Osaisiko joku antaa vinkkiä, kun olen aika juniori ohjelmoijana, hyvä matematiikassa ja osaan vähän tilastotiedettä. Haluaisin opetella neuroverkkoja. Opintoni olen aikanaan käynyt matematiikan puolelta, sivuaineappro on tietojenkäsittelystä. Olen tehnyt myös data-analyysiä työkseni ja harrastuksenani.
Onko neuroverkkoja helppo opetella itse? Kokeilin Kerasia, mutta se vaikutti hieman "mustalta laatikolta", joten en ymmärtänyt, teinkö neuroverkon mitenkään oikeaoppisesti.
Neuroverkkojen itseopiskelu
1
110
Vastaukset
- Data___Scientist
Täällä olen itse oppinut neuroverkkojen perusteet: https://www.coursera.org/specializations/deep-learning
Ja sittemmin olen työskennellyt tähän päivään asti täysipäiväisenä data scientistina. Kurssit eivät taatusti ole liian vaikeita yhdellekään, joka osaa vähän ohjelmoida ja on opiskellut matematiikkaa/tilastotiedettä. Ensimmäinen kurssi on todella helppo, mutta seuraavat vaativat hieman enemmän keskittymistä. Käteen jää vahva tietämys neuroverkoista sekä ensikosketus TensorFlow:n ja Kerasin saloihin. Näiden osaamista on helppo lähteä tuon jälkeen syventämään, kun perusasiat ovat tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058