Olen kuullut paljon Tai Shin Munista ja olen itsekkin kiinnostunut kyseisestä lajista. Kamppailulajit ovat minulle uutuus, joten en tiedä niistä juuri mitään. Olen kuullut kuitenkin Tai Shin Munissa olevan viisi erilaista apinatyyliä, mutta osaisiko kukaan kertoa tarkemmin, millaisia nämä ovat ja minkä tyylisille ihmisille mikäkin sopii ?
Tai Shin Munin tyylit
skkash
2
142
Vastaukset
- T S M
Se mikä apinatyyli sopii kellekkin selviä aikanaan. Mene ja harrasta ja ota selvää.
Apinat ovat puuapina, kiviapina, keltainen apina, matala apina ja juopunut apina.
Ennenkuin näitä pääsee opiskelemaan täytyy oppia perusteet hyvin, muutenhan näistä ei ole hyötyä millään tavalla.
Tämä ei sitten ole kamppailu, vaan taistelulaji. Eli mitään show kung fua tämä ei ole. - Ufc()
Ei kannata mennä. Liian noloa. Ufc on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707