Suhteeni?
Miksi et irrota otettasi
69
2703
Vastaukset
- Anonyymi
Ooks kattonut itteäs peiliin sillon ku katsot mua?
- Anonyymi
Olet aika vanha jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika vanha jo
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika vanha jo
Minun ihana vähän vanhempi mies on ainakin maaaailman parhain ja ihanin ja kuumin. 🤗 Vaikka ois 50. Ihan sama.
T. Nuorempi nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ihana vähän vanhempi mies on ainakin maaaailman parhain ja ihanin ja kuumin. 🤗 Vaikka ois 50. Ihan sama.
T. Nuorempi nainenJa sie oot ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Nuorempi nainentuota tapahtuu paljon..... nuoret naise käy niin kuumana....
- Anonyymi
Kietoutunut syvästi tunteisiin. Odottanut ja ollut epätietoinen.En täysin ole kyllä hahmottanut sinunkaan. Tilanteet ei ole olleet reiluja.
- Anonyymi
En pysty puimaan tätä nyt, pitää säätää muuta.
On täysin sinun vika, että sait mut rakastumaan. En ansaitse haukkumistasi.
Olisin sulle aito ja totta. Et kyllä jätä minua noin jos olet ihminen!- Anonyymi
I really don*t care anymore.
Olet vain kasa valheita.
Jos etsit syyllistä, katso peiliin.
- Anonyymi
Viikko jo täsä radalla... Juomana rasvaton maito ja rahka... Hieman joo alkaa paukkua ja haista... Lähden tanssimaan jenkkaa vaan jaa jaa
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Tunne on niin valtava ja kestämätön. 😭 On vain kestettävä tämä tai valitettavasti paettava pois...
- Anonyymi
Minulla on perhe miehen kanssa ja sinä saisit varmasti kumppanin, jos vaan haluaisit. Miksi haluat rikkoa perheeni? Minä eroan mieheni kanssa ja sinä et haluakaan. Sitten en halua kuulla susta IKINÄ enää mitään. Et voi toiselle sellaista tehdä!
- Anonyymi
sivusta. minä onneksi erosin muista syistä mutta ei kaivattu ollut sen parempi. Eli meistä ei tullut mitään, ja olisin halunnut joskus olla eroa matta mutta se oli täysin mahdotonta, en myös olisi halunnut muuttaa 3 kertaa, mutta elämä tehtiin täysin mahdottomaksi. eli ne missä ne on mukana, ei niissä ajatella ihmissuhteita, tai moraalia, vaan niillä on jotkut paikat ja joku visio minkä mukaan elävät. Hyvä se on, ei siinä mitään. Mutta ihmiset ei ole ihmisiä, vaan ne tyyppejä visiossa. Ystävät eivät ole ystäviä, sukulaiset ei sukulaisia, vaan olla ollaan kehässä ja, taistellaan ketkä tekee mitäkin. onneksi en ole missään mukana. ja aivan pian koittaa vapaus näistä. Sama töissä parissa paikassa, eri aloja, idea ei ole työ tekeminen vaan tietoisuus ja muut sivuavat asiat. mitä vieroksun, itse teen työn ja sitten on muu elämä. kivahan se on viettää Aikaa työkavereiden kanssa ja yhteisjutut joskus mukavia, ja hyvä että yrityksillä on arvoja ja tukevat tiettyjä juttuja, mutta ne viedään aina niin sanotusti yli. aina on ihmisiä jotka toimii väärin. ja joskus on kiva tehdä jotain pientä extrsjuttus mutta en ymmärrä ettei ihmiset saa, tehdä muuta ja nujerretsan johonkin juttu täysin
- Anonyymi
Ethän eroa. Kuulostat hyvin vastuulliselta ja empaattiselta. Jos perhe jo, niin ei missään nimessä kannata erota, jos ei mitään vaaraa ole, kuten väkivaltaa tms. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Ei sitä sun perhettä riko kukaan muu kuin sinä itse. Sinun tehtäväsi on suojella perhettäsi ulkoatulevilta paineilta ja himoilta.
Ellet siis ole turvattomassa ja onnettomassa parisuhteessa.
- Anonyymi
en pääse pois palstalta koska no sanon tän vielä kertaalleen
Olen päästäni sairastunut - Anonyymi
olen irrottanut jokaiseen ihmiseen. En voi mitään asioille, voi vaan tehdä parhaansa ja yrittää saada oikein ja, rehellisesti elämään siihen suuntaan mihkn haluaa. Oikeita asioita ja aidosti joskus jotain poikkeuksia, kai nykyaika sitä vähän vaatii. mutta parisuhteessa en jaksa myymistä ja teeskentelyä, itsensä mainostamista vaikka täällä. Haluan sut, olen hyvä, näkeekö kaikki miten kultainen ja, ihana, olen, itken junnun naisen perään mutta oikeasti se ei kiinnosta vaan huomio, itsensä mainostaminen ja sympatian kerääminen. eikä siinä mitään, tämähän on julkinen keskustelupalsta, mutta voisi päästää irti jos ei muuta halua. Ja antaa toisen nähdä oikeita ihmisiä ja, luoda oikeita aitoja suhteita. missä ei ole pääasia myydä illuusiota, muille vaan elää.
- Anonyymi
En vaan luota sinuun. Joko en pysty luottamaan tai sinä et ole luotettava. Miksi et vaan jätä minua rauhaan!
- Anonyymi
Mitä luottamusta sinä odotat minulta?
- Anonyymi
huvittavaa on ne ihmiset jotka myy itseään persoonana täällä arvostelee kun jotkut myy työtään, tuotettaan tai ammattitaitoaan saadakseen rahaa muualla. aina on nokka korkealla ja joten on outo, pyrkyri, gold digger jne.
- Anonyymi
Uskoisin, että tämä ei ole nollasummapeli eli jos minä saan, niin sinäkin voit saada. Uskon myös, että saisit kenet vaan, jos vaan haluaisit. Sinähän tässä roikut minun perässäni. Jätä vaan jo rauhaan!!!
- Anonyymi
En omasta mielestäni mitenkään pidä sinusta kiinni. Sinä kerrot joka päivä rakastavasi minua (jotakuta muuta?) kymmenen kertaa vähintään. Mitä oikein haluat?
- Anonyymi
En halua olla kanssasi. Et vaan usko. Miten se pitäisi ilmaista, että se menisi perille. Sinussa ei ole vikaa, et vaan sovi minulle. Olemme erilaiset.
- Anonyymi
Pyydän vain että irrotat itsesi minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän vain että irrotat itsesi minusta
Mitä voin tehdä? Osoitat minulle vaativia kysymyksiä netissä. En voi tehdä tämän enempää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voin tehdä? Osoitat minulle vaativia kysymyksiä netissä. En voi tehdä tämän enempää!
Ehkä sinun päässäsi on vikaa, kun sitä aina minulle tarjoilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet minulle ollut rakas ja tuki ja turva tällä matkallani mitä olen meidän rakastumisen aikana läpi käynyt mutta miksi et päästä minusta irti jos et IRL halua minua kohdata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet minulle ollut rakas ja tuki ja turva tällä matkallani mitä olen meidän rakastumisen aikana läpi käynyt mutta miksi et päästä minusta irti jos et IRL halua minua kohdata
Päästän sinusta irti enkä halua sinua kohdata IRL. Anteeksi, jos olen töykeä välillä. Menee jo tunteisiin. Voitko sinä ihan oikeasti jättää minut rauhaan?!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästän sinusta irti enkä halua sinua kohdata IRL. Anteeksi, jos olen töykeä välillä. Menee jo tunteisiin. Voitko sinä ihan oikeasti jättää minut rauhaan?!!
Sanot, että tungen elämääsi mutta sinä olet tunkenut myös minun elämääni. Ei saa neuvoa, jos toinen ei sitä pyydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te kuvittelette täällä?
- Anonyymi
En halua sinua. Usko se ja ala jo elämään omaa elämääsi. Miksi jotenkin roikut tässä?
- AnonyymiUUSI
Sivusta sanon, että jokainen kyllä elää sitä omaa elämäänsä! Onko sulta pois jos joku rakastaa sua, ne on tunteita jotka kuuluu hänen elämäänsä!
- Anonyymi
Jätä vaan jo rauhaan!!!
- Anonyymi
Jos se on punikki.
- Anonyymi
Kuule niin kauan kun tuota ei kuule irl suoraan en voi tietää että tahdot noin.
Täällä en voi uskoa tälläsiin.
Enkä tosiaankaan haluaisikaan uskoa täällä.
Enkä kyllä päästää irtikään. - Anonyymi
Kyllä mä nyt irrotan. Ikävä kyllä tää meidän yhteys toimii myös niin, et mä tiedän, kun on aika laskea irti.
- Anonyymi
No mitä sinä täällä palstalla teet?
- Anonyymi
Älkää uskoko täällä mitään, ainakaan negatiivista
- Anonyymi
Jos haluat niin, irroitan otteeni. Haluatko?
Naiselta- AnonyymiUUSI
Selvitä IRL koska näitä tän palstan negatiivisia höpötyksiä ei kannata ottaa tosissaan. Pakit ei satu kun hetken mutta tekemättömät "mitä jos" jutut kyllä muistaa ja pitkään. Yhden naisen kanssa oli tosi avointa flirttiä pidemmän aikaa(vielä nainen itse teki aloitteen siihen) mutta sitten kun kysyin numeroa niin antoi pakit. Arvaa vaan jos en olisi tuotakaan uskaltanut tehdä niin olisin yhä harmitellut että mihin oltaisi päädytty jos olisin uskaltanut. Mutta koska uskalsin kysyä, niin sain heti vastauksen että nainen teki sitä vaan huomion takia mutta just tän takia on niin tärkeetä kysyä niin saa sen toisen osapuolen todellisen tarkoituksen esille.
- Anonyymi
Minä tässä jotenkin roikun, sen myönnän. Ihmekö, kun olet niin ihana. Jos kuitenkin päätämme yhdessä ei, niin lopullisesti irrottaudun. Sen lupaan.
- Anonyymi
Mene ihmeessä jos vapaus kutsuu. Häivyn tästä sitten vähin äänin kun totean tapahtuneen todeksi. Sen että en ollut sinulle hän.
- AnonyymiUUSI
En halua irrottaa otetta suhteesi.
- AnonyymiUUSI
Mikset itse?
- AnonyymiUUSI
Siksi kun meidän kuuluu olla yhdessä. Meidät luotiin toisillemme Mutta Sinä PaKenet minua ja aitoa rakkautta, aitoa korkeamman tason kiintymystä ja henkistä yhteyttä.
Minä- AnonyymiUUSI
Mä en ketään muuta ole pelännyt näin paljon kun sua. Ja tulen aina pelkäämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ketään muuta ole pelännyt näin paljon kun sua. Ja tulen aina pelkäämään.
Mitä pelottavaa minussa on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pelottavaa minussa on?
Hah
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah
Tapan sut ”ilmaisut”.
- AnonyymiUUSI
Koska haluan meidät, haluan olla hänen kanssa..
- AnonyymiUUSI
Jos mä pystyisin, mä olisin sen jo tehnyt. Mä oon yrittänyt eri tapoja irrottaa itseni susta, mutta ne ei toimi. Lisäksi mä en halua satuttaa sua. Joitain juttuja voisin vielä kokeilla, mutta ne voisi satuttaa sua ja mä en halua tehdä sitä. Tässä sitä siis ollaan.
- AnonyymiUUSI
Koska en voi tykätä muista kun olen rakastunut sinuun. Olen yrittänyt. Siksi että olisin sitten hyvä sinulle. Ja siksi että estit minut 🫣
mieheltä - AnonyymiUUSI
Se on luovuttamista heikkoutta. Epämiehekästäkin kun nainen on heikossa hapessa.
- AnonyymiUUSI
Koska en ole onnistunut siinä vaikka olen yrittänyt. Rakastan etäältä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää työpäivää
- AnonyymiUUSI
Sielun ystävä on hän.
- AnonyymiUUSI
Minä en koe kenenkään olevan minulle sielun ystävä.
- AnonyymiUUSI
Niin on.
- AnonyymiUUSI
En pysty siihen. Olen yrittänyt monta kertaa. 💔
- AnonyymiUUSI
En pysty.. 😔
- AnonyymiUUSI
koska se tunne ku otan sua saa mut siihen tilaan mitä ilman en pysty elämään
- AnonyymiUUSI
Transsista traumatisoitunut .iäksi
- AnonyymiUUSI
Ja mä vaan tiiän. En pääse eteenpäin enää ikinä
- AnonyymiUUSI
Sama.
- AnonyymiUUSI
Irrotan kyllä.
- AnonyymiUUSI
En voi ennenkuin olen tämän jotenkin kokenut.
- AnonyymiUUSI
En usko että voin ikinä häntä unohtaa, enkä varsinkaan päästää irti koska hän on osa minun sieluani…Hän on erityisen tärkeä nyt ja aina.🐦⬛🤍
- AnonyymiUUSI
Jos hän vain kaipaa. Jos yksinään miettii kaivattua tai vaikka googlaa kaivatun nimeä aika ajoin, ei siinä ole mitään pahaa. Kyllä jokaisella on oikeus kaivata. Jos toinen on varattu, ja kaipaaja saa sen tietää, kyllä normaali ihminen siitä selviää ja alkaa toipumaan melko nopeasti. Voimia!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131