Onko noihin 'uusiin horoskooppihin' mitään uskomista ?. onko ne nyt sitten ne 'vanat' mitkä ovat voimassa vai pitääkö nyt katsoa noita uusia. Ennen olin neitsyt ja uuden mukaan minusta tuli leijona.Onko tämä ihan huuhaata ?
uudet horoskoopit
tsirbul4
2
192
Vastaukset
- Härkä**
Minä tykkään olla "vanha" minä. Sanoipa kuka tahansa mitä tahansa.
Mieti kuka tahdot olla ja lähde siitä.- öjböbkj
Ei astrologia ole mikään demokratia tai asia jossa ollaan jotain vain koska itse tykätään olla.
Sinulla joko on astrologian määrittelemä uusi aurinkomerkki jonka hyväksyt, tai sitten et hyväksy. Ellet hyväksy, niin aurinkomerkkisi jossa tykkäät olla ei kuulu astrologiaan.
Et voi olla raivoraitis jos samaan aikaan vedät viinaa ilman tolkkua. Sinä voit kuulua raivoraitiiden joukkoon vain jos pidät itsesi erossa viinasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707