Et ajatellut sitä, että et tehnyt pahojasi pelkästään minua vastaan, vaan häntä jonka "suojatti" olen. Teit itsellesi karhunpalveluksen.
Myönnettäköön, että sinulla on voimia. Tosin voimasi ei riittänyt ihan kaikkeen.
Et kuitenkaan ottanut huomioon, että voimakkaan intuitioni ansiosta ehdin varautua ja suojautua hyökkäystäsi vastaan, mutta rakkaan lemmikkini menetin. En ollut se henkilö kuitenkaan keneksi minua luulit ja kehen halusit vihasi purkaa. Mutta suututit erään, joka minua koulii ja valmistaa tehtävään jota varten minä olen täällä. Hänelle tulee todella kiire. Hän ei yhtään pitänyt siitä mitä teit. Olet varmaan jo huomannutkin, että teit väärin ja saat maksaa siitä. Ne voimat jotka minulta yritit varastaa ja jotain varastitkin, ovat sinun tuhoksesi, sillä olin loihtinut ne varkauksien varalta. Ja ne ovat kotiutuneet jo takaisin. Siksi en ole käynyt täällä pitkiin pitkiin aikoihin. Eräs tehtäväkin on sen vuoksi suorittamatta, koska siihen en ollut silloin aivan valmis ja nyt muutaman vuoden olen siihen harjaannuttanut itseäni.
Sanon vaan, että en en ole kostonhimoinen. Suuntaan voimani ja energiani muualle. Se kenen "suojatti" olen, "hoitaa" kyllä sinut, vaikka en sitä pyydä. Minun ei tarvitse.
Ja; kyllä, olen hengissä (Tämä on teille, jotka olette ihmetelleet mihin oikein katosin ja olenko vielä elossa).
Sinä joka "näpäytit" minua taiallasi
N***** T****
2
222
Vastaukset
- pane mummoos
Mitä vittua?
- eisitkirouksiimulle
...? ai onko joku kuollut? EI!! EI ELÄIMIÄ SAA TAPPAA!! EIIIH! EI SAA!! tappakaa mieluummin ihmisiä, mutta ei eläimiä, ei misssään nimesä! ihmisiä onkin jo liikaa, eläimet kuolee sukuputtoon. murh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840