Terve!
Onko kellään kokemusta Virolaisesta Karolin-kajakista?
Hintaa tuolle sanotaan 800€ eli kajakiksi melko vähän mutta onkohan laadussa sitten kenties tingitty?
Kuvassa näyttää kelpo peliltä mutta miten sitten luonnossa. Ensimmäistä kajakkiani olen ostamassa. ja ihan vain harrastekäyttöön järvelle.
http://www.reveil.ee/index.php?id=122
Karolin-kajakki Virosta
2
423
Vastaukset
- atlatl
kajakki vaikuttaa aika tasapohjaiselta,joten siksikin siinä lienee sekä alaslaskettava evä,että peräsin. Evä pitää sen suunnassa suoraan melottaessa ja peräsin taas auttaa kääntymään vikkelämmin.
Tasapohjaisena se ei myöskään kaadu helposti,eli sopii hyvin ensimmäiseksi kajakiksi.
Toinen asia on sitten se,että kokemuksen kartuttua leveys ja tasapohjaisuus voivat alkaa tuntua tylsälle.
Painavahko se kyllä on,omani painaa "vain" 23 kiloa.
Kajakin olisi hyvä olla mahdollisismman kevyt,jotta rantautuessa sen saa kannettua yksin autolle.Eikähän sitä toki retkelläkään veteen jätetä,vaan nostetaan tauolla kuivemmalle.
Itse olen kotoisin järven rannalta,jolla on pituutta 30 kilometriä enkä tällä kajakilla ehkä meloisi sitä päästä päähän suoraan selkiä pitkin.
Tai ehkä itse voisin,mutten aloittelijalle suosittelisi...
Ostaisin kyllä,jos vain rahaa olisi....
Omilla tuloillani kajakki saisi maksaa korkeintaan satasen ja siihenkin pitäisi laatia osamaksuerät.....;)
Eli jos sinulla rahaa on niin osta hyvä ihminen,nuo ovat yleensä ottaen hyvin tehtyjä. - Rev 520
Minä ostin tuollaisen ja voin kehua, että kajakki on hyvin tehty ja kaikin puolin laatupeli. Kevyt meloa ja sopii hyvin aloittelijallekin. Ei ainakaan minusta tylsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061