entiselle miehelleni hänen kaverinsa sanoivat että olen hyvännäköinen. Nykyinen mieheni sanoi minulle hyvin monien miesten sanoneen hänen entistä vaimoaan hyvännäköiseksi. Mutta tämä nykyinen mieheni sanoi ettei hän kuitenkaan halunnut sitä, se ei sitten loppuaikoina säväyttänytkään enään häntä. Suhde oli ollut loppupeleissä sitten seksitön. Mutta minua huolestuttaa että mikä minuun on tullut kun olen alkanut telemaan etten ole enään minkään näköinen? johtuuko tämä häpeä itsestäni nyt tästä nykyisen mieheni entisen vaimon hyvännäköisyydestä?
Oma ulkonäkö
Kaikkea kanssa
3
298
Vastaukset
- jijjjiiijjji
Lapsellinen mies kun kertoo tuollaisia sinulle, luota siihen että olet kaunis.
- ihmetteln
kannattaako tuota nyt etukäteen surra?
- Viestin aloittaja
Kiitos asiallisista vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807