Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

206

Kommenttia

4666

1. Vellupuhujako on Jumala?

Palsta on on pullollaan ilmoituksia joissa Jumala on puhumassa milloin milläkin takahikiän ry,llä. Mutta missään ei ole
    2
    25
  2. Tuntuuko tutulta?

Kopsasin tekstin iltapäivälehden sivuilta. Etää jos pohjoiskorealaisen tilalle vaihtaisi sanan "vanhoillislestadiolainen
    1
    24
  3. Hyvää ystävyyden teemaipäivää Odin

Olen saanut uusia ystäviä palstalta, mm tähtiryhmän ja jo tuon mainitun Odinin. Hyvää Ystävänpäivää myös muille palstala
    6
    24
  4. Tätä vl-USKOMASSA olo oikeasti tarkoittaa

Olette uskomassa pelkoon että joudutte helvettiin jos ette ole mukana tuossa "piskuisessa laumassa". Takerrutte ihmisiin
    11
    23
  5. Vellu, tunnustatko olevasi PAKANA?

Ap.t. 9:15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kunin
    22
    19
  6. Tuntuuko tutulta?

Kopsasin tekstin iltapäivälehden sivuilta. Etää jos pohjoiskorealaisen tilalle vaihtaisi sanan "vanhoillislestadiolainen
    0
    18