon kohdeyleisön vaatimukset ja tietämyksen tason.
- juutuubi
Tässä vielä parempaa, kaksi kaunista naista laulaa klassikkobiisin:
http://www.youtube.com/watch?v=OBeVgDppbuk- tuujuubi
Oli tää parempi kun Imelda. Tuplasti.
- ertertert
paras
- Ime Lda muakin
tommonen keskiverto karaokelaulaja. Tuskin pääsee levyjä tekemään.
- Kannat kattoon
Imelda May - Tainted Love My Baby Left Me Helsingin keikka 2010. Imelda on sexy sexy...
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=h9EJvMm3nPg&NR=1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717