Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
Olet muutenkin tyhmä
80
889
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen työtön 🤭 mulla mitään duunia oo.
- AnonyymiUUSI
Hoidan kyllä hommani. Samaa ei voi sanoa monesta muusta sukan kuluttajasta.
- AnonyymiUUSI
Hoidat hommasi vähän sinne päin. Hoitaisin tuollasen työn paremmin kuin sinä. Ihme dementikko olet.
- AnonyymiUUSI
Niinhän se menee, että kun tekee by the book, niin asiat ei ole niinkään sellaista nopeasti etenevää haihattelua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hoidat hommasi vähän sinne päin. Hoitaisin tuollasen työn paremmin kuin sinä. Ihme dementikko olet.
Mikä dementikko? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä mitään osaa. ☝️Olet pelkkä kädetön luuseri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perustele. Ei kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ookko yhtä fiksu ku ruottalaaset. Muuta sinne.
- AnonyymiUUSI
Niin työnantajien työ on pitää huoli siitä että työt ovat turvallisia juurikaan kukaan työnantaja ei hoida hommaansa. Toimistoissa on toki turvallista ja mukavat olosuhteet kulutella aikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin työnantajien työ on pitää huoli siitä että työt ovat turvallisia juurikaan kukaan työnantaja ei hoida hommaansa. Toimistoissa on toki turvallista ja mukavat olosuhteet kulutella aikaa.
Sana turvallisuus. Haha. Mikä se on.
T.Remonttipate - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sana turvallisuus. Haha. Mikä se on.
T.RemonttipateSe on sitä että rakennetaan kaikenlaisia laitteita jotka sitten eivät toimikaan tai niitä käytetään väärin rahankiilto silmissä vastoin laiteohjeita. Itse ei tietenkään käytetä vaan laitetaan muut käyttämään.
- AnonyymiUUSI
Samoin ja kiitosta saan päivittäin. Että ei nuo mielensäpahoittajat saa tointansa maaliin.
- AnonyymiUUSI
Olkaa tytöt kiltisti nyt.
- AnonyymiUUSI
Ellu se on vaan. Esittää ystävää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai oisko Juho 😂😂🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai oisko Juho 😂😂🤭
Eiii ooo
- AnonyymiUUSI
Kirjoitteleeko tuo aloittaja näitä ketjuja itsekseen?
- AnonyymiUUSI
Sama täti on ihan hullun lailla tänään tykittänyt tänne aloituksia ja joka ketjuun jotain juurikin känkkäränkkää minkä myönsi. Ja kohta tulee huutamaan tähän että hanki sinä elämä äläkä puutu muiden ja plaa plaa 🙄🙄 Ei mee kauaa niin se on jo tässäkin heti mukana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama täti on ihan hullun lailla tänään tykittänyt tänne aloituksia ja joka ketjuun jotain juurikin känkkäränkkää minkä myönsi. Ja kohta tulee huutamaan tähän että hanki sinä elämä äläkä puutu muiden ja plaa plaa 🙄🙄 Ei mee kauaa niin se on jo tässäkin heti mukana.
Näinkö on palstaäijä, no mutta sittenhä sinun täytyy laittaa tätiä esittäen näille vajuille
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin vaatasin ulkopuolelta kommentin 16.38 sori siitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla tää yks psykiatrinen sairaanhoitaja. Nehän on just tälläsiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai Ellu ja Ellun kanat. Todennäköisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se.
Arvasin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se.
Tuollaisten vastaanotolle sitten täältä mennään. Miettikää. 🙈
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrit hoitaa ennemmin kranaattikammoisia sotilaita kuin sotahulluja upseereita ja valtionjohtajia. Hoidetaanko siinä hommat oikein sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrit hoitaa ennemmin kranaattikammoisia sotilaita kuin sotahulluja upseereita ja valtionjohtajia. Hoidetaanko siinä hommat oikein sitten?
Psykiatri on erikseen...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatri on erikseen...
Amk ja yliopisto erikseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin, olis iltalääkkeiden aika. Jonoon järjesty.
- AnonyymiUUSI
Totta. Olen vähä-älyinen läski. Teen työni huonosti.
Se lukee oikein kirjoissa ja kansissa.
Silti olen ihminen. Mulle on vaan työläämpää selviytyä täällä idolien ja ihmeihmisten maailmassa.- AnonyymiUUSI
Tuollaiset ihmiset vois viedä saunan taakse ja antaa sellaisen tainnuttavan halausotteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset ihmiset vois viedä saunan taakse ja antaa sellaisen tainnuttavan halausotteen.
Tarkoitin tuon kirjoittajaa. Sairas.
- AnonyymiUUSI
Oot kateellinen työtön läskimaha it3
- AnonyymiUUSI
Oot itte hankala ja läheisriippuvainen.
- AnonyymiUUSI
Kaimaseni. Mun paras ystävä on muuten myös mun kaima.
Jostain olen aistinut, että olet taatusti myrkyllinen. No sitähän sinä. Ystäväni kertoi mulle kun valoitin koko tilanteen.
Se eräsiippa voi kyllä sanoa sulle mitä vaan ja voitte yhdessä psykiatrisesti kääntää sen miksi tahansa. Sitä totuutta vaan et tiedä minkä kaikki muut näkee. Ja se tekee siipastasi nolon.
Ja sinun ansiosta vielä nolomman. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaimaseni. Mun paras ystävä on muuten myös mun kaima.
Jostain olen aistinut, että olet taatusti myrkyllinen. No sitähän sinä. Ystäväni kertoi mulle kun valoitin koko tilanteen.
Se eräsiippa voi kyllä sanoa sulle mitä vaan ja voitte yhdessä psykiatrisesti kääntää sen miksi tahansa. Sitä totuutta vaan et tiedä minkä kaikki muut näkee. Ja se tekee siipastasi nolon.
Ja sinun ansiosta vielä nolomman.P. S. Mä teen työni hyvin. Sinun työsi ja ammattisi taas ei kiinnosta paskan vertaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
P. S. Mä teen työni hyvin. Sinun työsi ja ammattisi taas ei kiinnosta paskan vertaa.
Nuorten naisten panemista toinen ammatti ja toinen jotain isojen poikien leikkiä. 👍🏻 (olevinaan)
- AnonyymiUUSI
En tiedä, onko tämä mulle, mutta tajusin tänään, etten koskaan tule olemaan oikeanlainen tuolla.
- AnonyymiUUSI
En minäkään ole oikeanlainen kiusaajien maailmassa. Nehän on ihan paskaa.
- AnonyymiUUSI
Aa jaa no täällä taas menee loistavasti
- AnonyymiUUSI
Hyvä. Sinä oletkin kus*pää. Tai siis ne molemmat. Sopiva aviopari toisilleen. Miehesi kaasuvalottaa naisia jatkuvasti. Nauttii vallasta ja haluaa aiheuttaa kärsimystä. Olette kumpikin samanlaisia.
Ja ei, en käyttäydy epäasiallisesti vaan osaan keskustella asiakkaiden kanssa ja teen työni hyvin..
Te olette pelkkä kiusaajapari. Mä löydän mitä vaan työtä.
Te voitte jatkaa tuota narsistiliittoanne.
Ja se yks pikkupoika kans. - AnonyymiUUSI
Datanomit on mitä on
- AnonyymiUUSI
Ai onks datanomeista kyse?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvin olla. 🤔 Kummasti hiljeni vaan..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On valitettavasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On valitettavasti
Okei. Mulla tuli muuta mieleen. Osuu niin kumman hyvin omaan tilanteeseen.
- AnonyymiUUSI
Mulla on jo uusi työ. 🤭 Odotan vaan sopivaa hetkeä hypätä sinne.
- AnonyymiUUSI
Jos sä kerran osaat paremmin niin mikset tee mitään töitä?
- AnonyymiUUSI
Et ole ollut mun työpaikalla niin et tiedä. Kunhan trollaat.
- AnonyymiUUSI
Mahdat olla se vinonenänen S:llä alkava nalkuttava kakaramainen akka.
Kerrotteko kaiken puolisoiden kesken?? Vaitiolo on myös kunnia-asia. Myös ilman paperia. Sana kirii, kun nää asiat alkaa tulemaan ilmi..
Sit ihmetellään kun ei löydy tekijöitä.
Sairas suhde teillä.
Oletteko jo vähän kalkkiksia. 😂- AnonyymiUUSI
Bitch hiljaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Bitch hiljaa!
Menikö tunteisiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Bitch hiljaa!
Haukut nuorempias dementikoiksi. Tuo on ammattitauti sulla. Keksit kaikista jotain syväanalyyseja ja tartutat ne mieheesi. Raukka. Sääliksi käy häntä.
- AnonyymiUUSI
Ja itse soittelet miehelles jatkuvasti kesken työpäivän. Etkö osaa olla aikuinen? Yhyy Yhyy. Yhyy. Jatkuvasti.
- AnonyymiUUSI
Oletteko miehesi kanssa kumpikin narsisteja? Miehesi ainakin tekee tätä ihan töissäkin:
Gaslighting on hienovarainen lähisuhdeväkivallan muoto, jossa kontrolloiva kumppani tarkoituksella vääristelee tai manipuloi tilanteita, toisen tunteita ja kokemusmaailmaa, jotta puoliso alkaisi epäillä omaa muistiaan ja mielenterveyttään.
Lienette hoidon tarpeessa. - AnonyymiUUSI
Hyvin menee kuitenkin, vaikka sinut menetin.
- AnonyymiUUSI
Oot ihana. Rakastan sua enemmän kuin mitään. Ihanaa että sinäkin minua. Kaksoisliekkini. Tule syliini.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
No olisit tullu tekee ne kun olet niin ylivertainen.
- AnonyymiUUSI
Ei se osaa.
- AnonyymiUUSI
Kaimaseni. Älä nuorempias hauku 🤭
- AnonyymiUUSI
Narsismi on paha sairaus. Muut ovat aina ne syylliset, ei koskaan itte?!
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on pulmunen. 🙈
- AnonyymiUUSI
Mitä enemmän luen tätä aloitusta, sen tyhmemmältä aloittaja itse alkaa vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
Sanoo mies joka käyttää asemaansa väärin pyörittämällä useita naisia vaikka kotona jo rouva.
- AnonyymiUUSI
Pyörittää töissä jos toisessakin. Onhan se kiva kohdella nausia epäasiallisesti ja kiusata niitä joita ei itse halua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyörittää töissä jos toisessakin. Onhan se kiva kohdella nausia epäasiallisesti ja kiusata niitä joita ei itse halua.
Varmaan 18-20 v naisia kans.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on nartsuliini narsisti parsisti pasrsakaali. Nuku hyvin anusliinitappisenii.
- AnonyymiUUSI
Voi olla olen huono itse itseäni arvioimaan ja siksi toisekseen olisin puolueellinen itse itseäni arvioimaan siitä syystä työntekijä ei voi itse omalla päätöksellään nostaa palkkaansa vaan työnantaja tekee sen työntekijän puolesta mutta jos työntekijän osaaminen ei ole kasvanut vähintään samassa suhteessa kuin hänen palkkavaatimuksensa millä työntekijä perustelee palkankorotus toiveensa nykysellään toki palkat pitäisi suhteuttaa hintojen nousuun jo pelkästään ilman eri vaatimuksia ette muuten uskokkaan mitä ongelmat tulee vielä olemaan edessä
- AnonyymiUUSI
Tule sieltä kaapista jo.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitettu on. Nainen, mikä on kuolemaakin katkerampi. Jumalalle mieluinen välttää.
Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=hIf2tVIqJhQ - AnonyymiUUSI
se nainen, on sairas ja se hakeutuu aina voimallisin piireihin ja haluaa hallinnoida muiden elämiä. Minua se jostai syystä rakastaa kyllä, mutta ei halua hyvää, kaikki mistä pidän se haluaa tuhota ja yrittää saada semmoiseen jonkinlaiseen hehku elämään. se on aina haukkunut minua, urajutut on sille myrkkyä ja sille on pakkomielle se toiminta. yritti itse siinä vuosia ja sitten ryhtyi ajamaan minua siihen. välillä siltä päässyt jatkuu ja ryhtynyt luottamaan siihen, ja sitten se on tuhonnut kaiken. se on yhtä sairas kun se porukka. sillä on kateus/rakkaus/vihasuhde minuun. vihaa jos ei oo köyhä hehku joka ajattelee toisin. Se mies on oikeassa se on vaarallinen. ainakin on silmät avautunut. ei ne voi sitä rahaa enää estää, eikä töitäkään, kuolevat siihen. en tiedä olisiko jopa helpotus, niin ahdistavia ja tuhoavia ne on. ja sitten nuo mt painostus, tekee sitä muillekin koska saa siitä jotain itse. niin se on viime vuodet edennyt ja pitänyt ne pois omasta elämästä. se on karsea ja se porukka myös.
- AnonyymiUUSI
se haluaa käyttää elämäni sen psyykeen vahvistamisen, käyttää minua aduiden läpikäymiseen ja vihaa perhe-elämääni ja jos on samassa kunnon miehen se raivosryu, rahasta raivosryu koska haluaisi että auttaisin sillä tyylillä muita ja taas saa itse. luulen että on antanut tietoja jotka on mm hyldyyetry ja minun hakkasmisella muita ja vältetty niiltä pahaa ja ne on siitä jotain saanut. kuvottava, etovaa ja karmaisevaa porukkaa. hyi saatana. tiedän että tulevat saamaan huonoa elämäänsä, pahaakin. se on oikeus ja erinomainen asia.
- AnonyymiUUSI
yx minun unelmista on että ne saadaan kokemaan pahaa, kaikesta mitä tekivät. ja niinhän tapahtuu. enemmän toivon kuitenkin meille hyvää kuin heille pahaa, mutta oikeutta, rangaistusta ja huonoa kaikesta mitä tekivät. ja sitähän ne tulevat samaan, myös ne naiset. ja hyvä juttu!
- AnonyymiUUSI
minä niille naisille ja miehille kaikkea pahaa ja huonoa keille elämäni antoivat ja tuhosivat, vainosivat, varastivat, hakkasivat vuosia. nöyryyttivät, sabotoivat ja puuttuvat asuihin mitkä heille kuulu. ja mihin laittoivat ilman lupaa, jotta saivat hyvää. tuokoot heille huonoa ja pahaa ja viha heitä kohtaan on suunnaton. kaikesta.
- AnonyymiUUSI
paljon siihen väkeen, näihin "kauniisiin" naisiin, viikinkeihin ritareihin, ennustajiin ja niin sanotusti hyvää tekeville. myös yrityspuolella. enkö ole yhtään rehellistä, hyvä ihmistä tavannut. aina kataluus rahassa, haku alistaa ja syödä, tehdä yhteistyötä josta hyötyy itse. Itse olen yrittäjänä, moraalisesti oikein toimiva, lasken kannattavuiksia ja lasken että on hyvä diili molemmille. sama kun töissä muussa kuin omassa yrityksessä. niin on tehty 20 vuotta uraa, ja eka kerta kun hakkasitte vuoden olin reippaan kuukauden työtön. eipä tullut rahaa kuin 139 euroa. äitini hakkasi painosti, suorastaan himo siomissö nyt haet toimeentulotukea. en oo yhtä nähnyt yhtä vastenmielistä toimintaa kuin teillä. ettekä mitään oikein ikinä saakaan. sama yrityspuolella näkee näitä joita haluaa vain superhyötyä itselle ja katalaari älykkäästi ja aina ottavat nenilleen ja hakevat syyllisä muista.
- AnonyymiUUSI
niin syntyy myös hyviä ystävyyssuhteita, niitäkin itsellä on, kun et hae hyötyä, olet reilu, kunniotat muiden yksityisyyttä ja, tapoja. toki joskus voi auttaa, mutta apu on usein muuta kuin rahaa. voi lähteä kahville, viettää hyvää aikaa ja kannustaa oikein. ei tarvii miettiä miten saisin tuolta otettua, oltua parempi, hakattua tuota kokemaan paskaa.
- AnonyymiUUSI
Voin taata tämän kysyttäessä. Olen paikalla silloin.
- AnonyymiUUSI
minä en myös ikinä hae ihmisiä ryhmiin, sinä oot köyhä ja sinä rikas, tuo on sairas ja tuo hehku. minun elämän filosofian mukaan jokainen elää ja kehittää elämää josta tykkää, ja jättää muiden kyttäämisen pois eikä vie mitenkään muilta. Kunnioittaa muiden elämiä. ja ne jotka haluaa sitä hehku toimintaa, järjestäin etsivät syyllisiä muista ja syyttävät muita. ja kaikki hyvä mitä muilla on pakko tulla heistä. se on sairasta, ja koko se toiminta on. yrityspuolella tehdään sopimukset, niistä on hyötyä teillekin. itse häädön pois, koska en halua mitä kotiini. me luodaan kotimme energiat, enkä uskaltaisi enää heille antaa kuvia tai polkua löytää kotiini. ja kateus niillä muiden töihin, uraa ja hyvään parisuhteeseen on kauhea. Tulkaa pois siitä touhusta tai sitten siellä on liikaa väkeä. itse en halua siihen. harrastyksena kirjallisuus on varmaan lähimpänä tätä toimintaa, siinä oman ajan mukaan, tekee jotkut kokopäiväisesti myös ja sopimukset sielläkin lisääntyy, mutta harrastuksena tähän maailmaan voi sopia annetaan jotain ilman tietoa mitä saa. tämä sopii harrastyksena, ja vuosien hyötyäkin kertynyt, erilaista kuin esim sopimustyöt,millä eletään. myynti on myös kiva lisä, voi tulla tai olla tulematta. Kokeillut eri juttuja, kun on haettu rahallista hyötyä. Ainut mihin en pääse sinuiksi on tämä hehkutoiminta ja siihen liittyvät sivulliset hommat. Oma maailmansa, ei kaikille sovi. Yrttihoidot, hieronta, energiahoidot ja sielujen auttaminen, estäminen ja muu. toi tietoa mutta ei ole kannattavaa. Enkä ymmärrä miksi näissä pitää yrittäähallita, tuhota ja alustaa johonkin protokollaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889