Mikä vitsi mun miestäni oikein vaivaa. Mä en tajuu, kun sen pitää kaivaa kokoajan mun entistä elämää. Eihän tästä nyt meinaa tulla yhtään mitään, kun tää on yhtä takkua. Mua alkaa jo vähän masentamaan, kun mies on niin sairaan mustis mun exästäni. Onko teillä vastaavia kokemuksia ja miten olette asian selvittäneet? Tää mun tapaus on muutenkin ihan naurettava, kun mä olen nyt 25v ja mun elämässä on ollut vain yks poika ennen tätä nykyistä. Asian on sikälikin tyhmä, koska mä olin neitsyt, kun aloin seurustelemaan tänä nykyisen kanssa. Mun suhde siis exään kesti vain 8kk, eikä me oltu sängyssä, niin onko teidän mielestä syytä olla mustasukkainen? Mä luulin, että miehille kelpaa, kun nainen on neitsyt ja ajattelin, että se on mullekin kunnia asia säästää se sille oikeelle, niin nyt tuntuu, niinku kaikki olis menny vaan hukkaan. Yks vaan miettii mun exää. MIKS?
Tuntuu
pahalta..
4
214
Vastaukset
- neuvo...
Vie se hoitoon ja jätä sinne.
- srythjeatrhjearhjesr
jos se ajattelee, että sä oot antanu exälles vaan kakkoseen ja tälle nykyiselle et anna.
- pahalta..
Ootsä tosissas ? Et varmaan, vaan provoilet, mut siltä varalta, että oot, niin sanon, että tää mun mies kyllä tietää / uskoo, että mua ei oo koskettu vyötärön alapuolelle. Ei se sitä epäile.
- turva-laatu
mies on lapsekas tai tosissaan sairas mustasukkaisuudesta..eroa heti eläkä hommaile lapsia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne643726Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1253101- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821464
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301427Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051