Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

207

Kommenttia

4671

1. Veri+ja+vesi+ja+Henki.+Ne+kolme+yhtä+pitävät.On+monia+jotka+väittävät+omaavansa+Pyhän+Hengen+mutta+kiistävät+Jeesuksen+veriuhrin.+He+ovat+kavalia+eksyttäjiä,+spiritualisteja.
  2. Mihin?
  3. Vasta+Jeesuksen+jälkeen+tuli+Hänen+Lähettämänä+Puolustaja.+Vl-usko+perustuu+taikauskoon+ja+uskomuksiin.+Siksipä+Raamattu+on+heille+kauhistus.KR+1933/-38Joh.+14:16+Ja+minä+olen+rukoileva+Isää,+ja+hän+antaa+teille+toisen+Puolustajan+olemaan+teidän+kanssanne+iankaikkisesti,+Rinnakkaisviitteet+(KR+1933/-38)Joh.+15:26+Mutta+kun+Puolustaja+tulee,+jonka+minä+lähetän+teille+Isän+tyköä,+totuuden+Henki,+joka+lähtee+Isän+tyköä,+niin+hän+on+todistava+minusta.+Joh.+16:7+Kuitenkin+minä+sanon+teille+totuuden:+teille+on+hyväksi,+että+minä+menen+pois.+Sillä+ellen+minä+mene+pois,+ei+Puolustaja+tule+teidän+tykönne;+mutta+jos+minä+menen,+niin+minä+hänet+teille+lähetän.+Ap.t.+2:4+Ja+he+tulivat+kaikki+Pyhällä+Hengellä+täytetyiksi+ja+alkoivat+puhua+muilla+kielillä,+sen+mukaan+mitä+Henki+heille+puhuttavaksi+antoi.