http://www.mikseri.net/artists/tonikoo.137386.php . Pari kohtaa olisi pitänyt studiossa viimeistellä. Keuhkoputken tulehduksessa lauloin ja tuottaja taisi vetää koneella yhden kohdan. Muutten olen ihan tyytyväinen sinkkuuni. Tämä on siis omakustanne. Enpä ole saanut muualla soimaan kuin kotiseudulla kainuussa radio kajauksessa.. Olisi uusi sinkku suunnitteilla. Tällä kertaa popiskelmää omista biiseistä.
Mitäpä olette mieltä tästä minun vamhasta sinkustani
En ole silti Jari
4
191
Vastaukset
- ????
s - kirjaimen ääntämistä vois treenata...muuten ihan o.k.Mut mitä tää juttu tekee J.S keskustelussa?
- Toni.
No itse olen sillanpää fani ja kunhan huvikseni laitoin mitä muut fanit ovat mieltä minun vanhasta omakustannesinkusta.
- Jari-fani
Hienolta kuulostaa lauluäänesi!
- henskulinoz
Tosi hyvältä kuulostaa! Oletko osallistunut johonkin kilpailuihin? Ihme, jos et saa tuota lisää kuuluviin radioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807