Tätä palstaa on jo vuosia pyrkinyt tuhoamaan eräs henkilö jonka kaikki palstalaiset hyvin tiedostavat. Ei ole siinä onnistunut.
Parhaimmillaan Pattayan loma on riemuisa kokemus joka varsinkin talviaikaan tehtynä katkaisee hienosti kaamoksen.
Tässä ystäväni Charlie lähettää pienen mutta hyväntuulisen pätkän Pattayalta:
https://www.youtube.com/watch?v=KTDC4LzgpDs
Elämän- ja lomailoa Pattayalla.
15
100
Vastaukset
- Anonyymi
Katkeruus ja kateus yhdistettynä fyysiseen vajavaisuuteen ja pahaan luki ja ymmärryshäiriöön. Pettymyksiä ja särkyneitä toiveita. Siitä on senssuamalia tehty.
Terve hyväksyisi tosiasiat. Senssuamalia ei.
Nyt hän on vihainen lähinnä siitä kun hänen oma juovuksissa satumainen miljoona-elämänsä ei ole saavuttanut suurta ihailua eikä uskottavuutta. Ei vaikka kuvaisi silakkalaatikon uudelleen puumukin kera. Siispä hän on päättänyt ettei kellään muullakaan voi olla elämää eikä varsinkaan kivaa.- Anonyymi
Lerpaskalla menee sekaisin termit, sukupuoliroolit, sukupuolet, miehet, naiset, lapset, vanhukset, terveet ja sairaat, aseksuaalit, rikkaat ja köyhät ja humalat ja maltaat.
Kaikki mahdollinen. - Anonyymi
Kirjoitelmistasi päätellen sinä olet kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitelmistasi päätellen sinä olet kiva.
Entäs se sun kela, ambasdador ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se sun kela, ambasdador ?
Ai Anssi vai, daiwa ?
- Anonyymi
Ainakin meidän perhe tyytyväinen Pattaya lomaan, 1 krt vuodessa pitkän aikaa jo tehty lomamatka nimenomaan Pattayalle. Lapsi Pattayan Suomalaiseen kouluun, helppoa.
- Anonyymi
Pattaya suomalainen koulu on kyllä tarkoitettu lapsille jotka asuvat pysyvästi Thaimaassa, ei lasten päiväkodiksi kun aikuiset suorittavat aktiviteetteja pattayalla vuokra henkilöstön kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattaya suomalainen koulu on kyllä tarkoitettu lapsille jotka asuvat pysyvästi Thaimaassa, ei lasten päiväkodiksi kun aikuiset suorittavat aktiviteetteja pattayalla vuokra henkilöstön kanssa.
Koulu on suoraa liiketoimintaa, ei ole halpaa viedä lasta sinne. Koulupäivä on 09.00-13.00
voisitko valaista mitä aktiviteettejä ehtisi tekemään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan suomalsinen koulu on tarkoitettu kaikille suomalaisille lapsille, oleskelun pituudesta riippumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan suomalsinen koulu on tarkoitettu kaikille suomalaisille lapsille, oleskelun pituudesta riippumatta.
Tarkoitat varmasti suomalainen koulu, sinulta jäänyt koulut vähemmälle, eikö ole massia mennä paratiisiin silloin kun lapsilla on hiihtoloma tai muu tauko opiskelussa, sai seuraako lapset isänsä jalanjälkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmasti suomalainen koulu, sinulta jäänyt koulut vähemmälle, eikö ole massia mennä paratiisiin silloin kun lapsilla on hiihtoloma tai muu tauko opiskelussa, sai seuraako lapset isänsä jalanjälkiä.
Onko tammikuun vuokra maksettu.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla varaa arvostella oikeinkirjoitusta. Yhdyssanat, pilkut...
Dumbo taitaa olla tuhkamuna, päätellen tuosta kuinka vihaat lapsiperheitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkera Senssuamalia siinä taas ruikuttaa ja kirjoittaa paskaa.
- Anonyymi
Paskapuhetta, aina otettu lapsi vastaan ilomielin! Aina mitä minä olen siellä käynyt kaikki turisteja! Muksulla ollut aina kavereita sieltä ja tietenkin tutustunut vanhempiin!
Nimimerkki rannalle jääneet ruikuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979