Ongelmana on laiskuus ja uusavottomuus uusien sarjojen etsimiseen, joten turvaudun apuunne ^^
Suunnitelma:
- Etsitään Romanttista animea
- Genrelajit: Magic, Romance!!. Supernatural, Fantasy
-Vaihtoehtoiset genret: Draama, Komedia
Joitakin esimerkkejä sarjoista, joista olen pitänyt:
Kamichu!
Spice and Wolf
Zero no Tsukaima
Ef - a Tale of Memories ( melodies)
Eli mieluiten ehdotuksia perustelujen kanssa, mutta jos perusteleminen on ylitsepääsemättömän hankalaa, voi heittää myös pelkän listan.
Vaikka pidänkin enemmän Tyttö x Poika parituksista, myös Yaoi ja Yuri hyvien perustelujem siivittämä kelpaavat. Pidän enemmän onnellisista lopuista. mutta sarja voi toki päättyä myös surullisesti.
Arvostan suuresti jokaista, joka vaivautuu auttamaan.
Ja lopuksi vielä Animelistani: http://myanimelist.net/animelist/AnimeRat&status=7&order=4
Rotalle Romanttisia suosituksia.
6
134
Vastaukset
- Animefriik ;__;
Toki hjelpaan jos siitä apua on ^^
Vosin heti alkuun suositella näitä
Kimi Ni Todoke toinen kausi
Lovely Complex
Vampire Knight
Fruits Basket
Olisihan noita viellä usemapikin mitä suositella, mutta jos kokeilet jotain noista :D - animerat
Kiitän ja kumarran.
Ainakin Kimi Ni Todoke herätti välittömästi kiinnostuksen.- Animefriik ;__;
olkaapa hyvä ^^, itse katsoin kyseisen animen 3 päivässä, ja siis putkeen katsoin, oli nii mielenkiintoinen että oli pakko, en nukkunu lainaa yöllä taikka päivällä :D
- animerat
Animefriik ;__; kirjoitti:
olkaapa hyvä ^^, itse katsoin kyseisen animen 3 päivässä, ja siis putkeen katsoin, oli nii mielenkiintoinen että oli pakko, en nukkunu lainaa yöllä taikka päivällä :D
Kimi Ni Todoke kyllä oli semmonen Romanttinen eepos, että itselläkin tuli vedettyä monenkin tuntien katselumaratoneja (:
- animerat
Animerotta on ryöminyt kolostaan ja tehnyt paluun uusien ehdotuksien toivossa ^^
- evilness123
Boku no pico
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061