Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuolta+löytyy+tietoa+koronasta,+katso+intian+alue+ja+siirrä+aikajanaa+miten+tauti+on+siellä+kehittynyt,+https://www.bing.com/covid
05.06.2020 16:23
Tämä+on+hyvin+mielenkiintoinen+asia,+jota+olen+aikani+kuluksi+hiemaan+selvitellyt,+jo+kriisin+alkuajoista++päätin+että+en+välitä+lainkaan+tartuntojen+määrästä+vaan+ainoastaan+kuolleiden+lukumäärästä,+tämä+hajonta+on+liian+suurta+joka+suuntaa+että+tässä+on+jotain+hämärää,++vorona+virus+ei+käyttäydy+kuten+aikaisemmat+vaikkapa+isorokko,+tuhkarokko+käyttäytyy,+epidemilogiassa+käytetään+ns.+r+lukua+joka+kertoo+miten+tartuttava+jokin+virus+on,+tuhkarokolla+se+on+19+joka+on+katastrofi+ihmiskunnalle,+isorokolla+huomattavasti+pienempi,+sarsilla+ja+mersillä+noin+6,+tällä+viruksella+covid+19+noin+2.22+kausiflunssalla+2.62+joten+siis+kausiflunssa+on+vaarallisempi.
Eräs+oudompia+viruksen+leviämisalueita+on+intian+alue,+se+on+mantere,+joka+on+hyvin+laaja+siellä+on+muutamia+mielenkiintoisia+havaintoja,+siellä+on+koko+maa+sairastunut+yhdellä+kertaa+ilman+selvää+epidemia+keskusta,+sinänsä+outoa,+yleensä+epidemia+alkaa+yhdestä+paikasta+ja+leviää+sitten+lähialuelle,+ja+siitä+eteen+päin,+intiassa+näin+ei+kuitenakan+ole.
alkaa+vaikuttaa+sille+että+tämä+on+keksitty+juttu,+tulee+vaan+mieleen+kuka+tästä+hyötyy+eniten.
05.06.2020 16:19
Et+ole+minä+olen,+voin+vakuuttaa.+sinä+olet+vain+halpa+kopio
04.06.2020 17:53
jep+näin+on+mutta+hieman+liian+kuumaa+mutta+onneksi+joka+iltainen+sadekuuro+auttaa+asiaa,+puutarha+sai+eilen+taas+hieman+tuta,+kun+hieman+myrskysi...tuossa+4-5+välillä.
03.06.2020 06:27
Et+ole+poju,+minä+olen+Thaimaassa.+Sinä+olet+vain+heikkotasoinen+kopio,+suomen+savosta,+valtion+mielisairaalasta,+niuankaupunginosasta,+ainoa+matkasi+on+lähimmälle+7/11+siis+r-kioskille+saatettuna,+pakettiautolla+jossa+lukee+valtion+mielisairaala+ja+resupetteri+et+erota+edes+i+ja+j+toisistaan,+reppana.+
Poika+minä+en+tiedä+tykkäätkö+olla,+minä+tykkään+varmasti,+Thaimaassa....
31.05.2020 12:20
Mutta+kuitenkin+aito+ja+alkuperäinen+ei+halpa+kopio+jossa+l+vaihtuu+i,+reppana.
The+Original+NumBall
29.05.2020 12:31
Lopeta+jo+reppana,+toki+ymmärrän+että+kaltaisesi+kulkuväline+on+vanha+mopo,+mutta+muista+että+olet+vain+halpa+kopio,+ja+kopio+ei+ole+kovin+pitkä+ikäinen+
The+Original+NumBall+
ps.+luota+vain+alkuperäiseen.
29.05.2020 12:23
terve+Senssu.
Vaimoni+yritti+vaihtaa+thaikortin+suomessa+suomalaiseen+ei+onnistunut,+itse+opetin+hänentä+että+pääsi+ajokokeesta+läpi,+kaveri+kävi+kääntämässä+thaiksi+testin+kysymykset,+ja+oli+ilmeisesti+kertonut+oikeat+vastaukset.
Thaimaassa+tilanne+oli+sitten+huomattavasti+vaikempi,+minä+sain+thaikortin+trafin+todistuksella+helposti,+samalla+todistuksella+vaimo+ei+saannut+koska+hänellä+oli+aikaisemmin+thaikortti,+vedottiin+milloin+mihinkin,+aloin+jo+kyllästymään,+viimeisin+urputus+oli+se+että+trafin+todistuksessa+pitää+olla+etusivulla+vaimon+valokuva,+sitähän+ei+siinä+ole,+joten+skannasin+todistuksen+ja+liitin+siihen+valokuvan,+homma+meni+sitten+heittämällä+läpi.
Taitaa+aika+olla+umpitollolle+aika+vaikeaa,+kun+noita+kopiotunniksia+nousuu+pilvin+pimein...+hauskaa+on+kuitenkin+se+että+sininen+muuttuu+harmaaksi+ylläpidon+toimesta,+aika+hörhöjä+nämä+reppanat.
29.05.2020 07:19
Et+sinä+ole,++minä+olen...
29.05.2020 06:57
maksat+sakot+suoraan+poliisille,+vaan+korttisi+tai+passisi+takavarikoidaaan,+viedään+kulkuneuvon+laatat,+ja+menet+kiltisti+maksamaan+sakot+poliisilaitokselle,+yhden+kerran+olen+päässyt+niin+että+annoin+500+baht+poliisille,+ja+jatkoin+matkaa...
Vaimoni+ajaa+ns.+thaimaalaisittain,+ja+saa+ainakin+saman+verran+sakkoja+vuodessa+kuin+minä+koko+aikana,+hän+katsoo+vaan+vihaisesti+poliisiin,+kiroaa+jotain+thaimaan+kielellä,+ja+menee+maksamaan+sakot+poliisilaitoselle,+häneltä+ei+ole+koskaan+otettu+korttia,+eikä+saanut+virhepistetä,+odottaa+kiltisti+vuoroaan...+ja+maksaa+sakon,+saa+vielä+aina+alennusta+maksuista+500+baht+maksusta+maksaa+puolet+korkeintaan+2/3+osaa,+sit+se+kehuu+kovaan+ääneen+että+mukavaa+kun+poliisi+antaa+alennusta...
29.05.2020 06:56
Thaimaassa+ei+ole+mopoja+kuten+palstalla+on+kerrottu+kaikki+on+moottoripyöriä+alkaen+90cc,+sinulla+pitää+olla+suomalainen+moottoripyörän+ajokortti,+ja+kansainvälinen+ajokortti+tällä+yhdistelmällä+voit+ajaa+Thaimaassa+90+vrk,+sen+jälkeen+sinun+pitää+anoa+Thaiajokortti.
Thaiajokortin+myöntää+kuljetus+ja+liikennevirasto+toimipisteestään,+tarvitset+lääkärin+todistuksen,++osoitetodistuksen+ja+rajusti+seikkailu+mieltä,+sinun+pitää+läpäistä+tietokonetesti+joka+on+englanninkielinen,+ei+kauhean+vaikea,+ensimmäinen+kortti+on+kaksi+vuotta+toinen+viisi+vuotta,+tämä+hieman+vaihtelee+muutama+vuosi+sitten+ensimmäinen+kortti+oli+vuosi+toinen+kaksi+kolmas+viisi+vuotta.+kortti+myönnetään+syntymäpäivääsi+asti+joko+kaksivuotta+tai+viisi+vuotta,+jossain+toimistoissa+katsotaan+vielä+liikenneturvallisuus+videoita,+lisäksi+on+etäisyysmittaus,++ja+ns.+liikennevalo+testi.
Toinen+vaihtoehto+millä+saat+kortin+on+tilata+trafilta+ajokorttitodistus,+täällöin+sinun+ei+tarvitse+tehdä+tuota+tietokone+koetta+se+on+omalla+tavalla+haastava,+mutta+pakkotehdä+jos+sinulla+ei+ole+moottoripyörän+ajokorttia+suomessa.
29.05.2020 04:36
Ihokosketusta+odottavan+aika+näyttää+käyvän+pitkäksi,+ja+valta-osa+sinisistä+harmaantuu,+sellaista+se+on+umpitollon+elämä...+
The+Original+Numball
28.05.2020 15:16
Mikä+vauva+on+ole+asiasta+tietoinen,+olen+liian+vanha+isäksi,+minulla+on+jo+lapsenlapsia.
28.05.2020 13:11
Ei+ole+tarpeen+lentää+mihinkään,+eikä+umpitollollakaan+mutta+suunta+olisi+toinen,+ihokontakti+maksullinen+on+tärkeää+resulle.
28.05.2020 12:59
Sairaus+vain+pahenee,+umpitollo.
The+Original+Numball
28.05.2020 08:47
Terve+Senssu,+ilmeisesti+kirjoitukseni+thaimaan+matkailun+kiristyvistä+vaatimuksista,+on+liikaa+umpitollolle+aiheittaa+myös+2010+passin+kopio+sekä++sekä+auton+leijuva+kartta,+jotka+ovat+selkeitä+kopiota,+pitkäaikainen+ihokosketuksen+puute+näyttää+sekoittavan+reppanan+pään+totaalisesti,+suomen+savossa.
28.05.2020 07:52
Näyttää+voivan,
28.05.2020 07:44
Eikö+hän+eilen+ollut+minun+kaksoispersoona,+niin+ne+mielipiteet+muuttuu+kuin+tuulensuunta,+yhtä+nopeasti+ja+varmasti,+kyllä+tuo+kopio+on+aina+kopio,+ja+ompitollon+tekosia.
28.05.2020 06:43
Kiitos+kun+esiinnyt+minuna,+reppana.
27.05.2020 22:17
Sinulla+poju+ei+ole+navaraa+minulla+on...,+myös+salasana+vaihdettu...
27.05.2020 22:09
8 / 18