Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tanja.lang
profiilit
tanja.lang
tanja.lang
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
JIPPIIIIII!!!!!! Vihdoin se alkaa ruveta tapahtumaan ja samoin alkoholi ja muut päihteet lailla vaan pois. Perustetaan se Savuton/Raitis Suomi Puolue (SRSP) ja muutkin maat mukaan vaan ja joskus lähiaikoina Savuton/Raitis Maailma Puolue (SRMP). Jos itse olisin kaupan pitäjä niin ei olisi minun kaupassa noita huumeita. Jotkut vielä laittaa lastensa rahat noihin huumeisiin, mutta jos itsellä olisi niin en ikinä tekisi niin. Miehen jos löydän joskus niin hän olisi 100% savuton ja raitis. Saisivat ampua "maan rakoon" nuo paikat ja käyttäjät. Tullaan vielä kyselemään niitä päin naamaa, mutta ovat saaneet "ikävän lähdön" samantien, vaikka olisi sukulainen.
30.09.2010 16:11
No miksei nainen voi olla ystävä miehelle? ja tai toisin päin myös. Tunnen monta miestä jotka olen saanut ystävikseni tietokonekurssien kautta joita siis "Työkkäri" järjesti. Olen edelleen yhteyksisssä heihin ja vaihdetaan "Maailman-menon-kuulumiset." Ei sen aina tarvitse olla mitään "pintaa syvemmälle-touhua." Toki moni saa ystävän pikkuisesta miehen alusta myös jo esikoulu iässä. Ei se haittaa vaikka olisi ystävä vielä 100-vuotiaana. Tärkeintä rehellisyys ja eri asiat huomioon ottava. Ei kaikki miehet ole mitään "hirviöitä" vaan tasa-arvoa ja naisia kunniottavia. Se on hyvä juttu, että heitä on olemassa!
06.06.2010 11:59
Kerrankin sitä mitä olen toivonut! Tulisipa se päivä siis tänä vuonna. Jos Suomesta tulee savuton niin eiköhän ne muutkin maat alla tulla perässä pikku hiljaa. Kyllä tänne rupeaa tulemaan muista maista ihmisiä jotka vihaavat näitä "huumeita." eli ovat vasten. Rupeaa kummasti Suomen väkiluku kasvamaan. Pitäisi perustaa puolue nimeltä: SRS (Savuton Raitis Suomi). Nyt Eduskunta puhuu ja tekee kerrankin järkeä.
21.01.2010 13:05
Tiedän sillä uhattiin tappaa jos kerron opettajille tai muille, mutta hyvä että sain pidettyä itseni koossa ja en itse pimahtanut. Ei ihme että kiusatuista tulee siiten Jokelan koulu tapahtuman kaltaisia ihmisiä, jotka ovat joutuneet myös armeija-aikaan kiusatuksi. Olisi ottanut nirrin niiltä jotka ovat kiusanneet ja ei niiltä jotka ovat syyttömiä. Onneksi yksi sairas koulu aikana ollut kiusaaja jäi rekan alle, mutta vielä on muutama hengissä. Pitäisi näköjään matkia elokuvia ja palkata ammattilaiset asialle. On hyvä että nyt puututaan, mutta kyllä se on liian lepsua ja pitäisi puhua kasvotusten heidän kanssaan ja sopia asia sivistyneesti. Olen itse auttanut yhtä joka joutu lähtemään kokonaan pois ikänsä asumastaan koti kaupungista, mutta sairas kiusaaja pääsi kuin koira veräjästä ja ja on ottanut varmaan uuden uhrin. Mutta sanoin että hommaa silmät selkään ja sukusi saa myös varoa, niin lähti se sairas hyypiö pois kokonaan. Joutais nirhata myös muut pahantekijät. Ennen sai vetää turpiin ja pieksää päälle käyjän ja nyt pitää antaa itsensä hakata hengettömäksi ja jos käyt itse kiinni hyökkääjään niin maksat hänelle kalliisti ja istut linnassa pitkään. Sanon suoraan että Suomen ja muun Maailman oikeusjärjestelmä on liian lepsu ja kuolemantuomio vaan käytäntöön. Mutta jossain maissa on se käytäntö, mutta siellä altistetaan naisia, sairailla uskonnoilla taas.
18.09.2009 10:34
LAINAUS: "Big Brotherin seksikohtaus johti irtisanomiseen Tv-kanava Subin Big Brother -ohjelman maksulliseen palveluun päätyi raisu seksikohtaus keskiviikon vastaisena yönä. Ohjelman tuotantoyhtiö päätyi irtisanomaan työntekijän, joka päästi avoimen seksiaktin ruutuun ja toimi yhtiön mukaan vastoin ohjeita: 9.9.2009 18:35." Tämän uutisen kuullessani kuin Maailma olisi pysähtynyt ja minä itse myös. Mutta joskus sitä "ei hallitse itseään" vaikka kyllä pitäisi, mutta rakkausasiat pitää kyllä osata tehdä niin, ettei se häiritse toisia ja aiheuta muuta. onhan reilu rakkaus yksi ihmisen tärkein asia, mutta ei välttämättä kaikilla. Joskus pienetkin asiat saavat suuren ihmismassan varpailleen ja siitä puhutaan vielä pitkään ja joskus se saattaa mennä ohi yhdessä hujauksessa. Nykyajan Maailmassa pienikin moka on joskus iso juttu tai pieni jota ei huomioida juuri ollenkaan. Mutta asiallisesti huomauttamalla saadaan tietyt ei-toivotut asiat kuntoon, mutta osaan puututaan taas liian kovalla kädellä ja huomioimatta lakia, jossa sanotaan monen asian "toiminta-ohjeet." Mitä olen nähnyt siis eri tapahtumia niin kyllä siinä saa miettiä, että mitähän seuraavaksi tulee oikein?? No yksi hyvä neuvo on muistaa, että elää päivän kerrallaan ja katsoo aina eteen päin. Joskus tämän kaltaiset uutiset ovat pieniä tipuja kanalassa jossa ne menevät ja hyppivät minne sattuu ja sitä piipitystäkin kyllä kuuluu tai sitten pitkät hiukset jotka ovat menneet ihan solmuun ja kampa on jäänyt kiinni, eikä sitä meinaa saada irti millään. No mitäpä muuta tähän osaa lisätä vielä? Tulipa tekstiä tuutin täydeltä.
10.09.2009 14:13
No Pirun vaimon oma päivä. (09.09.2009)
Itse Piru: 06.06.2006
Pirun jälkeläinen: 03.03.2003
Pirun vaimo: 09.09.2009
Heh... älkää tosiaan ottako sitten. Kaikkea sitä tuleekin mieleen.
09.09.2009 16:18
Kyllä sama täällä. Juhannus kuuluu viettää rauhallisesti ja luontoa ajatellen. Tulee vesi kielelle kun lukee sinun juttuasi herku" Oma perhe on paras jos vain sattuu olemaan tai parhaiden ystävien kanssa. Muutenkin kaikki muut juhlat ja tapahtumat kuuluu mennä maltilla ja sääntöjä noudattaen.
23.06.2009 13:17
1 / 1