Niin siis saako tulevalle talvikolleni antaa pahvia? Esim jos rakentaisin sille pahvista pesämökin, onko mahdollista että sille voi tulla jotain jos se syö sitä?
Auttakaa!
Saako hamsterille antaa pahvia?
6
2562
Vastaukset
- Sedä
Tottakai saa, ja pitääkin, jotta saa purtua hampaansa lyhyeksi :) Pesiä on helpoin tehdä niin että laikkaa vaan valmiiseen laatikkoon reikiä. Teipillä tai liimalla kiinnittäminen on huono, koska ne ovat myrkyllisiä. Nitojan niittien pureminen ei liene hyväksi.
- talvikko-smith
Kiitos tosi paljon! *Rupeaa väsäämään mökkiä* XD
- Anonyymi
Hamsteri saa syödä pahvia se tekee niiden hampaista hyvät. minua kiinnostaa että saako hamsterit syödä kartonkia?😫🐹
- Anonyymi
Tein talvikko kääpiöhamsterilleni vanhasta vessapaperirullasta herkku kepin. Laitoin siis vesijauho sekoitusta ensin pahvin päälle ja sitten ripotteli siihen siemenseosta. Ongelmaksi tuli että noin 10min sen jälkeen kun olin laittanut tämän hamsterini terraarion huomasin että hän on syönyt pelkkää kosteaa pahvia noin parin cm verran. Onko tämä vaarallista😅?
- Anonyymi
Siis onko se Ok jos ottaa niinku metsästä jotain puhtaita keppejä ja laittaa niitä hamsterin terraarioon?
- Anonyymi
Netissä lukee että saa mutta miten ne pitää puhdistaa niin että eituu pöpöjä (Tien vierestä ei kai saanut ottaa ei ole varmss toetoa mikään😅)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385038Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738