Hei!
Etsin mukavaa kämppistä asuinkuluja jakamaan syyskuusta alkaen. Soluasunnon sijaan ajatuksena olisi hakea kämppis, jonka kanssa tulee hyvin juttuun ja etsiä sitten edullinen, mutta mukava asunto (mahd opiskelija-asunto), mielummin rauhalliselta alueelta kuin ihan keskustasta. Vuorka tietysti mahd edullinen.
Olen rauhallinen ja siisti kämppis, enkä tuo bileitä kotiin, mutten nipotakaan turhasta. Tupakoiti ulkona ei haittaa eikä lemmikit. Sukupuolella ei väliä (itse olen nainen), mutta ikää saisi mielellään olla yli 20v.
Kämppistä turkuun
5
257
Vastaukset
- allu_____
Moikka pistä viestiä mulle allu@netti.fi
Olen etsimässä kämppistä turun alueelta. - elinale
Moi, oon itekin etsimässä kämppistä turusta, jos et vielä ole löytänyt kämppistä, laita viestiä elinale91@gmail.com niin jutellaan enemmän.
- CorpseBride---
Nosto ja päivitys: asunnontarpeeni alkaakin jo elokuusta. Löytyykö ketään opiskelijaa, jota kiinnostaisi esim opiskelija-asunnosta edullinen kimppa-asunto? Soluasuntoon nähden etuna olisi se, että voisi tavata etukäteen eikä tarvisi ihan "sikaa säkissä" ostaa.
- Pian turkulainen
Etsin itsekin asuntoa/kämppiksiä Turusta. Laita s-postia, niin kerron itsestäni lisää :)
iksua(at)hotmail.com
- Muovailumaha
Moi! Minullakin kämpän haku käynnissä. Nykyinen viedään elokuussa päältä ja aloitan syyskuussa maisteriopintoja Turun yliopistolla. Vaihdetaan ajatuksia(: muovailumaha@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576977Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664564Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1403286- 1592364
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1731641Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391415Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?351229