Kuka tietäisi hyvän vinkin, miten estäisin veden kerääntymisen kolmenistuttavan puukeinun katoksen päälle. Vesi jää keinun etupuolelle ja painaa katosta pitelevän alumiini putken mutkalle. Katosta en halua poistaa, siis antaakapa muita hyviä vihjeitä
Keinun katos
4
3862
Vastaukset
- ilonater
Se pitää se katoskangas vaan saada pingotettua mahdollisimman tiukalle niin siihen ei pääse kertymään sateella vesipusseja.
- Kokemusta omaava
Laita etureunaan yksi purje rengas ja taakse kaksi niin ei kummallakaan puolella ole enään vasipussia, vesi valuu sateella reikien kautta pois.
Hyvää kokemusta jo vuosien ajalta.- Anonyymi
Nyt en ymmärrä tätä vinkkiä.. 🤔 vettä kasaantuu minunkin keinun katolle.. alapuolelle pitänee laittaa sopivan korkuinen harja maahan pystyyn katon alapuolelle.
- Anonyymi
Minä olen kiristänyt kangasta siten, että olen työntänyt listan harjalle kankaan alle, hyvin kiristyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747