Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Johtuu+varmasti+siitä+että+et+ole+käynyt+missään+virastossa,+minulla+on+jokaisesta+hyviä+ja+huonoja+kokemuksia+työministeriö,+rakennusvirasto,+pankit,+poliisi,+immigration+ja+kuljetustoimisto...++pyydän+aina+kirjallisena+mitä+papereita+milloinkin+tarvitaan,+joskus+liitteet+on+kunnossa,+joskus+pyydetään+mitä+mieleen+tulee...
24.01.2020 14:10
"Thaimaan+viranomaisten+epaystavallisyys!+Ja+sekavat+saannot+ja+viela+sekavampi+tulkinta+-+sama+laki/asia+tulkitaan+eri+tavalla+eri+virastoissa"+totta+tuon+nimi+on+tarkemmin+sanottuna+korruptio...
24.01.2020 12:28
Noinhan+se+menee,+melko+tarkkaan,+lisäksi+vielä+katastrofaalinen+liikenne+ja+huonosti+suunniteltu+kaupunkikuva,+lisäksi+tuo+viranomaisten+vaatima+vakuutus+on+kallis,+se+maksaa+noin+60.000+-+100.000+paateroa+vuodessa,+meille+jotka+olemme+tuttuneet+maksamaan+sairaanhoidon+veroissa,+tilanne+on+aika+ymmärtämätön+käsittämätön,+lisäksi+jos+sinulla+on+kroonisia+sairauksia+voi+olla+vaikea+saada+vakuutusta,+tai+ainakin+siitä+rajataan+aiemmat+sairaudet+ulos,+tästä+tulee+ja+on+tullut+paljon+ongelmia,+lisäksi+vakuutusyhtiöt+eivät+myönnä+vakuutuksia+yli+63+vuotialle,+lainkaan.
24.01.2020 12:07
Alan+olla+muuten+sitä+mieltä+että+tämä+2010+ja+tuo+kaheli+on+sama+heppu+otti+itsensä+tuosta+mun+kommentista+"Hienoa+kun+voimme+näin+vaihtaa+teräviä+ajatuksia+24/7+pattayapalstalla,+ongelmana+on+vaan+se+että+minä+maksan+omat+kuluni,+ja+myös+sinun+kulusi,+terkkuja+hoitajalle+lue+autokuljettajalle,+kuopioon.",+kirjoitti+vastineen+muutama+kappale+alussa+oli+ihan+ok,+mutta+sitten+alkoin+taas+tuttu+ja+turvallinen+lerpatus,+tämä+nuijan+ja+tosi+nuijan+sana+varasto+on+varsin+samanlainen,+ja+tapa+kirjoittaa,+eli+tämä+2010,+nuija+ja+tosi+nuija+on+todennäköisesti+sama+henkilö.
19.01.2020 17:19
Illuusio+rakentamista+on+vaikea+kuvata...
19.01.2020 17:16
Jep+olemme+tehneet+tuohon+pelleen+erittäin+syvän+vaikutuksen,+jopa+pysyvän...+joskin+hieman+säälin+häntä,+näkeehän+että+poika+on+sekaisin+kuin+seinäkello,+eikä+ole+oikein+kiusata+sitä+lisää,+sillä+on+ilman+meitäkin+tarpeeksi+vaikea+elämä...
19.01.2020 17:15
Tuosta+paratiisista+puheenollen...+
https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1839074/thailand-now-more-dangerous-poll#cxrecs_s
19.01.2020 17:08
Ostin+muuten+lazadasta+kananmunan+keittimen+tässä+jokunen+viikko+sitten,+hyvä+laite+keitti+munat+14+kpl+pienellä+vesitilkalla,+tänään+kävin+torilta+ostamassa+munia+ja+heitin+keittimeen,+niin+perkele+syttyi+palamaan,+tuli+munakokkelia+ala+kuorineen..
19.01.2020 16:47
Mikäs+siinä,+meillä+vaan+lootatti+on+market+villagessa,+mutta+voisin+hakea+kokista+tuosta+pojun+tarjoamasta+7/11+jonka+vierellä+kuulemma+asun,+hauska+tämä+pelle,+ajattelin+jo+kerran+laittaa+kuvan+talosta,+kun+ei+näihin+pelleihin+ole+mitään+uskomista,+olisi+reppana+viikon+hiljaa...+mutta+alan+jo+tottua+tuoha+lerpatukseen+se+on+piristävää+kun+huomaa+että+jollakin+menee+vielä+huonommin+kuin+itsellä.
19.01.2020 16:44
Miksi+pitäisi+olla+jos+hänet+on+todettu+työkyvyttömäksi,+pitäisikö+roikkua+vuosia+työttömänä+vaikka+selvää+on+että+ei+koskaan+pysty+töihin,+tosin+tk-eläke+on+pieni+eikä+sitäkään+makseta+kelan+toimesta+kuin+kuusi+kuukautta+suomen+ulkopuolelle,+Tapsa+ei+ole+kertonut+asuvansa+thaimaassa+vaan+jossain+edullisemmassa+lähellä+olevassa+maassa,+ja+käyvän+täällä+välillä,+tosin+Tapsalla+taitaa+olla+kuitenkin+työeläke,+joka+mahdollistaa+oleskelun+eu+ulkopuolella+vaikka+kuinka+kauan.
Tämä+olisi+herkkua+myös+tälle+sekopäällä+joka+tarjoaa+monta+kertaa+päivässä+sika+Amaliaa,+jokaiseen+kirjoitukseensa,+tai+onkopoikaa...+harmi+vaan+että+hänet+on+sidottu+suljettu+loppuelämäkseen+kuten+maailman+toiseksi+onnellisin+kansa+hoitaa+sairaansa.
19.01.2020 16:37
Olen+kanssasi+melko+pitkälle+samaa+mieltä,+on+se+uskomatonta+että+minä+ja+sinä+maksamme+tämän+vainoharhaisen+reppanan+elinkustannukset+jopa+15+vuoden+ajan,+hänen+vaikuttaessa+palstalla+etsien+onkopoikaa,+sika+amaliaa,+otahanuriin+yhdistelemällä+mielensä+mukaan+palstalla+vaikuttavia+kirjoittajia,+toisaalta+ei+se+minulta+pois+ole,+verot+on+joka+tapauksessa+maksettava+eikä+niitä+voi+pitkään+kiertää+vaikkapa+osakaslainalla,+tai+muulla+venkuloinnilla.
No+ei+siitä+sen+enempää,+
kerrot+kommentissasi+että+työkykyistä+henkilö+ei+pitäisi+elättää+vuosia+verovaroin,+olen+tästäkin+kanssasi+samaa+mieltä,+mutta+pitää+varmaan+arvioida+tämän+reppanan+työkykyä,+"mies"+joka+on+leikkinyt+keksimiensä+mielikuvituskavereiden+kanssa+täällä+jo+15+vuotta,+on+kyllä+selkeästi+työkyvytön,+aina+on+niin+pitkä+että+työssä+olo+on+mahdotonta+24/7+palstalla+roikkumisen+takia.
Mutta+se+ero+minulla,+sinulla,+ja+tällä+reppanalla+on+että+minä+maksan+omat+kuluni,+en+ole+koskaan+tarvinnut+osakaslainaa+enkä+muutakaan+lainaa,+jos+et+ole+tämä+reppana,+mikä+sekään+ei+ole+mahdoton+ajatus,+lisäksi+maksan+tuloistani+normaalit+ennakonpidätykset+kuten+jokaisen+vastuunsa+tuntevan+suomalaisen+pitääkin,+en+minä+halua+että+suomessa+ajetaan+sosiaaliturva+alas,+kuka+meitä+sitten+pellenä+täällä+viihdyttää...
19.01.2020 15:37
Häh+mitä+helvettiä+entisen+pomosi+työura+tähän+liityy,+minun+faija+lähti+15+v.+myös+merille+oli+koko+työuransa+ja+kuoli+73+vuotiaana+vuonna+2004...
Jos+poju+osaat+laskea+olin+puolustusvoimassa+tarkalleen+30+vuotta+katsos+reppana+ikäiseni+sai+vielä+valtionviran+jonka+yhtenä+ehtona+30+vuoden+työura,+mutta+minua+ei+sinänsä+sotilas+ura+edes+kiinnostanut+vaan+edullinen+tai+oikeammin+ilmainen+koulutus,+sekä+tuo+30+vuoden+putki.+menin+armeijaan+18+vuotiaana+avioon+19+vuotiaana+erosin+23+vuotiaana+ja+menin+uudelleen+naimisiin+28+vuotiaana,+josta+minulla+on+kaksi+aikusta+lasta,+olin+kokoajan+töissä+valtiolla,+komennettuna+intiaan+ja+ranskaan+muutamia+kertoja,+tuo+sotakorkea+aika+oli+hyvin+raskasta,+se+on+miesten+koulu+kuten+kerroitkin+siellä+pärjääminen+on+vaikeaa,+jos+on+hieman+laiskahko+kuten+olen,+mutta+pääsin+kuitenkin+ylilutina+ulos,+siitä+kapteeksi+ja+majuriksi+näkee+että+ei+maanpuolustus+kiinnostanut,+muuta+edut+oli+hyvät.+
Tiedätkö+eräs+hyvä+ystäväni+pääsi+vr.asemamiehen+virasta+myös+eläkeelle+30+vuoden+palveluksen+jälkeen,+ei+meitä+on+kohtuullisen+paljon,+mutta+vain+vanhemmissa+sukupolvissa,+uudemmat+virkatyöehtosopimukset+eivät+enää+salli+toista.+
Ranskassa+tutustuin+näin+silloin+virossa+vaikuttaviin+ovh+poikiin,+jotka+tarjosivat+pientä+osuutta+10%+osakkeista+pienehköä+riskirahoitusta+vastaan,+summa+ei+ollut+kovin+suuri,+nyt+osakkeilla+on+jo+hieman+arvoa,+ja+autellut+heidän+aasian+projekteja+netin+kautta+mitä+olen+vaatimattomana+ihmisenä+jaksanut+tehdä+avasivat+server+keskuksen+singaboreen+muutama+vuosi+sitten.
16.01.2020 14:22
Ja+tee+tämä+auringonlaskun+aikoihin,+jommassa+kummassa+päässä+on+upea+amerikkalaistyylinen+satama,+en+muista+nimeä+etsi+se+siellä+on+suht.+edullista+ruokaa+ja+upea+ilmapiiri+aivan+kuin+key+westissa+floridassa+voit+kuvitella+olevasi+eräs+tunnettu+kirjailija.
16.01.2020 13:51
Kannattaa+mennä+käymään+tuolla+Chao+Praya+river++jokiristeilyllä+tai+ainakin+kiivetä+lautalle+siellä+on+muutama+lauttafirma+jotka+myy+päivälippua,+istu+ylös+aurinkokannelle+ja+vedä+muutama+kerta+päästä+päähän,+kannattaa+vierailla+myös+siam+alkuinen+uusi+tavaratalo++ja+grand+palacessa+ovat+omat+satamat+kummassakin,+tuon+ostarin+näköala+tasanteeltä+näkyy+koko+joki+upeesti.
16.01.2020 13:47
Resupetteri+debet+kortti+ei+ole+pankkikortti,+vaan+korttiyhtiön+myötämä+maksukortti+joko+luotollinen+tai+ilman+luottoa,+luulisi+sinun+jo+yli+50+vuotiaan+erottavan+mikä+on+pankkikortti,+ja+mikä+visa+electron,+toinen+mikä+hieman+ihmetyttää,+minulla+on+tullut+useita+viestejä+läpi+useaan+kertaan,+koska+ilman+vpn:n+palvelua+palstalle+ei+voi+kirjoittaa+mitään+vaan+lähetys+bannataan,+sinä+olet+kuitenkin+pystynyt+lähettämään+kirjoituksesi+palstalle+kerran,+jopa+pari+kertaa+ilman+toistoa,+tässä+sitellä+on+sellainen+bugi+että+jos+käytät+vpn+palvelua,+tuo+tallentava+palvelin+heittää+virheilmoituksen,+kerran+kaksi...+riippumatta+siitä+paljonko+olet+lähetä+nappia+painanut,+bugi+tulkitsee+lähetyksen+virheeksi,+ja+tee+timeoutin,+ja+heittää+virheilmoituksen,+joka+kuitenkin+timeoutin+päätettyä+tallentuu+komenttina+siis+useaan+kertaan,+sinulla+on+siis+lähettävä+kone+suomessa,+ja+silloin+sinunkin+pitää+olla,+koska+muuten+olisit+törmännyt+tähän+vikaan,+ja+ainoa+joka+on+tähän+törmännyt+olen+minä...
14.01.2020 10:14
Siis+ilmaisesti+pattayan+rakkailla+ei+ole+tietoa+mikä+on+pankkikortti,+se+on+kortti+jonka+myöntää+tai+myönsi+suomalainen+pankki,+jota+käytettiin+korttimaksamiseen,++tämä+tuli+pankeille+kalliiksi+ja+siksi+pankkikortti+korvattiin+visa+tai+mastercard+maksukortilla+jonka+operaattori+on+paikkallinen+visa+tai+mastercard,+suomessa+luottokunta,+thaimaata+ei+tiedä,+käsittääksi+suomessa+on+pankkikorteista+luovuttu+jo+vuosi+kymmeniä+sitten,+ja+ne+on+korvattu+visa+electronilla,+mutta+visa+electron+ei+ole+pankkikortti,+vaan+visa+korttiyhtiön+luototon+maksukortti,+oikein+hienoa+heepo,+tätäkään+että+tiedä,+käsittäkseni+pankkikorttia+ei+ole+koskaan+ollut+muualla+kuin+suomessa+ja+ruotsissa...
14.01.2020 10:03
Joo+ja+amex+toimii+täällä+hyvin+rajoitetusti,+ainoastaan+suuremmissa+tavarataloissa...+
tuossa+kortti+peliä,+UjGbCK
14.01.2020 09:46
Nimimerkki+rannalle+jääneet+ruikuttaa.
11.01.2020 10:21
Onpas+taas+jutut+kuin+rahattomalla+hevosen+ostajalla+tällä+2010,+resupetteri+thaimaassa+on+kuolemantuomio+käytössä.
10.01.2020 17:45
Petteri+kiitos+tiedosta+tarkastan+asian+pankintiliotteelta.
10.01.2020 17:33
12 / 18