Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
Et katso sitä
20
949
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En tietenkään katso!
- AnonyymiUUSI
Lisäyksenä vielä, koska ei ole tunteita häntä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Katsonhan, intensiivisemmin
- AnonyymiUUSI
Katsoo hän.
- AnonyymiUUSI
Jaa kuka ja ketä
- AnonyymiUUSI
Se on totta. Entiseen ei ole enää paluuta. Turvaton olo nyt , kun kaikki sinusta kiinni. Sivusta 💕
- AnonyymiUUSI
kyllä mä voin kultaseni just sua rakastaa !täysillä! jos vaan teet jotakin irl… mä en pysty sä tiedät sen
- AnonyymiUUSI
Miksi se on niin vaikeaa sinulle? Voitko laittaa jotain tunnistetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on niin vaikeaa sinulle? Voitko laittaa jotain tunnistetta.
Miten voi aikuisen ihmisen sielua repiä nämä palstaäijän bumberstickerit noin paljon? Nainen pudistelee päätään sivussa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi aikuisen ihmisen sielua repiä nämä palstaäijän bumberstickerit noin paljon? Nainen pudistelee päätään sivussa
En ymmärrä itsekään! Herran tiet ovat tutkimattomat. Jostain kummasta syystä näin on. Rakkauteni ei ole tästä maailmasta tuntuu niin 💓
.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä itsekään! Herran tiet ovat tutkimattomat. Jostain kummasta syystä näin on. Rakkauteni ei ole tästä maailmasta tuntuu niin 💓
..No niin itse author eli palstasetä herkistyi vastaamaan puolesta. Oikein hyvä.
- AnonyymiUUSI
Kerro edes jotain niin tiedän sen olevan sinulta! 💓
- AnonyymiUUSI
minä katson sinua ja teitä muita halveksuen, ja teen sitä aina. Se on Juuri oikea sana teille, halveksittava.
- AnonyymiUUSI
raha, myöhässä joten Laurilla ei suojaa eikä muillakaan, saadaan vapaastu hakata ja vastaavat itse 🙂 osu ja upposi 🙂 myös muihin, tietää huonoa 🙂😘
- AnonyymiUUSI
sit halutaan Lauri ulos firmasta 😘 hakataan kunnes irtisanot ittes, sama muille 🙂 oliko Eri firmassa Jenni ja Heidi sekä Outi.
- AnonyymiUUSI
Ei muut viitsi ottaa tulin menetyksiä ja paskaa teidän takia ja rahan estot pois, antaahan virrata 🙂😘😈
- AnonyymiUUSI
Liikuskelette siis duona vai?
- AnonyymiUUSI
Ahlsell, Akateeminen Kirjakauppa, Biltema, Clas Ohlsson, Gigantti, Hankkija, Ikea, IKH ja IKH Retail, Instru Optiikka, Jysk, Jula, Kärkkäinen, Löytötex, Masku, Mini-Mani, Musti ja Mirri, Normal, Peten Koiratarvike, Puuilo, Rusta, Silmäsema, Saiturin pörssi, Tiger Stores, Veljekset Keskinen, Verkkokauppa.com ja Würth
Ei sunkaan elämässä vaan ole mitään muuta.- AnonyymiUUSI
No okei joku Mannheimin reissu tietty päälle vielä.
- AnonyymiUUSI
Vain ääliöt jankkaa kolmansista persoonista. T. n sivusta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889