Vapaa kuvaus

Olen avoin parikymppinen nuori nainen. Rakastan luontoa ja käsillä tekemistä, luovat jutut ovat minulle tärkeitä. :)
Avoimella asenteella liikkeessä niin elämässä kuin seksuaalisuudessakin.
Arjen ohessa kirjoitan myös blogia jossa aiheena on juurikin oma seksuaalisuuteni http://seksiaddiktio.blogspot.fi
Keskustelen mielelläni uusien tuttavuuksien kanssa, kavereita kun ei koskaan ole liikaa <3

Aloituksia

0

Kommenttia

19

1. Hmm...+Ymmärrän+että+tämä+asia+voi+joillekin+aiheuttaa+närkästymisen+tunteita,+se+on+luonnollinenkin+reaktio+ihmiselle+kohdatessaan+jotain+uutta+ja+ihmeellistä.++Aisankannatuksestahan+ei+paljon+puhuta+yleisesti,+mikä+on+hyvinkin+ymmärrettävää,+tuskin+kukaan+voisi+ottaa+kahvipöydässä+aiheeksi+tätä+asiaa,+kun+seksuaalisuudesta+keskustelu+tuntuu+jo+itsessään+aiheuttavan+punastelun+tunteita+monille.+Uskon+että+tälläinen+suhde+voi+toimia,+mutta+se+vaatii+hyvät+pelisäännöt+ja+käytännön+järjestelyt+sekä+100%+luottamuksen.+Olen+huomannut+että+aisankannatus+kiihottaa+suuresti+monia+miehiä,+uskon+kuitenkin+että+harvasta+miehestä+olisi+lopulta+todella+tälläiseen+suhteeseen,+aluksi+kiihoittava+idea+voi+muuttua+äkkiä+pettymykseksi+ja+katkeruudeksi+joka+voi+pahimmaan+tuhota+koko+suhteen.+Olen+tutkinut+tätä+asiaa+paljon+ja+ajatellut+sitä+eri+näkökulmista.+Koska+olen+seksuaalisesti+todella+aktiivinen+ja+kokeilunhaluinen+mutta+haluaisin+myös+parisuhteen+jossa+kunnioitetaan+toista+osapuolta+sellaisena+kuin+tämä+on.+Itselläni+suhde+aisankannattaja+mieheen+on+hyvin+varteenotettava+vaihtoehto,+enkä+todellakaan+näe+sitä+mitenkään+vääränä.+Parisuhdehan+on+kahden+ihmisen+välinen+asia,++jos+kumpikin+osapuoli+saa+tälläisestä+suhteesta+nautintoa,+onko+siinä+jotain+väärää+että+nainen+saisi+nauttia+välillä+seksistä+muidenkin+miesten+kanssa?
  2. Kiitos+:)
  3. Penispumpulla?