Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

7

1. JIPPIIIIII!!!!!! Vihdoin se alkaa ruveta tapahtumaan ja samoin alkoholi ja muut päihteet lailla vaan pois. Perustetaan se Savuton/Raitis Suomi Puolue (SRSP) ja muutkin maat mukaan vaan ja joskus lähiaikoina Savuton/Raitis Maailma Puolue (SRMP). Jos itse olisin kaupan pitäjä niin ei olisi minun kaupassa noita huumeita. Jotkut vielä laittaa lastensa rahat noihin huumeisiin, mutta jos itsellä olisi niin en ikinä tekisi niin. Miehen jos löydän joskus niin hän olisi 100% savuton ja raitis. Saisivat ampua "maan rakoon" nuo paikat ja käyttäjät. Tullaan vielä kyselemään niitä päin naamaa, mutta ovat saaneet "ikävän lähdön" samantien, vaikka olisi sukulainen.
  2. LAINAUS: "Big Brotherin seksikohtaus johti irtisanomiseen Tv-kanava Subin Big Brother -ohjelman maksulliseen palveluun päätyi raisu seksikohtaus keskiviikon vastaisena yönä. Ohjelman tuotantoyhtiö päätyi irtisanomaan työntekijän, joka päästi avoimen seksiaktin ruutuun ja toimi yhtiön mukaan vastoin ohjeita: 9.9.2009 18:35." Tämän uutisen kuullessani kuin Maailma olisi pysähtynyt ja minä itse myös. Mutta joskus sitä "ei hallitse itseään" vaikka kyllä pitäisi, mutta rakkausasiat pitää kyllä osata tehdä niin, ettei se häiritse toisia ja aiheuta muuta. onhan reilu rakkaus yksi ihmisen tärkein asia, mutta ei välttämättä kaikilla. Joskus pienetkin asiat saavat suuren ihmismassan varpailleen ja siitä puhutaan vielä pitkään ja joskus se saattaa mennä ohi yhdessä hujauksessa. Nykyajan Maailmassa pienikin moka on joskus iso juttu tai pieni jota ei huomioida juuri ollenkaan. Mutta asiallisesti huomauttamalla saadaan tietyt ei-toivotut asiat kuntoon, mutta osaan puututaan taas liian kovalla kädellä ja huomioimatta lakia, jossa sanotaan monen asian "toiminta-ohjeet." Mitä olen nähnyt siis eri tapahtumia niin kyllä siinä saa miettiä, että mitähän seuraavaksi tulee oikein?? No yksi hyvä neuvo on muistaa, että elää päivän kerrallaan ja katsoo aina eteen päin. Joskus tämän kaltaiset uutiset ovat pieniä tipuja kanalassa jossa ne menevät ja hyppivät minne sattuu ja sitä piipitystäkin kyllä kuuluu tai sitten pitkät hiukset jotka ovat menneet ihan solmuun ja kampa on jäänyt kiinni, eikä sitä meinaa saada irti millään. No mitäpä muuta tähän osaa lisätä vielä? Tulipa tekstiä tuutin täydeltä.