APUA! Ipodini palautus ei onnistu! :(

IPODMÄTÄ

Eli ipodini on temppuillut jo lopulta sammui niin, että sitä ei millään saanut päälle. Menin applen liikkeeeseen missä minulle sanottiin, että akku oli vain loppu. Akun lataus ei onnistu kaijuttimien tai ipodin oman laturin ( suoraan pistokkeeseen) avulla. Laiton laitteen koneeseen kiinni ja itunes sanoo:

`` itunes on havainnut ipodin, jonka ohjelmisto vaikuttaa vioittuneelta. Ipodin ohjelmisto on ehkä palautettava ennen kuin sitä voidaan käyttää itunesin kanssa. Voit myös yrittää irrottaa ipodin ja liittää sen uudelleen. ``

irroitin ipodin ja sama viesti tuli uudestaan. Kun painan OK, ipod häviää kokonaan itunesista, enkä voi painaa palautus kohtaa. Ruksin painamisessa sama juttu... miten saisin sen ipodin pysymään siellä itunesissa ja onnistuisin painamaan sitä palautusta? HELP ME!

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussseofc

kytke iPod koneeseen, ja mene iTunesiin. Siellä vasemmassa kulmassa on "Laitteet" ja sieltä klikkaat sitä "IPOD" kohtaa, ja sieltä löytyy se palauta -nappi.

• PodXtLive

Mitä olit tehnyt että Podi meni tuohon tilaan, ihan siltä varalta että osaa välttää itse.

• IPODMÄTÄ

En tehnyt mitään :D Se vain sammui kun olin kävelyllä. Aikasemmin siinä oli ollut sellaisia vikoja, että ääni meni ja sitten se sammuskeli vähän väliä...

Pitänee mennä Applen liikkeeseen uudestaan, sillä palautus ei edelleenkään onnistu :(

Kiitos neuvosta!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6744
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6213
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3434
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2900
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2644
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2338
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1897
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe