Mikähän minulla on?

Kysymys...

Eli tällaista on jatkunut syksystä 2009 asti: toinen sierain aina enemmän tai vähemmän tukossa, välillä vaihtaa puolta. Toisesta aukosta ilma kulkee normaalisti. Urheilu helpottaa vaivaa, tosin limaa tuntuu erittyvät luonnottoman paljon. Aamuisin sitä tulee kuin paineella ulos kun niistää, mutta tukkoisuus jää. Usein tulee paksua limaa, jota voi venyttää. Se on kuin kiisselissä niitä läpinäkyviä perunajauhopaakkuja, jos tiedätte mistä puhun.

Ennen tätä tukkoisuutta minulla ei ollut mitään ongelmia hengityksen kanssa. Minulla oli kesällä 2009 keuhkoputken, tai poskiontelontulehdus josta voin sanoa tukkoisuuden lähteneen liikkeelle. Oloni on myös ollut koko ajan väsyneempi tämän taudin (?) aikana, en tiedä johtuuko siitä. Nieleskelen myös jatkuvasti koska kurkussa tuntuu jotain liikkuvan, en tiedä onko joku ihopoimu tai onko sitten sitkeää limaa kun ei tahdo irrota sieltä. En tunne keuhkojen kapasiteetissa tapahtuneen laskua, vaan ehkä jopa päinvastoin. Urheilen kovasti. En tiedä mahdollisista homeista täällä, mutta oire alkoikin toisessa paikassa kuin kotonani.

Eli mitä luulette, oliko tämän oireen alkuperäinen aiheuttaja se tulehdustauti vai puhkesiko allergia/astma yhtäkkiä, noin viikossa? Olen myös epäillyt, että nenän kanavat ovat liian ahtaat sillä niitä venyttämällä saa ilmaa kulkemaan paremmin. Entä siis poskiontelo-, kyynelkanava-, otsaontelo-oireet yms? Käyn lääkärissä piakkoin mutta olisi kiva tietää jo jotain niin ei tule yllätyksenä..

Kiitos avusta etukäteen!

0

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        192
        5871
      2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        47
        2691
      3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        156
        2252
      4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        16
        1769
      5. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
        Ikävä
        33
        1708
      6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        82
        1404
      7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        162
        1367
      8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        24
        1311
      9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
        Euroviisut
        32
        1253
      10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
        Maailman menoa
        109
        997
      Aihe