Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+lukuisa+joukko+pattayaan+rakastuneita+on+kertonut+olevansa+kiinnostunut+mielipiteistäni+maataloudesta,+olen+sitä+mieltä+että+elävät+liikaa+maataloustuilla,+ihan+kuin+pattayaan+rakastunut+elää+sosiaalituilla,+kaikenlaiset+tuet+vaurioittavat+kilpailua,+ja+saavat+tukea+saavat+eriarvoiseen+asemaan+kun+verrataan+sellaiseen+joka+ei+niitä+saa.+
Yksi+suurimmista+tukien+saajasta+on+Björn+Wahlroos,+joka+varmasti+tulisi+toimeen+ilman++valtion+maksamia+avustuksia,+tämä+on+jopa+törkeää+verovarojen+haaskausta,+ei+ole+mitenkään+poikkeuksellista+että+varakkaimmalla+prosentilla+on+kaikilla+maatila,+mikähän+lienee+siihenkin+syynä.
09.06.2022 15:42
Tietenkin+on,+ei+se+kelakortti+mihinkään+mystisestä+katoa+kun+poistut+Suomesta,+kelan+kansan+ja+takuueläkkeellä,+et+varmasti+asustele+Thaimaassa+10+vuotta,+katsos+kun+kelan+eläkkeet+maksetaan+vain+Suomeen,+minun+eläkkeet+Thaimaahan,+ja+kun+olet+ollut+eu+talousalueelta+12+kk+menetät+oikeutesi+kelan+tukiin,+joten+eläkkeeni+tulee+työeläkeyhtiöstä,+tiedätkö+mikä+se+on,+sen+saadakseen+pitää+olla+töissä,+ei+auta+kuntouttava+työtoiminta,+joka+kuuluu+sinun+arkipäivään.
Miten+sinun+asumisolosuhteet,+kunnan+vuokra-asunto+vai+hoitopaikka+kunnan+palvelutalossa,+vai+miten...+tiestysti+sinulla+on+400m2+keskellä+Helsinkiä,+manskulla.
09.06.2022 13:24
Mistä+olet+keksinyt+että+tilat+eivät+voi+myydä+suoraan+kuluttajille,+varmasti+voivat...+mikä+laki+sitä+rajoittaa,+erittäin+hyvällä+tutulla+on+omenatila+paraisilla,+siinä+menee+omenoita+ja+muita+viljelystuotteita+suoraan+myyntiin,+jopa+tilan+viiniä+voi+ostaa+mukaan,+tai+tästä+en+ole+enää+varma+kun+se+oli+ainakin+katkolla+jokin+aika+sitten,+mutta+voi+olla+että+nyt+toimii,+ettei+pullon+tarvitse+kiertää+alkon+kautta,+ainakin+viiniä+voivat+myydä+alueella+olevasta+ravintolasta.
09.06.2022 12:43
Olet+ollut+monta+kertaa+sitä+mieltä,+kertaakaan+et+ole+ollut+oikeassa,+mitens+tuo+tyhmyys+sinuun+on+noin+syvällä+pesiytynyt,+edelleenkään+thaimaassa+ei+ole+sosiaalitoimistoa+eikä+kelaa,+joten+itse+pitää+huolehtia+itsestään,+pystytkö+sinä+siihen,+vai+oletko+kela+avusteinen.
09.06.2022 12:34
Turha+tästä+on+väitellä,+totuus+löytyy+kirjallisesta+viitteestä+minkä+mainitsin+toisaalla,+tässä+ketjussa.
09.06.2022 12:27
Jep+juuri+noin+teet+katsot+asiaa+vaan+omasta+näkökulmasta,+minä+en+biisin+syntyhistoria+löytyy+Juicesta+kertovasta+kirjasta,++missä+hän+on+itse+kertonut,+mutta+niinkuin+jos+prosut+on+sydäntä+lähellä+lapinkesäkin+kuulostaa+tälläisen+korvissa+että+siinä+kerrotaan+prostituutiosta..
Tuo+lause+on+jopa+tragikoominen+"Laulu+kertoo+siitä+kuinka+ihmiset+tuomitsee+rakkauden+ammattilaiset+ja+haukkuvat+näitä,+vaikka+nämä+on+rakkauden+asialla.";+prosut+eivät+varmasti+ole+rakkauden+asialla,+jos+niin+väität+et+tiedä+edes+mitä+rakkaus+tarkalleen+ottaen+on,+ja+jos+sinun+ikäinen+mies+ei+tiedä+otan+osaa.
09.06.2022 12:01
Minä+en+ole+anteeksi+pyydellyt,+en+näe+sillä+tarvetta+en+ole+ketään+loukannut,+sinun+2010+on+syytäkin+pyytää+anteeksi+ja+miettiä+mitä+kirjoitat,+sinun+ikäisesi+ei+pitäisi+enää+kirjoitella+kakkavaipoista,+olla+jo+sen+verran+kokenut+että+tietää+mihin+tuollainen+tie+johtaa,+en+ole+ottanut+kantaa+perheeseesi+muutakuin+toteamalla+että+ne+kuvat+jotka+tänne+ole+lapsista+aijannut+eivät+ole+korealaisen+näköisiä,+mutta+tosin+eivät+kyllä+sinunkaan.+Vaimoosi+en+ole+ottanut+kantaa+missään+muodossa,+paitsi+kerran+mielestäni+tänne+aijaamasi+vaimosi+kuvat+eivät+ole+samasta+naisesta,+jos+näistä+haluat+anteeksipyynnöön,+niin+saat,+mutta+ei+anteeksipyyntö+muuta+mielipiteitäni+mihinkään+suuntaan.
Kaikki+miehet+joutuvat+tekemään+töitä+silloin+kun+lapset+on+pieniä,+ei+sitä+tarvitse+anteeksi++keneltäkään+pyydellä+ei+edes+lapsiltasi,+miehen+tehtävä+on+pitää+huolta+perheestään,+ja+valitettavasti+se+tuppaa+viemään+aikaa,+urakalla,+eikä+ainakaan+kantaa+huonoa+omaatuntoa.
Voisit+kyllä+uskoa+jo+pikku+hiljaa+MINÄ+EN+OLE+SENSSU,+enkä+vastaa+missään+muodossa+hänen+kirjoituksista,+enkä+edes+ota+kantaa+hänen+kirjoituksiinsa,+ne+eivät+minua+häiritse,+on+hän+siellä+missä+kertoo+tai+ei,+sekään+ei+ole+minun+ongelma+millään+muotoa.
09.06.2022 05:41
Kiitos+kun+taas+esiinnyt+minuna,+syö+poika+lääkkeesi+tai+ota+yhteyttä+hoitohenkilökuntaan,+pyydä+vaikka+tupakka+että+rauhoitut,+resupeppu.
19.07.2021 06:26
Ei+hyvälle+vaikuta.+Thailand+reports+again+record+high+of+11,784+new+COVID-19+cases
19.07.2021 04:17
Ei+hyvälle+vaikuta,+Thailand+reports+again+record+high+of+11,784+new+COVID-19+cases
19.07.2021 04:16
Pattaya+total+lockdown,+ulkonaliikkumiskielto,+pattaya+dead
19.07.2021 03:02
Pattaya+lockdown+total...
19.07.2021 02:47
Taasko+sait+päähäsi+esiintyä+minuna,+anna+mennä+jos+jos+helpottaa,+olosi+suomen+kesäisessä+savossa.
13.07.2021 10:11
Ei+loppunut+mutta+kiinnostukseni+sinuun+ja+kaltaisiisi+alkaa+olla+finaalissa,+kyllä+suomeen+hulluja+mahtuu,+morsiamineen.
20.05.2021 14:01
Poju,++älä+käytä+minun+tunnusta+noissa+sinun+fantasioissasi,+reppana.
20.05.2021 05:26
varsinaisesti+tuo+pizza+company+ei+ole+pikku+firma,++hienoa+että+tulet+toimeen+vaimosi+kanssa+ainakin+vielä+katsotaan+viiden+vuoden+päästä,+onko+siirtänyt+sinut+pois+lastansa+joiden+isä+sinä+et+ole.
By+NumBall+HHN+60v.+The+Original,+not+fail+copy
Ps,+en+ole+koskaan+käynyt+italiassa,+lähimaissa+kylläkin
15.05.2021 04:57
varsinaisesti+tuo+pizza+company+ei+ole+pikku+firma,++hienoa+että+tulet+toimeen+vaimosi+kanssa+ainakin+vielä+katsotaan+viiden+vuoden+päästä,+onko+siirtänyt+sinut+pois+lastansa+joiden+isä+sinä+et+ole.
By+NumBall+HHN+60v.+The+Original,+not+fail+copy
Ps,+en+ole+koskaan+käynnyt+italiassa,+lähimaissa+kylläkin
15.05.2021 04:56
Kyllä+on+kaikki+hyvin,++kiitos+kysymästä,+hieman+liian+lämmintä+minun+makuuni,+ollut+tässä+muutama+päivä,+joten+en+viitsi+kotona+maleksia+paljonkaan,+kun+pitäisi+istua+tuossa+ilmastointi+laitteen+vieressä+koko+ajan,+nyt+on+paras+aika+uida+meressä...+lämpöä+on+34-38+päivällä,++korona+tilanne+kanssa+pahenee+koko+ajan,+nyt+on+jo+yli+5000+tartuntaa+päivässä+kuoleman+tapauksia+kolmessa+päivässä+sadan+pintaan.
By+NumBall+HHN+60v.
13.05.2021 06:45
Niinhän+sinäkin+teet+ja+vielä+sairaaseen+aikaan,+joku+hoitaja+toi+puurolautasen.
12.05.2021 07:42
Kyllä+sinä+olet+petteri+pienellä+p:llä,+suomen+savosta,+kateus+ja+katkeruus+on+kauhea+sairaus.
By+NumBall+HHN+60v.
12.05.2021 07:26
5 / 18