Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kirsi.torninoja
profiilit
kirsi.torninoja
kirsi.torninoja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei os79od !
Sait minut hyvälle tuulelle. Olen itse aivan samaa mieltä. Koska kuulun itsekin niihin ihmisiin, jotka ajattelee noin.
Rakastuminen, kuvailemallasi tavalla, on juuri sitä. Minusta on oikein mukavaa ajatella, jos joku vieras mies kirjoituksellaan saa naisen hymyilemään keskustelupalstalla, niin kyllä se elämä heittää eteen juuri samanmoisesti ajattelevan ihmisen jossain muuallakin.
Mikäs sen mukavampaa, kun rakastuminen muuttuu ihanaksi arjeksi ja saa elämäänsä sen ihmisen rinnalle, kenen kanssa on se jokin,
Kiitos kiitos. Hieno kirjoitus mieheltä !
06.10.2013 11:50
Hei !
Toivon sinulle paljon voimaa. Minulta kuoli 8 vuotta sitten mies. tuntuu pahalta, kun tietää itse, mitä joudut kestämään. Minua auttoi suunnattomasti, kun kirjoitin mieheni kuoleman jälkeen itsestäni asioita ulos.
Luin vähän aikaa sitten päiväkirjoja ja suunnaton ikävä tuli, mutta myös kiitollisuus siitä, että on osannut kuunnella itseään ja uskaltanut kohdata surun , kuten myös iloa. Mieheni jaksoi jankuttaa , että sinun pitää olla avoin elämälle ja sinulla on lupa tuntea. Meillä oli loistava suhde ja tuntuu monesti siltä, että mieheni kannatti minua vuosia eteenpäin. Vielä tänääkin hän on osa minua.
Uskon minä siihenkin, että vielä saan rakastaa ja olla rakastettu, mutta kaikki tapahtuu ajallaan.
03.08.2013 11:56
1 / 1