Kiitos kun katsoit, kertokaapas ihmiset jolla on kokemusta, sillä minulta ei löydy mopoista minkäännäköistä kokemusta! Ajattelin siis hankkia RS 50, mutta mietityttää se vain, että monet sanovat että vakiona laiska... Elikkä jos jättää vakioksi niin onko se oikeasti hidas kiihtymään? En viittisi hirveesti viriä jotta voisin välttää kaikki turhat sakot, sillä itehän minä ne joudun maksamaan jos niitä tulee. Toinen asia on että kertokaa KAIKKI hyvät ja huonot puolet omasta mielestänne mitä mieleenne vain juolahtaa! Kuten jotku väittävät ajo-asennon olevan huono.. Itse luulisin että sillä on hyvä ajaa pitkiäkin matkoja yms. Mutta kertokaapa ihmiset vähän alokkaalle räsästä hyviä ja huonojakin tietoja!
Keskustelua: Aprilia RS 50
JabuXxxxxxx
4
178
Vastaukset
- skodaaaaaaa
joo osta vaa aprilia sr 50 skoda paljon parempi... 1. sama vauhti niis kuiteski on. 2. vaihde mopot menee paskaks. 3. ainaskin uusin malli maksaa ihan helvetisti(yli 3000) joten skoda vaan (:
- JabuXxxxxxxxxxx
En vaan tahtoisi mitään skootteria... Edes joku enska/kyykky
- JabuXxxxxxxxxxxxxxxx
Ja vaihde mopot ei mene rikki jos niitä vaihteita vaan osaa vaihtaa...
- Paprikaaa...........
se on hemmetin hyvännäkönen etenki valkosena (ainakin mun mielestä)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707