Saako yleensä mistään korvauksia tai tukia jos ei 18v halua itse lähteä henk.koht. työkkäriin ilmoittautumaan .
tullaanko mitään tukia tarjoamaan esim postilla tai voiko netissä täyttää hakemuksia . sairas ei ole, mutta muuten vaan itsepäinen.
Mikä neuvoksi? Huolestunut Äippä
kohta vuosi ilman mitään tukea 18v
5
240
Vastaukset
- koota..-
No voi voi sentään!!!
- kela
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi!
TE-toimistoon voi ilmoittautua sähköisesti
www.mol.fi
Työttömyysturva-asian saa kuitenkin vireille vasta kun käy henkilökohtaisesti työ- ja elinkeinotoimistossa.
Kela ei lähetä hakemusta automaattisesti, vaan TE-toimistoon ilmoittautumisen jälkeen työttömyysetuushakemus täytyy itse täyttää joko Kelan sähköisessä palvelussa www.kela.fi/asiointi tai täyttämällä paperihakemus.
Toivottavasti nuorenne suostuu henkilökohtaiseen asiointiin TE-toimistossa. Ehkä voisitte asioida siellä yhdessä?
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta - tyokkari
Hei huolestunut äippä!
Kiitos kysymyksestäsi.
Tutustu työ- ja elinkeinotoimiston tarjoamiin nuorten palveluihin linkistä:
http://www.mol.fi/mol/fi/00_tyonhakijat/03_nuoret/index.jsp
Työttömäksi työnhakijaksi ilmoittautuvan tulee käydä henkilökohtaisesti työ- ja elinkeinotoimistossa, mikäli hän haluaa hakea työttömyysetuutta.
Katso työnhakijaksi ilmoittautumisesta ja vaihtoehdoista kysymyksen ” Miten ilmoittaudun työttömäksi työnhakijaksi?” vastaus. Katso myös kysymysten ”Voinko saada työttömyysetuutta?” ja ”Olen nuori alle 25 -vuotias TE -toimistossa työnhakijana oleva, eikä minulla ole ammatillista koulutusta. Olenko oikeutettu työttömyysetuuteen?” vastaukset samasta linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9765585
Terveisin Teppo työkkäristä - 31
Ei niitä tukia tarjota, kaikki ne on anottava.
MUTTA JOS EI KIINNOSTA, NIIN TÖISTÄ SITÄ RAHAA SAA.
(ihan oikea asenne lapsellasi, mitä niitä tukia hakemaan) - poosu..
Toivottavasti toi aloitus on ns. provo!!
Itse lähdin "mualimalle" 18 ikäisena,tosin aikaa 41 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807