Vapaa kuvaus

Lapsesta asti oman tiensä kulkija, aito poikatyttö vuosimallia -88.
Urheilullinen ulkonäkö, joten liikunta, terveys ja hyvinvointi edellä menijä 🙃
Palstalla enemmän ja vähemmän pyörinyt viimeiset 12 vuotta

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Minuu+on+viime+päivinä+kiukuttanut+todella+paljon+se+kuinka+ihmisillä+on+hirveä+kiire,+kun+tutustuu+uuteen+ihmiseen.+Olen+sellainen,+joka+ei+osaa+sanoa+juuta+tai+jaata+ihmisestä+ennen+kuin+tutustun+kunnolla+ajan+kanssa.+Mutta+olen+jo+usean+vuoden+ajan+törmännyt+vain+sellaisiin+ihmisiin,+jotka+ei+vaivaudu+edes+tutustumaan+minuun.+Uudet+tuttavuudet+ovat+ehdottanert+heti+alkumetreillä+joko+vakavempaa+suhdetta+tai+sit+toinen+ääripää,+on+suoraan+sanottu+ei+ilman+oikeaa+kunnon+tutustumista.+Itse+kun+olen+sellainen,+joka+juoksee+karkuun,+jos+ensimmäisten+päivien+jälkeen+ehdotetaan+suhdetta.+Mutta+en+poiskaan+sulje+semmoinen+mahdollisuutta,+jos+saa+rauhassa+tutustua+ja+oppia+tuntemaan+ihmisen.+Ongelma+ja+kiukun+aihe+ollut+se+jo+oikeasti+vuosia,+onko+olemassa+ihmisiä,+jotka+oikeasti+malttaisi+tutustua+ja+haluaisi+nähdä+minusta+kaikki+puolet+ennen+kuin+ehdottaa+suhtetta+tai+sit+heittää+pyyhkeen+kehiin+heti+alkuunsa+🤔Tavallaan+tässä+vuosien+saatossa+usko+kadonnut+kokonaan+sen+suhteen,+että+tapaisin+sen+"oikean",+mutta+toivo+on+kuitenkin+vielä+jäljellä+😉Meinaa+vaan+turhattaa+ja+kiukuttaa,+kun+kerta+toisensa+jälkeen+törmää+vaan+niin+"kiireisiin"+ihmisiin.+Kun+mihin+tässä+valmiissa+maailmassa+on+kiire,+kaikki+kuollaan+kuitenkin+ennemmin+tai+myöhemmin+😂