Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lopetahan+jo+tämä+läskilinja,+vaihda+jokin+toinen+teema...+tuo+ei+johda+mihinkään+jokainen+kantakoon+läskinsä+itse,+onhan+ne+maksanutkin,+minä+painan+reilusti+yli+sen+mikä+on+ihanne+paino,+melkein+puolista+kertaa++enkä+näytä+pätkäänkään+lihavalle,+hyvin+voivalle+kylläkin,+paino++on+vain+luku+muiden+lukujen+joukossa...+
ex+vaimo+halusi+kerran+minua+laiduttaa+painoin+silloin+108+kg,+ja+hän+totesi+että+lopeta+kuolet+kohta+tästä+on+kolmekymmentä+vuotta...+
Olennaista+ei+ole+se+paljonko+painat+vaan+se+mitä+syöt,+ja+mistä+läskit+keräät,+köyhillä+on+vaan+se+ongelma+että+paljon+proteiinia+sisältävä+ruoka+maksaa+paljon+enemmän+kuin+hiilareita+ja+sokeria+sisältävät,+lisäksi+vihanneksit+on+esim.+suomessa+kalliita,+joten+toimeentulotuen+varassa+elävällä+ei+ole+niihin+yksikertaisesti+varaa...+ellei+äiti+osaa+kunnolla+ruan+laittoa,+2010+kommentoikoon+lisää...+Josta+jo+hieman+pidän...
05.04.2021 10:15
Jokainen+kantakoon+läskinsä+ylpeänä+itse,+onhan+sen+maksanutkin.
03.04.2021 11:39
Hienoa+terveisiä+kuopioon,+siellä+on+sinulle+miljoonia...+Kuopio+Rulez...+mahtaa+poikaa+ahistaa...
10.03.2021 11:42
Kylllä+sinä+olet,+varmasti+riippuvainen...+
jos+ei+ole+turisteja+ei+ole+syytä+pitää+mitään+turisteille+suunnattua+palvelua+auki,+ei+mikään+turisteille+suunnattu+kohde+pysy+auki+jos+ei+ole+asiakkaita,+kaatuu+ja+tulee+kaatumaan+lentoyhtiöitä+ja+hotelleja,+pienemmistä+puhumattakaan,+eikä+tämä+tilanne+korjaannut+ihan+heti+usassa+on+kymmenen+miljoonaa+työtöntä,+menee+vuosia+että+tilanne+palautuu+normaaliksi+jos+enää+normaalia+on...
10.03.2021 09:58
Mulla+on+lähimpää+seiskaan+muutama+sata+metriä,+miten+sinulla+2010+kuopiosta+.++thaimaassa+opettaminen+vaatii+alemman+korkeakoulutukinnon,+alakoulussa...+ylä+ja+korkeakouluissa+ylempi+korkeakoulututkinto...+siis+opettajaviisumiin,+minimivaatimus...+Toki+oppilaitos+voi+palkata+vaikka+raksaduunarin+opettamaan+mitä+tahansa,+jossain+kylä+koulussa...+mutta+ei+sillä+reppana+sinun+velkoja+maksella.
Minä+en+laita+tänne+enää+kuitin+kuittia,+enkä+ole+siitä+vastuussa+kuka+uskoo+mitä+uskoo,+se+on+puhtaasti+jokaisen+oma+ongelma.
Minä+varmasti+asun+hua+hinissä,+perustin+kotiin+studion+kun+muutama+kaveri+pyysi+hieman+sovitusapua,+joten+en+pahemmin+viitsi+tänne+enää+kirjoitella...+hyvää+jatkoa...+palataan+jos+on+asiaa.
10.03.2021 08:39
Enpä+tunne+hiekkaharjun+hanuristia,+terveisiä+kuopioon,+enkä+muuten+Senssuakaan+muutakuin+hänen+palstavaikuttamisesta.
15.01.2021 03:12
Olit+kaipaillut+uutta+kuvaa,+huomaa+että+Big+C+ja+postauksen+välissä+on+muutama+minuutti,+alle+10,+no+mitä+ostin+kaupasta,+Kalervosta+en+tied,+lisäksi+huomaa+että+pvm+muoto+on+kk-pvm-vuosi+niinkuin+aikaisemmassa+aijauksessanikin,+ja+vuosi+on+2021+ei+thamaan+ajanlaskun+mukaisesta+2564.
15.01.2021 02:56
Taas+huolestuttava+tieto+että+pentusi+on+syntynyt+vuonna+2018.
13.01.2021 12:56
Ainoastaan+sinun+typeryytesi+on+auteettista,+petteri,+kaksikkoyksikköjesi+kanssa.
13.01.2021 12:54
Enpä+tiedä+mitä+tarkoitat+anteeksipyynnöllä+ei+minulla+ole+sinulta+anteeksi+pyydettävää,+jos+Senssu+on+jotain+on+mokannut+kaiketi+hänellä+on+kyky+siitä+kertoa,+luulempa+että+mies+vastaa+sanoistaan,+eräs+toinen+palstavaikuttaja+nii+ei+kuitenkaan+tee...+puhuu+jaskaa+jatkuvasti,+milloin+milläkin+tunnuksella,+kuka+tietää+kirjoitatko+sinä+omallasi,+vai+onko+se+jokun+kuntoutujan+sinulta+lainassa+oleva+tunnus,+täällä+on+niin+hullua+porukkaa+että+en+sitä+edes+ihmettelisi.+Ainoa+varma+asia+on+se+että+pattayan+palstavaikuttajat+eivät+ole+niitä+terveempiä.
13.01.2021 11:10
Helppo+vastata+ostan+nakkeja+makrosta+ja+teen+perunasalaatia+ihan+itse,+entä+sinä+edelleen+kiljua+ja+mielialalääkkeitä+sekaisin.
29.12.2020 11:34
Mitäs+järkeä+on+lähetä+nyt+suomeen+korona-alueelle+palata+kuukauden+päästä+takaisin+karanteenin+kautta,+thaimaahan.++hieman+oudoksuttava+ajatus,+moinen...+mutta+eipä+nämä+palstakirjoitukset+muutenkaan+ole+sieltä+terävämmästä+päästä,+joten+antaa+olla.
Minä+en+ainakaan+lähden+mihinkään+täältä,+niinkauan+kun+korona+on+vaiheessa,+hommasin+jopa+erillisen+korona+vakuutuksen+täältä,+jos+saa+tartunnan,+mutta+se+menee+vanhaksi+ensivuoden+maalis+tai+huhtikuussa,+korvaussumma+on+100.000.
20.12.2020 22:19
No+voi+hyvä+sylvi+sentään+548+luku+oli+aamulta+thaimaan+aikaa,+kyllä+palstalaisten+mielenterveys++on+heikolla+tolalla,+lieneekö+syynä+ihokosketuksen+puute,+ja+siitä+johtuva+epätoivo,+vaiko+kovid+on+viennyt+viimeisenkin+järjen+suloisen+suomen+savossa.
20.12.2020 22:11
kiitos+tiedosta+paljonko+kello+täällä+thaimaassa+on...
12.11.2020 22:30
Thaimaan+ongelmat+on+ihan+muualla+kuin+näissä+mainituissa,+demokratiasta+ei+ole+puhettakaan,+korruptio+on+mittava+ongelma,+pieni+massiivisen+omaisuuden+kerännyt+eliitti+elää+täysin+reaalimaailman+ulkopuolella,+eikä+heillä+jotka+päättävät+ole+pienintäkään+halua+muuttaa+thaimaata+suuntaan+taikka+toiseen,+näihin+asioihin+puuttumalla+myös+thaimaasta+tulisi+parempi+paikka,+ja+sama+koskee+lisääntyvässä+määrin+myös+suomea,+suomen+sosiaaliturvaa+ajetaan+liian+kalliina+alas,+pitkällä+tähtäimellä...+joten+suo+siella+ja+vetelä+housuissa.
12.11.2020 22:20
No+Nyt+meni+hieman+överiksi,+on+totta+että+pattayalla+on+ongelmia,+ja+thaimaan+kansalaisilleen+tarjoamat+mahdollisuudet+eivät+ole+kovinkaan+tasa-arvoiset,+ei+ole+sosiaaliturvaa+mutta+elettäväkin+on+ja+rahoitettava+se+jotenkin.
Kouluttamattomuus+johtaa+ongelmiin,+kun+työtä+on+vähän+ja+tekijöitä+pilvin+pimein,+asia+on+paljon+monimutkaisempi+kuin+se+että+,naisia+käytetän+hyödyksi+ja+hyväksikäyttäjä+tuskin+näkee+edes+munansa+ilman+peiliä.
Lapsia+suojellaan+suomessa+ja+thaimaassa+yhtä+hyvin+tuloksin+tai+huonoin,+ainoa+ero+on+se+että+suomessa+jos+jäät+kiinni+tuomio+tulee+varmasti,+thaimaassa+selviät+maksamalla,+edellyttäen+että+sinulla+on+jotain+millä+maksaa.
Kannattaisi+kyllä+ensin+selvittää+factat+enenkuin+lähtee+kuorossa+mitään+ajattelematta+esittämään+moista,+tottakai+maailmassa+on+parempiakin+paikkoja+mutta+voin+hyvällä+omallatunnolla+vakuuttaa+että+thaimaa+ei+ole+sieltä+pahemmasta+päästä,+eikä+ongelma+ole+koskaan+yksilön+vaan+yhteiskunnan,+eikä+kukaan+pakota+ketään+thaimaahan+matkustamaan.
12.11.2020 22:02
Kova+on+kaipuu+pojalla+Kuopion+pattayalle,+minä+olen+menossa+Hua+Hiniin.
07.10.2020 10:00
Roy+Fulton+on+yksi+euroopan+parhaita+santana+tulkitsijoita,+erittäin+hyvä+video.
https://www.youtube.com/watch?v=2UBuOjjqvz8&ab_channel=RoyFulton
20.09.2020 04:32
Kylläpä+on+porukka+sivistymätöntä,+yamaha+sg-2000+on+yksi+maailman+parhaista+kitaroista,+tämän+kappaleen+on+signeerattu+Carlos+Santanan+toimesta,+vai+oikein+huiput.+555555
Yamaha+valmisti+pienen+erän+kitaroita+tuolla+signeetauksella+vuosina+1976-1978,+itse+lankku+on+yksi+maailman+parhaista,+koskaan+tehdyistä+kitaroista,+hieman+erillainen+kuin+gibsonien+ja+fenderin+samanaikaan+myymät+mallit,+Carlos+soitti+pääosin+yamahan+lankuilla+tuolloin,+ja+oli+yhtiön+maimosmies,
Tuossa+on+erinomainen+testi,+yamaha+sg+ja+gibson+sg+soivat+samassa+biiisissä,+peräkkäin,+selkeä+ero+yamahan+eduksi,+ääni+on+dynaamisempi...+tosin+kitara+sg-2000+pikku+veli+sg-1500.+https://www.youtube.com/watch?v=3cik2ifi7M8&ab_channel=jAMMAN798
Toinen+mielenkiintoinen+video+on+tässä,+huomaa+sg+huiluäänien+kåyttö+yammun+soundi++taas+dynaamisempi,+kuin+gibsonin+https://www.youtube.com/watch?v=nxoFIH7jb5U&ab_channel=volksemen2+
Mopot+on+lähellä+pattayan+pojan+sydäntä,+kuin+15+vuotiaalla....++tapana+on+muttakuin+pattayan+poika+on+jo+yli+50+v.
By+NumBall+HHN
ps.+Kuopio+rulez,+Kuopio+on+ihan+hieno+kaupunki+ei+sitä+tarvitse+hävetä+kenenkään+onhan+siellä+jopa+saatavan+Hannan+muikkukukkoja....+Vastaohjaus...+555555
20.09.2020 04:18
Tuossa+linkki+josta+jokainen+voi+arvioida+paratiisipaikkaansa...
https://finlandabroad.fi/web/tha/ajankohtaista/-/asset_publisher/TV8iYvdcF3tq/content/koronavirustilanne-thaimaassa/384951?_com_liferay_asset_publisher_web_portlet_AssetPublisherPortlet_INSTANCE_TV8iYvdcF3tq_assetEntryId=24823877
By+NumBall,+HHN
15.09.2020 09:57
6 / 18