Mikähän siinä on ,että jos olet isomman kokoinen nainen, niin suurinpiirtein kaikki vaatteet, joiden väitetään näyttävän päälläsi hyvältä saavat sinut näyttämään 20 vuotta ikäistäsi vanhemmalta.
Siis minäkin menin nyt ostamaan juhlavaatteita ja ostin sitten turkoosin tunikan ja turkooseilla ruusuilla kuvioidun mustan pitkähkön hameen ja nyt kun olen katsellut itseäni peilistä, niin epäilykset heräävät. Siis minähän olen ostanut vaatteita, joita joku eläkeläismummo voisi pitää, enkä suinkaan mitään sellaista jota yleensä kolmekymppisten päällä näkee.
Ja kaupassa en tajunnut sitä, kun kaikki niin kehuivat tämän aasun sopivuutta ja kauneutta päälläni (eikä näin suoraan sanottuna kauppoja kierrellessä mitään parempaakaan löytynyt)
Isokokoisten vaatemallistot vanhentaa
8
421
Vastaukset
- toinen turhautunut
Oon ihmetellyt ihan samaa. Enkä ymmärrä että miksi suurin osa isoille naisille tarkoistetuista leningeistä on hihattomia? Mitä ihmeen järkeä siinä on, kun minun pitäisi just yrittää peittää ne roikkuvat allit :(
Löysin yhden nettikaupan, missä leningit näytti ihan kauniilta...
http://www.kiyonna.com/plus-size-clothing/Cocktail.html
En oo vastaaviin törmännyt täällä suomessa.- toinen turhautunut
Ja piti vielä sanoa, että käy palauttamassa ne vaattteet :)
- vanillainen
Minä myös olen ihmetellyt tuota hihattomuus/hihan pituus ilmiötä. Olen löytänyt kivoja hihallisia puseroita, mutta sovittaessa huomaan että hihan pituus ei ole oikeassa suhteessa puseron kokoon.
Hihaan vähän lisää pituutta niin olisin ostanut, mutta kun se hiha jää lyhyeksi ja allejani minäkin haluan piilottaa.
Mielummin hihaan pituutta, voihan sitä sitten lyhentää itse, jos haluaa sellaisen vähän kainalon yli olevan hihan.
Suunnittelijoiden kannattaisi vähän ottaa selvää kohderyhmästään, eikä vaan suurentaa malleissa leveyttä ja esim. hihat jättää pienempikokoisten pituuteen.
totta! ajattelkaa nyt vaikka xxl kokoista teiniä, mistä se vaatteensa löytää!
esim. seppälän, lindexin ja kappahlin vaatteet lisää 20v en halua näyttää 30kybäsenä 5kymppiseltä!- Omena65
Olen jo reilun vuoden verran tilaillut kivoja, nuorekkaita, suht edullisia vaatteita englantilaisista nettikaupoista: yoursclothing, asos ja evans ovat suosikkejani. Kannattaa tutkia heidän kokotaulukkojaan, jotta löytää oman kokonsa. Itse olen suomalaista kokoa 46-48 ja englantilaista 20, eikä koot todellakaan lopu siihen. Suosittelen!
myös mä olen tilaillut englannista vaatteita. yours'n laatu on vähän sitä sun tätä, mutta asos ja evans ovat laadultaan ok.
ulkomaisissa palautuksissa on huomioitava se, että ostaja maksaa palautuskulut(kin), mikä omalla kohdallani rajoittaa tilausintoani.- Isohko myös
Loistava pointti aloittajalta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906