Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotimaamme
profiilit
kotimaamme
kotimaamme
Vapaa kuvaus
LOL
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voe elämä sun kanssas :)
27.04.2012 19:51
Tuominna82 on siis terrorisoinut eriävän mielipiteen omaavia jo vuosia.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9908724#comment-49932888
18.06.2011 18:00
Juu olen samaa mieltä kyseisestä seriffistä. Käyttäytyy asiattomasti ja ei kestä minkäänlaista palautetta. Sillä on jotain kavereita jotka saa huoritella ym ilman toimenpiteitä, mutta luojan tähden jos et oo sen kaveri. Viimeksi sain bannin kun se laittoi yrjöhymiön mun jutulle. Estin hänen viestinsä sanoen asiasta /torju toiminnolla. Bannas mut siitä syystä. En voi millään uskoa, että tuo olisi bannin paikka. Sehän voi edelleen vahtia, että olen kiltisti. En vain näe hänen tekstejään enään. Laitoin ylläpidolle ilmoituksen vaikka epäilenkin onko siellä ketään koskaan paikalla. Turha kuitenkaan vesipääksi haukkua vaikka ei sovellu suomi24sen seriffiksi.
18.06.2011 17:55
Näyttää siltä, että ainoa tapa päästä jäähyltä on tehdä uusi käyttäjätili. Lopettaisitte jäähy/tauko tekstien käyttämisen ja olisitte rehellisiä: Kirjoita kerran jotain joka saa kansalaispoliisin valittamaan minä sivulta ja saat ikuisen bannin kyseiseen osioon.
31.12.2010 15:00
Nostetaan ylös koska en tiedä parempaakaan paikkaa missä tätä voisi kysyä. vastatkaa plz.
25.09.2009 22:17
1 / 1