Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

206

Kommenttia

4666

1. Seppo Särkiniemi, Kertoisitko vl-Raamattupiiristä, jota vedit Espoossa?

Olisi mukava kuulla keskeisesti asianosaisen kertomus siitä murheellisesta joutsenlaulusta. Tapahtui vuosituhannen alus
    44
    490
  2. Olin vl-lapsi ja tiesin jo 5-vuotiasna, ketkä naapureistani joutuu hel*vettiin

Näin hulluja vl-vanhemmat opettavat lapsilleen vieläkin!
    213
    1189
  3. Biblia paljastaa että vl,t pimittävät Hoviherran uskontunnustuksen Jeesukseen!

Huomatkaa että kohta 8:37 on poistettu vuoden 1938 Raamatunkäännöksestä! Vuoden 1992 käännökseen se on taas palautettu!
    27
    255
  4. Niin kuin Mooses ylensi vl-seurakunnan erämaassa! Sanoiko Raamattu niin?

Ei sanonut niin, koska vl-seurakunta koostuu valheesta ja valehtelevista puhujista -ihmisistä! Kun Israelin kansa oli ko
    25
    219
  5. Lestadiolainen ei ikinä pyydä oikeasti anteeksi!

Ennen kuin syytätte minua rajusta yleistyksestä, niin tämä havaintoni perustuu pitkään empiiriseen, eli kokemusperäisee
    72
    636
  6. Väitetysti SRK,n johdossa oli pienviljelijämiljonääri

Joka asui perämeren saarella. Ja sitten sanotaan ettei maanviljely kannata Suomessa!Meinasi unohtua huutomerkki perästä.
    4
    171
  7. Totuus ja Totuuden Henki!

Jeesus on Totuus! Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin k
    36
    341
  8. Hävittikö hoitokokoukset KOMMUNISMIN suomesta/koko maailmasta

Minua on syytetty siitä että näen ja kirjoitan vain kielteisiä asioita vanhoillislestadiolaisuudesta, -enkä haluakaan nä
    40
    407
  9. Oireellista on ettei seko-Onegas pysty sanomaan uskonsa kohdetta!

Vaikka väittää olevansa 'alkuperäisessä kristinskossa"! Kuinka paljon vl-poppoossa on näitä onegaseja jo? Pohdin jo ky
    40
    387
  10. Minut uhattuina tappaa!

#####Anonyymi 2024-11-20 05:51:40 UUSI Saalemia pitää ampuu ysimillisellä päähän ni loppuu noin uskonnolliset skitsoill
    25
    360
  11. Ette ymmärrä Lahjavanurskautta vellut ja olette eksyneet pahasti!

Olette menneet armon alta lain alle,-kirouksen alle, kehittämällä ihmisopin tahranpoistosta, Jeesuksen nimeä ja verta ma
    192
    1380
  12. Kokeilenpa saanko aloituksen "läpi"

Tähän asti sensuuri on estänyt sen.
    1
    238
  13. Usko Jeesukseen vai Jeesuksen sovitustyöhön?

Kun vellun laittaa ahtaalle hän voi tunnustaa uskonsa Jeesuksen sovitustyöhon, MUTTA EI USKOAAN JEESUKSEEN! Usko Jeesu
    51
    412
  14. 2
    186
  15. Aloitukseni poistatettiin pikavauhtia

SRK pitää tiukasti kontrollia!
    4
    300
  16. 35
    457
  17. Onko vl-usko riivaustila demoninen possessio?

Ensimmäisenä merkkinä se, että vastoin Raamatun selvääkin selvempää ilmoitusta he eivät millään voi tunnustaa suoraa usk
    281
    1819
  18. SaaleminPastori-ko: ÄÄNESTIN HAAVISTOA! !!!

Yleensä vältän politiikkaa ja poliittisia kannanottoja, mutta nyt katson tarpeelliseksi ilmaista kantani. Teille jotka
    101
    720
  19. Hoitokokous CIA miljoonat ja SYT-miljoonat olivat kuin Juudaan hopearahat.

Molemmilla rahoilla kavallettiin Vapahtajamme Jeesus Kristus!
    260
    2582
  20. Hoitokokousuhrit syyttäkäää itseänne!!!

Valitsit valheen-ja vääryyden, uskotte vl-valheeseen, joka tuo automaattisesti mukanaan kirouksen, sen olette saaneet tu
    119
    949