Harry Potter fanielokuva

OneLessLonelyGirl

Hei!
Mielessäni on jo jonkin aikaa pyörinyt ajatus jonka nyt päätin kertoa muille. Haluaisin tehdä elokuvan. Enkä mitä tahansa elokuvaa, vaan Harry Potter maailmaan pohjautuvaa. Suunnitelmani tarinan/käsikirjoituksen suhteen on vielä aika alkuvaiheissa, mutta perusidea olisi tämä:
Seitsemän osainen fanielokuvasarja, jonka päähenkilöinä ovat Albus Potter, Rose Weasley ja joku itse keksitty hahmo. He olisivat ensimmäisessä osassa 11 vuotiaita. Mukana olisi myös muut Pottereiden ja Weasleytten lapset sekä Malfoyn poika. Vaihtoehtoisesti, jos mielenkiinto/ jaksaminen ei riitä seitsemään elokuvaan niin olisi yksi elokuva jolloin Albus ja Rose ovat 15 vuotiaita.
Nyt etsisin kuitenkin tälle fanielokuvalle käsikirjoittajia. Yhtä tai useampaa. Tärkein vaatimus on, että tunnet Potter maailman. Eli olet lukenut kirjat (ja mielellään nähnyt elokuvat). Käsikirjoituksen kirjoittamisesta ei tarvitse olla kokemusta kunhan intoa/kiinnostusta/aikaa riittää.
Jos haluat siis tarttua haasteeseen lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen: hpfanmovie11@gmail.com kerro viestissä vähän itsestäsi (ikä, kirjoittaminen...) sekä suhteestasi Pottereihin. Pätkä jostakin kirjoittamastasi tekstistä on plussaa, mutta ei pakollinen.
Mainittakoon vielä, että itse olen 16 vuotias. Eli olisi tietenkin kiva jos olisit suunnilleen samaa ikäluokkaa. Mutta se ei ole välttämätöntä. Muistutan myös, että tästä ei saa mitään korvauksia. (Tämähän on fanielokuva!)

Kiitos jos jaksoit lukea loppuun. Odotan innolla vastauksia.
-Jansku (hpfanmovie11@gmail.com)

6

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OneLessLonelyGirl

Lisää voit lukea osoitteesta: www.hpfanmovie.vuodatus.net
      Siellä ilmoitetaan kun elokuvaan haetaan näyttelijöitä ja muuta porukkaa

-Jansku

• Kiinnostaa!

Ihana idea ! Olisin itse kiinnostunut näyttelemisestä, mulla on kokemusta miniteatterista ( noin 3 vuotta ) ja olen omasta mielestäni melko hyvä näyttelijä.
      Yritin mennä tohon osoitteeseen minkä laitoit, mutta sitä blogia ei kuulemma ole. Myös mietin että pitäisikö olla J.K Rowlingilta lupaa, tai joltakin esim Warner Brothersilta tai jotakin sellaista.
      Olen itse 11 -vuotias tyttö. Osaan puhua englantia melko hyvin.
      Missä elokuvat kuvattaisiin, tuleeko siihen Harryn tai jonkin muun näyttelijät esiintymään, tai jotakin muuta? Olen myös SUURI Harry Potter -fani, olen lukenut kuusi kirjaa ja nähnyt kaikki elokuvat, en omista punaisia hiuksia mutta toivottavasti se ei ole pakollisa : ) .

• KIINNOSTAA! -Taas.

Tulikohan äskeinen kommenttini tälle sivustolle, kun en sitä huomannut? Olen siis 11 vuotias näyttelijäksi haluava tyttö. Ihana idea !

• Idea on mulla

Mulla on jonkinlainen idea, jota voisi käyttää, siis käsikirjoittajaksi en silti aio, mutta tässä on jonkinlainen idean poikanen:

Albus, Rose ovat kesälomalla. Rose ja Albus huomaavat vanhempiensa selvästi salaavan jotakin, sillä he käyttäytyvät ylisuojelevaisesti ja puhuvat selvästikin jotakin koodikieltä. Kun Albus ja Rose menevät viettämään perheensä kanssa lopun kesälomaa kalmahanaukiolle, he kertovat siellä jo olevalle " keksitylle hahmolle " mitä tietävät. He onnistuvat nappaamaan Ronilta muutaman ajatuksen jotka he ottavat pieneen pulloon mukaan Tylypahkaan.
      Kun kesäloma on ohi, ja he menevät Tylypahkaan, Albus, Rose ja " keksitty hahmo " päättävät selvittää mitä he salailevat, ja he laittavat Ronin ajatuksen ajatus-seulaan rehtori Verson kansliaan. He näkevät vanhempansa nuorina pelastamassa taikamaailman ja Tylypahkan suuren lopputaistelun, Albukselle tulee tarve olla kuin isänsä, ja kun Rose lipsauttaa ministeriön salaisuuksien osastolla olevista mystisistä asioista, Albus ryntää sinne Rose ja " keksitty hahmo " mukanaan. He joutuvat kuitenkin vaikeuksiin, ja Ginny, Hermione, Harry ja Ron jotka kaikki ovat töissä ministeriössä, pelastavat heidät.

No, kelpaako ?

• Ole luova

Miksi et kirjoittaisi jotain omaa?

• timppa.

Mahtava idea! Ite rakastan Harry Pottereita (; Mutta ikävä kyllä, ei se taida onnistua kun en oo mikään maailman parhain käsikirjoittaja, en ees toisiks parhain, joten ei onnistu :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4133
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2443
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe