Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
raili.piispanen
profiilit
raili.piispanen
raili.piispanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei ole kauan kun poliisit vierailivat ovellamme, koska kyselivät valtatiellä seikkailleesta koirasta. Silloin kerroin heille, että koirat ovat aina irti, näkivätkin, koska tie ja pihamme oli täynnä (talviaika) koiranjälkiä. Täytynee tehdä ilmoitus.
21.05.2013 09:20
Älä ihmeessä jatka elämistä tuollaisen miehen kanssa. Kyllä Sinä uuden kumppanin löydät. Minä elän parisuhteessa melkein ilman seksiä mutta se on muuten turvallinen. Kenenkään takia ei kannata kuolla!!!
01.11.2008 09:39
Olen eränyt parisuhteessa kohta 25 vuotta ja kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä. Yritän lähestyä miestäni, mutta yritykseni tyrmätään. Tässä välillä kun lapsemme oli pieni ja sain helliä ja hoivata häntä en niin itse kaivannut hellyyttä mutta nyt voisin vaikka ostaa sitä jos sitä vaan olisi myynnissä...
Olen samaa mieltä, etten anna pitkän parisuhteen syödä elämästämme läheisyyttä ja intiimiä kanssakäymistä. Miten onnelliseksi se ihmisen tekeekään kun pääsee toisen kainaloon ja lähelle.
Et ole mitenkään outo. Oletko yrittänyt keskustella asiasta kumppanisi kanssa asiasta?
01.11.2008 09:28
1 / 1