Olisiko kenelläkään teistä aikaa mennä youtube-kanavalleni:
http://www.youtube.com/user/EmmaCherina?feature=mhee
Otan vastaan kaikenlaiset kommentit, myös parannusehdotukset yms. Joskus toivoisin että voisin keikkailemalla saada elantoni. Jalat on mulla maassa, ja tiedän olla unelmoimatta mistään hullusta rahamäärästä ja supertähteydestä. B-suunnitelmat on myös, jos musabisnes ei nappaakkaan. :)
En haluaisi tulla julkisuuteen Idolsin ynnä muiden TV:n perjantaiviihteiden kautta.. Siinä vaan sitten on sellainen ongelma, että kun on ilman suhteita musiikkipiireihin on saatava huomiota tällälailla vanhanaikasesti.
Niin, kommenttia voi laittaa suoraan mun videoihin, tai sitten tännekkin tietty. Onko mielestänne mahiksia?
R&B -laulaja haluaisi kommenttia laulustaan?
6
324
Vastaukset
- Leipäläppi
Mahiksia on ja enemmänkin. Ihan on huippukamaa. Ääntä löytyy ja mikä tärkeintä tulkintaa. Osaat eläytyä, välillä tuntui että tuut tosta ruudusta läpi.
- EmC
Aivan ihana kommentti, kiitos! ;)
- piiku
Vaaau! Todella upea ääni sulla. :)
- heiiiiii
woow tosi hyvä ääni! =)
- homopelle2
moi
Kyllä sun laulu on ihan tosi hyvällä tasolla ja saundaa tosi hyvin. Yllätyin tosi positiivisesti. Vielä voisit "irrotella kunnolla" ja iskeä fiilistä reilusti lisää lauluusi!!! Älä vedä noin varman päälle ja jarrutellen. Tee uusi ja parempi versio laulun osalta. Tän biisin musa on aivan hirveätä amatööri skeidaa, mutta sun laulusta tulee vielä aivan loistavaa. Ainoa jarru olet sinä itse. Anna koko sielun mennä biisiin sisään, niin hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061