Sitä rupesin miettimään että mistä kiikastaa kun mulla on jatkuva nälän tunne. Salilla käyn sen 5 kertaa viikossa ja noin 45min treenaan salin puolella ja sitten noin 15-30min uin altaassa. Päivä alkaa weetabikseilla ja sen jälkeen salille, salilta tullessa menee lämmin ateria pari palaa leipää (ruis tai täysjyvä viipaleita) juuston ja makkaran kera. sen jälkeen alkaa napostelu. Mun kohdalla tarkottaa (esim tänään) 15-30min välein leipäpala lasi maitoa. Napostelu settejä menee noin 4-8kpl. Sit illalla vielä kokataan jotain lämmintä ja sit iltapala myöhemmin (leipää yms..) Ravintopuoli on vähän hukassa itellä. Miten pitäs päivän ateriat järkätä ?? Ja mitä syödä ?? pituutta mulla on noin 176cm ja painoa 82kg pikkasen maha pömpöttää (johtunee kaljan juonnista)
Jatkuva "Nälkä" ?
neuvojakiitos
2
141
Vastaukset
- juustoviipale hah
vedä enemmän protskua. Ei se pari kolme juusto tai kinkkupalaa riitä leivän päällä mihinkään, koita joka aterialla syödä 20g proteiinia niin nälkä lähtee pidemmäks aikaa.
- eed
Itse vedän 6-7 ateriaa päivässä joissa kussakin 20-30g proteiinia, sopivasti hiilareita ja rasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1774592Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877