Tuntuu, että lähes joka naisen ihannemies kriteerinä on tummat piirteet. Mikä niissä oikeen viehättää? Eikö kasvon piirteet ole kuitenkin tärkeämmät kuin hiusten, silmien ja karvojen väri? Itse olen mielestäni hyvännäköinen, mutta tyypillisen suomalaisen tavoin melko vaalea. Naiset harvoin osoittavat kiinnostusta. Kaverini on puolestaan ruskeasilmäinen, tummahiuksinen, mielestäni ei-niin-komea, mutta kummasti vaan naiset kiinnostuvat hänestä huomattavasti helpommin.
Mikä niissä tummissa oikeen viehättää?
17
3676
Vastaukset
- Nainenpuhuuasiaa
Onkohan ystäväs ulospäinsuuntautuneempi, hyvän huumorintajun omaava ja sosiaalisempi kuin sinä? Osaako pitää keskustelua paremmin yllä? Onko hän kenties elämänmyönteisempi ja itsevarmempi? Onko hän rohkeesti oma ittensä eikä ajattele muiden mielipiteistä? Osaako hän flirttailla paremmin tai osoittaa kiinnostuksensa muita kohtaan paremmin kuin sä? Pukeutuuko hän paremmin? Tekeekö hän enemmän alotteita kuin sä?
Mietin näihin vastaus, niin ehkä asia selkiytyy. Jos näin ei käyny, en keksi muuta vastausta kun se ettet ehkä olekaan niin komea, kuin luulet. Naiset kiinnostuu aina mielummin ihan ok- näkösistä supliikkimiehistä, kuin komeista, jotka ei osaa keskustella yhtä sujuvasti tai on ujoja. Näin se vaan menee valitettavasti.
Itse oon hiukan kiinnostuneempi tummemmista piireistä, kuin suomalaisista vaaleista, mut jos luonne pragaa ei jutusta tuu todellakaan mitään. Ota siis rennosti ja nauti baareilusta, kyllä varmasti tuut saamaan seuraa kun et ajattele asiaa liikaa.- j k
ei mikään
- molemmat kelpaa
Hyvä kysymys... En tiedä vastausta, mutta varmasti siinä on vähän jotain samaa alkukantaisuutta kuin miksi miehet pitävät blondeista. Vaaleahan on pehmeä ja naisellinen, tumma taas maskuliininen ja komea. Tummissa silmissä on lämpöä, vetovoimaa ja intohimoa. On myös paljon ihanampi työntää sormet tummien hiusten sekaan. Ja hieman tummempaa ihoa katselee aina vaaleaa mieluummin. Niinhän se eläimilläkin menee, että koreimmat urokset ovat naaraiden mieleen. Kyllä vaaleatkin miehet voivat olla hyvännäköisiä, mutta tummissa on enemmän särmää. Erottuvatkin paremmin.
- 20+6
En mä ainakaan tykkää ruskeista silmistä. Vihree tai sini sävyset pitää olla. Enkä muutenkaan tykkää mistään sellasista tummista, kuten vaikka jotku italialaiset. Perinteiset pohjois-eurooppalaiset ja jotku Saksan suunnalta peräsin olevat piirteet on parhaita. Tummista hiuksista kyllä tykkään, mutta ihan yhtä paljon ku blondeista.
Enkä varmasti ole ainoa harvinaislaatunen tapaus mieltymykseni suhteen, vaikka ehkä enemmissä määrin monia naisia viehäättääkin tummat piirteet. - Rock-A-Babe
Vaaleet miehet on enemmän mun makuun. Mut eipähän hiustenvärillä lopulta mitää merkitystä oo, jos on muuten toimiva tapaus... :)
- ei värillä
mitään väliä. Vierastan aivan etelän miehiä, lähi-idän alueelta tulevia, turkkilaisia jne. sillä he ovat jotenkin pelottavan näköisiä tai siis julman näköisiä, mutta yhdistän sen kulttuuriin helposti. Tummissa karvoissa on se etu, että ripset ja kulmakarvat näkyvät kauas ilman meikkiä, joka kaunistaa. Vaaleat näyttää kalpeilta ilman meikkiä. Ulkomaalaisille se voi olla eksoottista. Minun valkoisia kulmakarvoja jaksoi keskieurooppalainen ihmetellä ja naureskella ensi kerran nähdessään.
- Määäää taas
oon ollu huomaavinani, että aika usein tummalla naisella on vaaleampi mies ja päinvastoin. Miettikää omaa ystäväpiiriänne ja sukulaisianne. Vastakohta viehättää? (paitsi naisten oikeasta hiustenväristä ei aina tiedä)
Olen itse aikuinen vaalea nainen ja poikkeuksetta ihastunut ja rakastunut tummempiin tai ainakin ristiverisiin miehiin. Toki tiedän komeita ja ihania vaaleitakin miehiä, mutta eroottista kipinää ei ole koskaan syttynyt) En ole tainnut myöskään aistia yksipuolisia ihastumisia vaaleiden miesten taholta.
Ja samaa mieltä: tummemmat miehet ja naiset nyt vaan ovat vetävämmän näköisiä, kun piirteet ovat selkeämmät. - fdsvcxxcvcv
Eipä sitä kukaan osaa sanoa miksi tumma kiinnostaa, mutta näin vain on. Mene käymään etelän maissa, siellä sinä olet se eksoottinen ja haluttu.
- _R_
En tiedä. Jostain syystä pidän itse enemmän vaaleista ja ristiverisistä kuin tummista.
- ~cissi~
Tummassa miehessä viehättää tumma mies. Ainoa seksikäs blondi toistaiseksi on Daniel Graig. Tiedotan heti, jos niitä löytyy lisää.
- suomalainen blondiin
En pidä ihan todella tummista tai aivan latinoistakaan. Mieluiten tumma ristivärinen. En mä osaa perustella. Jotenkin vain tummat silmät esim. ovat enemmän puoleensavetävät. Vaaleat taas kylmät ja poispäin työntävät. Tummilla ihmisillä on usein myös paksumpi iho ja hiukset. Usein näyttävät todella hyvältä ilman minkäänlaista laittamista.
- natalii25
Tummat piirteet vain ovat erottuvammat ja se tekee niistä valjuja piirteitä paremman näköistä. Myös tummissa silmissä on sitä jotain.
- mun mielipide
Sama se minkä väriset hiukset (tai vaikkei ois hiuksia ollenkaan) ja silmät on, ihminen itsessään on tärkeempi, todellakin!
- NAineN:;M
Tummat hiukset ja kasvonpiirteet ovat seksikkäät ja herättävät tietynlaista intohimoa enemmän kuin vaaleat. Miksi? En osaa sanoa! Tummat hiukset vihreillä silmillä on oikea unelma! Ruskeat silmät eivät ole niin salaperäiset kuin vihreät. Lisäksi ruskeasilmäisiä on niin kauheasti maailmassa (vaikkakaan ei Suomessa), että ne ovat jopa hieman tylsät. En kuitenkaan pidä arabityyppisistä tai liian imelän latinotyyppisistä miehistä, vaikka tummat piirteet he omaavatkin. On minulla muutama vaalea pörröpääkin ollut. Ja söpöjä hekin ovat, vaikka eivät heti herätäkään samanlaista seksuaalista vetovoimaa kuin tummapiirteiset suomalaismiehet. Paljon riippuu miehen tyylistä eli käytännössä vaalea mies voi viedä kokonaisolemuksellaan selvän voiton, jos tummapiirteinen ei omaa muuten hyvää kokonaisuutta. Eiköhän tummaa pidetä aina jotenkin intohimoisempana tietyssä mielessä kuin vaaleaa. Sehän on vain mielikuva, joka ei käytännössä välttämättä päde.
- Anonyymi
Koska olet luonteeltasi persesilmä
- Anonyymi
Tummissa on enemmän salaperäisyyttää ettekö ole esimerkiksi huomannu nainen jolla on vaaleat housut jalassaan on tämän takapuolen muodot helpommin havaittavissa kuin naisella jolla on tummat housut jalassaan
- Anonyymi
Kertoo meidänkin evoluutiosta. Juuri äsken julkaistiin laaja geenitutkimus, jonka perusteella meidänkin esi-isät ovat olleet ihonväriltään vielä tummia vain 3000 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007