Katoin uusinnan Sadun ja Jannen häistä ja kyllä täytyy sanoa,et emäntäpä se pitää oikein kunnon kuria miehensä pojalle.Oli iha hirveetä kattoo kun suht vieras ihminen huutaa kurkkusuorana pojalle ja sanoo et mä olen omille tytöille ihan yhtä vihainen kun ne tappelee..Toinen itkee silmät päästä eikä kukaan lohduta..
Seuraava otos missä tytöt riitelee limpparipullojen viemisestä ja mies se hakee pullot pois.Tuleva suurperheen emäntä tuumaa et mikset antanu Ronjan kantaa..Mies tuumaa et no kun ne tappelee..ja sen jälkeen kiltisti tekee tuleva suurperheen isä sovintoa Ronjan kanssa.
Sääliks käy poikaa ja isää..siinä menee hyvä isä poika suhde pilalle.Onneks aviomies ehti polkasta,kun kakkua leikattiin.:D
Satuhäät
näinkö se menee..
2
231
Vastaukset
- otan osaa..
Ei sullakaan parempaa tekemistä ole kuin miettiä sitten tälläistä?
- Uusperheäiti
Oon ihan samaa mieltä!
Kannattais olla tarkkana, että on tasaveroinen lasten kesken.
Ajattelin jo heti tuota katsoessa, että kuinkahan tuossa liitossa käy.
Valitettavasti näkyy läpi se oman lasten puolen pitäminen.
Muistakaa uusperheissä ettei toisten lapsia tarvitse rakastaa, ei siihen voi itseään pakottaa, mutta hyväksyä kaikki täytyy.
Se että jokainen on perheessä samanlailla hyväksytty pitää myös osoittaa lapsille.
Ja niitä sammakoita EI SAA tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982