Vapaa kuvaus

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)

Aloituksia

3

Kommenttia

155

1. No+en+kyttää,+mä+en+ymmärrä,+että+miks+moni+luulee,+että+kyttäilen+ihmisiä,+mä+vaan+olen+utelias.+Ja+minusta+on+hyvä+tietää,+että+mihin+voi+varautua.+Yks+Henkka...siis+huhhuh.+Se+juttu+oli+kyllä+aika+ruma.+Siis+Henkka+oli+ihan+komee,+mutta+sen+kanssa+se+juttu+äityi+rumaks.+Katos+kun+siinä+oltiin+tansseissa+tavattu+ja+mä+aloin+miettii,+että+siinähän+ois+ihan+salskin+komee+äijä,+että+entäs+jos+tästä+miehen+itelleen+nappais.+No+pientä+sutinaa+alko+olemaan+ja+vaihdettiin+numeroita+ja+whatsappia+laiteltiin.+Ja+sit+mua+alkoi+kiinnostamaan,+että+kun+yöllä..siis+yöllä+se+oli+käynyt+katsos+siellä+whatsapissa.+No+mä+kysyin+siltä+sitä,+niin+se+sanoi,+että+oli+kattonut+yöllä+puhelimesta+aikaa...voi+vit..u+mikä+selitys,+no+selitin+sille+sitä+ja+vähän+tietenkin+liian+agressiivisesti+tietenkin+tein,+että+heitin+sen+puhelimen+sitten+sen+kädestä+seinään.+Pyysin+kyllä+anteeks,+mutta+se+kuulkaas+alkoi+syyttää+mua+siitä+puhelimen+hajottamisesta...siis+mitä?+Sehän+sen+draaman+aloitti...silleen+alkoi+sössöttämään+omiaan...minä+kun+annoin+jätkälle+lähöt+kämpästä+ja+tuollasta+valehtelevaa+toistensyyttäjää+minä+en+ala+kattomaan...+Ja+kehtas+vielä+syyttää+kyttääjäks...yök+mikä+jätkä!+hyi+ja+yök.
  2. Mut+nyt+meen+nukkumaan,+mulla+on+huomenna+aikasin+vesijuoksu...heippa+hei...moikkuliskoikkulis...