mahtaako illalla ruskettua, ts. jos olen 19-21 esim rannalla näin toukokuun lopusta, onko siitä vastaavaa hyötyä?
Ruskettuuko illalla?
7
15344
Vastaukset
- Hunajapupu
Ite on tullu monena kesänä oltua rannalla vähän illemmalla, just tossa seittemän jälkeen, ja kyllä oon huomannu että on sitä rusketusta tullu sillonki.
Eihän se kuitenkaan oo yhtä tehokasta sillon kun aiemmin päivällä aurinko on paistanu kunnolla ja sitte menee pilveen iltaa myöten, vai mitenköhän se mahtaa olla? Ainakin vois ajatella näin.
Tosta toukokuun lopusta en kyllä osaa sanoo mitään kun eihän vielä varmaan niin lämmintä oo välttämättä aina päivälläkään. Mutta hyvä jos aurinko paistaa ja mikäs sen mukavempaa kun rannalla oleminen!=)- Jolle
Ruskettuuhan sitä, vaikka olisi pilvinen päivä, ei toki yhtä paljon kuin kirkkaassa auringonvalossa. Myös ilta-aurinko ruskettaa, mutta on lempeämpää kuin keskipäivän valo.
Rusketushan on ihon puolustusreaktio auringon uv-säteitä vastaan, joten aina ruskettuu kun säteitä on ilmassa, myös pilvisenä päivänä. - hrrr
villapaita päälle niin tarkenee ottaa aurinkoa ;)
- Jonsku
Ihminen ruskettuu aina milloin aurinko paistaa jopa hieman pilvisellä säällä pilvin "takaa"..tosin hieman huonommin,mutta ruskettuu kuitenkin.
- -ruskettunu-
Tottakai sillonkin ruskettuu, varjossakihan ruskettuu aivan samalla lailla, tietenki vaa vähä heikommin ko suoraan auringon alla. Muista aurinkorasva!!!
- 14vuotias
Kyllä ruskettuu ps tää keskustelu on käyty mun. syntymäpäivänä
- Anonyymi
Rusketustahan voi hankkia myös Mytanin itseruskettavilla pillereillä
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727