Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
Estitkö sä minut
20
1520
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka ja kenelle kysyt
- Anonyymi
Pistin pisteen Ii-kirjaimen päälle. Näin siin kävi. Lämmöllä silti uistelen.
- Anonyymi
En oo estänyt sua, instagram poisti sut keskusteluist ja koska olit estänyt niin en voinut lisää takas. En muista jäitkö estolle, poistin sun eston kyl aikaa nopee, oo yhteydes toiselle tilille jos et pääse päätilille viestittään.
- Anonyymi
Estän kaikki uuvatit
- Anonyymi
no todennäkösesti
- Anonyymi
trolli
- Anonyymi
En halua katsot kuviani ja venputat aina kun laitan uuden en laita sua varten vaan poikista varten tajuu
- Anonyymi
Estin missä?
- Anonyymi
Sn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sn
Sivusta - Oliko siis aloitus Sn:lle vai oletkohan eri Sn…?
Olen jo viime vuonna estänyt P miehen, M naisen ja A naisen. Tänä vuonna en ole estänyt ketään eikä kukaan ole estänyt minua.
- Anonyymi
En yhtään ihmettele jos olet häntä ahdistellut.
- Anonyymi
Ahdistellut?
- Anonyymi
Älä vitsaile tyttö tuollainen
- Anonyymi
En ikinä tekisi hänelle sellaista. Mutta tuntui liian pahalta katsoa häntä siinä "listassa" sen jälkeen
- Anonyymi
Ei siinä mitään, jos olet niin tehnyt. Toki loukkasi ja sattui, mutta halusin vain tietää, että teitkö sinä sen tarkoituksella vai oliko se häiriö.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Asianosainen tietää :3
- Anonyymi
Tuntui fyysisestikin pahalta vaikket sitä uskoisikaan. Ja kunnioitin vain hänen tahtoaan.
- Anonyymi
En oo estänyt ketään .!
Mut on joku joka on voinut estää ninut kyllä:
A-nainen miehelle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096