Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vaskitsa_
profiilit
vaskitsa_
vaskitsa_
Vapaa kuvaus
Lounaissuomalainen nainen, joka tarvitsee naisen.
Aloituksia
0
Kommenttia
52
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsoin+tuon+Fingersmith+nyt+tämän+innoittamana+ja+kyllä+tykkäsin+kokonaisuutena.+Tästä+on+muuten+myös+korealainen+versio+Handmaiden,+josta+olin+nähnyt+aiemmin+pätkän.
11.09.2020 16:12
Paljon+täälläkin+on+kehuttu+livetapaamisia+ja+olen+itsekin+ollut+parissa+tosi+mukavassa+tapahtumassa+pääkaupunkiseudulla+sekä+parissa+vähän+hiljaisemmassa+täällä+kotipaikkakunnallani.+Suosittelen,+jos+sellaisia+läheltä+löytyy+tai+etäsuhde+on+ok.
Netistä+sitten.+Täältä+treffipuolelta+löysin+ainakin+hienon+kirjoittelukumppanin,+tosin+ihan+samasta+kaupungista+ei+olla.+Aika+läheltä+kuitenkin+ja+treffit+on+sovittuna.+
Hassuinta+oli+se,+että+enempi+nuorten+suosimassa+Jodelissa+(jonka+latasin+harrastusseuran+vuoksi)+eräs+lesbo+pyysi+treffeille+ehkä+10+minuutin+geneerisen+viestinvaihdon+jälkeen.+Harmi+kyllä+hän+oli+19+vuotta+nuorempi.+:D
11.09.2020 16:09
Menneitä+eläinsuhteitani?+Kaikenlaista+jengiä+täälläkin+liikkuu...
11.09.2020 15:59
Tämä+sama,+kertaalleen+tuli+muutettua+liian+äkkiä+yhteen.+Toisaalta+kun+kommunikaatio+ei+siinä+suhteessa+pelannut,+niin+lopputulos+olisi+ollut+varmasti+ero+joka+tapauksessa.
Enemmän+kuitenkin+kadun+sitä,+että+viimeksi+tuli+palattua+suhteeseen,+joka+oli+jo+täysin+pilalla.+Toisen+osapuolen+katuminen+pehmitti+sydämen,+vaikka+tiesin+ettei+mikään+muuttuisi.+Toisaalta+eipä+jäänyt+mietityttämään+olisiko+siitä+vielä+voinut+tulla+jotain.+
Kuulostaa+silti+kun+katuisin+paljonkin+asioita...+En+sentään,+mutta+noissa+tilanteissä+tunteet+veivät+voiton+järjestä.
28.08.2020 18:06
Enkä+kuvittele+olevani+oikeassa+tässä.+:D+
Tämä+on+lähinnä+minun+kannanottoni+ja+mielipiteeni+asiaan.
28.08.2020 09:03
Ei+kaikki+tule,+eikä+tarvitsekaan.+Minä+esimerkiksi+rakastan+kirjoja+ja+syvällisiäkin+pohdintoja+(kirjojen)+eri+maailmoista+ja+"mitä+jos"+-hypoteeseja.+En+silti+odoton+kumppanini+lukevan+yhtä+paljon,+hänellä+voi+olla+jokin+muu+juttu.+Minusta+on+ihanaakin,+että+toinen+on+innostunut+jostain+mistä+en+tiedä+itse+yhtään+mitään.+Loppupeleissä+kyllähän+niitä+"omiakin"+juttuja+tulee+parisuhteessa+jaettua,+mutta+on+silti+eri+asia+olla+tekemisissä+muiden(kin)+ihmisten+kanssa,+jotka+jakavat+saman+intohimon.+Siinä+tulee+myös+sopivasti+parisuhteen+erillisyyttä.
Parisuhteen+osapuolten+erillisyyttä+olen+pohtinut+paljonkin,+mutta+nyt+en+tähän+hätään+äkkiä+löytänyt+kuin+
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/sateenkaariparit-tulevat-perheneuvontaan-samojen-ongelmien-kanssa-kuin-muutkin#e7437779+-artikkelista+maininnan:
”Naispareille+on+tavallisempaa,+että+kaikki+tehdään+yhdessä+ja+ollaan+kuin+yksi.+Erillisyys+parisuhteessa+on+opittava+erikseen”.+
Tämä+on+muuallakin+tullut+vastaan+erityisesti+naisparien+ongelmana.+Toiselta+odotetaan+kaikki.+Saa+odottaa,+ei+siinä+mitään,+mutta+mielestäni+siinä+on+riskinsä.+Väestöliitto+kuvaa+tätä+hyvin:+"Suhteeseen+tarvitaan+kaksi+erillistä+ihmistä,+joiden++kokemuksista++löytyy++samanlaisuutta,++mutta+myös++erilaisuutta.++Riittävä++puolisoiden++kokemusten+komplementaarisuus+ja+molempien+kokemusten+jakamisen++jatkuvuus++rakentaa++siltaa++”parisuhteen+rotkon”++yli.++Silta++tarvitaan++luottamukseen,++läheisyyteen,+erillisyyden+säilyttämiseen,+toistensa+luo+kulkemiseen+ja+kantamaan+elämän+arjessa+työstet-täväksi+tulevaa.+Puolisoiden+erilaisuus+ja+toistensa+vastakohtaisuus+mahdollistavat+suhteen+toiseen+ja+jaetun++luovuuden++sekä++kokemuksen++yhdessä++aikaansaamisesta."+(https://www.vaestoliitto.fi/@Bin/9689eb8537ebb56a30804ae9aae59173/1598594384/application/pdf/2539328/PariPsykoterapia_2013Web+(2).pdf)
28.08.2020 09:01
On+ystäviä+ja+viihdyn+heidän+seurassaan+pari/muutaman+kerran+kuukaudessa,+rippuen+omasta+tilanteestani.+Heiltä+saan+uusia+näkemyksiä+ja+tuulahduksia+omaan+maailmaani.
Toki+kumppanin+kanssa+tarvitsee+olla+paljonkin+yhteistä+maaperää,+mutta+se+ei+ole+koskaan+ollut+ongelma.+Kaikki+kumppanini+ovat+pitäneet+luonnosta,+kävelyistä+ja+vaikkapa+mökillä+puuhailusta+tai+rakentelusta.+Lisäksi+olemme+käyneet+eri+tapahtumissa,+tykänneet+laittaa+ruokaa+tai+kasata+juusto-hedelmä-lautasia+ja+katsoa+sarjoja+ja+elokuvia.+Kyllä+sitä+tekemistä+ja+keskustelunaiheita+riittää.
28.08.2020 08:50
Ymmärrän+huonommuuden+tunteen.+Sitä+on+niin+helppo+verrata+itseään+toisiin+ja+nähdä+muut+parempana.+
Ihastuin+exäni+avoimuuteen+ja+itsetietoisuuteen.+Hän+ei+ole+mallin+mitoissa,+mutta+oli+upea+ilmestys+ja+minusta+superviehättävä.+Yli+puolen+vuoden+seurustelun+jälkeen+hän+sanoi,+ettei+hän+olisi+koskaan+uskaltanut+pokata+sellaista+kuin+minä+(tein+silloin+aloitteen)+ja+hänen+olisi+jo+aiemmin+pitänyt+pistää+rima+ylemmäs.+Olin+täysin+äimänä.+En+siis+ole+minäkään+perinteisellä+tavalla+kaunis.+Silloin+mietin+juuri+tätä+dilemmaa,+että+mitä+kaikkea+voimme+kieltää+itseltämme+vain+luulemalla+ja+häpeilemällä.
Kun+olin+ensimmäistä+kertaa+dtm:ssä+hyvin+varovaisella+iskumentaliteetillä,+minua+vasten+tuli+tanssimaan+selvästi+nuorempi+ja+varsin+hyväkroppainen+tyttö.+Silleen+10cm+etäisyydelle,+vaikkei+siellä+nyt+niin+ahdasta+ollut.+Vilkuilin+varmaan+viiden+biisin+ajan+ympärille,+että+tanssiiko+hän+nyt+tosiaan+minulle+enkä+loppujen+lopuksikaan+tiennyt+mihin+olisin+silmäni+pistänyt.+Työkaverini+nauroi+kippurassa+siinä+vieressä,+yritti+rohkaista+minua+ja+myöhemmin+kuvasi+tapahtumaa+sanoilla+"oli+niin+sööttiä+katsella+kun+olit+kuin+Bambi+jäällä".+Ei+siis+mennyt+kovin+putkeen+ja+ihan+vain+siksi,+etten+pystynyt+uskomaan+itseeni.+Mutta+elämä+kannattelee+ja+kasvattaa+kun+uskaltaa+heittäytyä.+Älä+häpeä,+olet+hyvä+sellaisena+kuin+olet.
26.08.2020 20:21
Mikä+tommoinen+asenne+on!?+Pelkäätkö+hänen+pettymystään+vai+omaasi?+
Kerran+se+vain+kirpaisee.+Toki+on+omasta+luonteesta+kiinni+kauanko+potee+saamiaan+pakkeja,+jos+niitä+edes+tulee.+Jos+on+tapana+potea+kauan+mielipahaa,+niin+sitten+sitä+varookin+enemmän.+Joka+tapauksessa+sanoisin+go+for+it.+Voit+voittaa+enemmän+kuin+hävitä.
Olen+ollut+pisimmillään+puolisen+vuotta+ihastunut+ja+kun+lopulta+kerroin+tunteistani,+niin+sain+kiltit+pakit.+Se+oli+kaameaa+noin+kolme+viikkoa,+mutta+olen+ilmeisen+elastinen+kun+toivuin+sitten.+Hän+oli+kuitenkin+tavallaan+otettu.+:D
Sen+jälkeen+olen+tehnyt+siirtoni+nopeammin,+niin+se+ei+satu+niin+paljon.+Ja+jostain+syystä+niissä+tapauksissa+en+ole+saanut+pakkeja.+Onni+suosii+rohkeaa+tjsp.
26.08.2020 16:24
Juuri+tämä.+En+minä+kumppania+muuhun+tarvitse+kuin+läheisyyteen,+sekä+tunne-+että+fyysisellä+tasolla.+Muun+saan+ystäviltäkin.
25.08.2020 21:18
Mietin+lähinnä+miksi+pitäisi+hankkia+lemmikki,+jos+kaipaan+vastavuoroista+ihmisseuraa.+Ei+se+olisi+reilua+sille+lemmikillekään,+koska+se+ei+täyttäisi+sitä+tarvetta.
Ja+jos+olisi+kova+haku+päällä,+niin+olisin+varmaan+jo+siellä+Tinderissä...
25.08.2020 21:15
Ehkä+jollain.+Minulla+ei+korvaa+läheisyydenkaipuuta,+ei+sinne+päinkään,+vaikka+pidän+eläimistä.+Niitä+on+ollut+matkan+varrella+useampi.+Nyt+onkin+harvinainen+tilanne+kun+ei+ole+yhtään,+enkä+toistaiseksi+otakaan.
25.08.2020 08:21
Siis+toimi+niin,+että+tajusin+homman+nimen.+Muuten+jäi+kyllä+ihan+kaveriasteelle.
24.08.2020 17:24
Luin+hyvin+kiinnostuneena,+että+mikä+voi+olla+ihan+varma+keino...+ja+sitten+tajusin,+että+tuota+ollaan+käytetty+minuun!+Eräs+nainen+tuli+tosiaan+niiiiiin+lähelle+seisomaan,+etten+oikein+edes+päässyt+siitä+mihinkään+ja+jopa+minä+tajusin,+että+tässä+nyt+odotetaan+multa+jotain.+:D
Liputtaisin+siis+tämän+puolesta.+En+tiedä+osaanko+itse+lähestyä+noin,+mutta+toimi+se+sillä+kertaa.
24.08.2020 17:22
Tästä+lähti+joku+viesti+pois?+Ilmeisesti+sääntöjenvastaisena.
24.08.2020 12:38
Mulle+eräs+nainen+sanoi+juuri+ennen+ensitreffejä,+että+hänellä+saattaa+tulla+hiljaisia+hetkiä.+Lisäsi+vielä,+että+sitä+ei+kannata+sitten+pelästyä+eikä+se+tarkoita+kiinnostuksen+puutetta.+Tämä+oli+tosi+hyvä+tiedostaa.+Koska+olin+sekä+varautunut+asiaan,+että+sosiaalinen+luonteeltani,+niin+paikkasin+ne+kohdat+jollain+leppoisalla+jutustelulla.
Mitä+fyysisyyteen+tulee,+niin+siitäkin+olimme+puhuneet+etukäteen,+tosin+ihan+yleisellä+tasolla.+Tiesin+kuitenkin+hänen+pitävän+kosketuksesta+sitten+kun+luottaa+tarpeeksi+ja+se+saattaa+tulla+nopeastikin.+Siinä+vaiheessa+kun+hän+sanoi+tuntevansa+olonsa+hyväksi+seurassani+ja+istui+ihan+lähellä,+niin+otin+varovasti+kädestä+kiinni.+Silleen+lähinnä+sormista+samalla+kun+kommentoin+hänen+käsiään+jotenkin.+Ja+pelkäsin+hitosti.+:D+Ja+petyin+ihan+sutena+kun+hän+äkkiä+veti+kätensä+pois,+nousi+ja+teki+jotain+muuta.+Paitsi,+että+palasi+nopeasti+takaisin+ja+suuteli.+Että+silleen.+Ei+pitäisi+hermostua+heti.
Hiljaiset+hetket+eivät+haittaa+kun+molemmat+ovat+sinuja+sen+kanssa+ja+tuntevat+olonsa+luottavaiseksi.+Tuossa+vain+itse+pelkäsin,+että+häntä+haittaa+hiljaisuus+ja+siksi+täytin+sitä+jollain+höpinällä.
24.08.2020 12:35
Mulla+on+mojo+(https://fi.wikipedia.org/wiki/Mojo)++:D
Haha,+vaikutan+ilmeisesti+helposti+lähestyttävältä.+Usein+ihmiset+kommentoivat+vaikka+kirjaani+tai+kenkiäni+(brogue+derby,+oxford+tms,+siis+käsintehtyjä+usein+värikkäitä+miestenkenkiä,+joihin+olen+jostain+syystä+hulluna),+jos+luen+ulkosalla.+Taannoin+vessajonossa+erän+nainen+pyysi+heidän+pöytäänsä+kun+kuuli,+että+vielä+odottelen+ystävääni.+Tutustuin+yhdellä+kertaa+varmaan+viiteen+eri+ihmiseen.+Se+on+minusta+kivaa,+vaikka+harvoin+tietenkään+johtaa+mihinkään.+Ja+koitan+olla+varovainen,+etten+anna+liikaa/vääriä+signaaleja.+En+varmaan+näytä+ihan+heterolta+pukeutumiseni+vuoksi,+joten+kyllä+kadullakin+naiset+saattavat+katsoa+silmiin+pitkään.+Yleensä+tämä+ei+kuitenkaan+esmes+häiritse+mahdollista+kumppaniani,+koska+olen+luonteeltani+selkeän+lojaali+enkä+pyri+jokaiseen+vastaantulijaan+tutustumaan.
24.08.2020 09:38
Nyt+ei+hirveästi+tapahtumia+järjestetä.+Pitänee+luottaa+joko+sähköisiin+välineisiin+tai+jos+kavereiden/tuttujen+kautta+tapaisi+jonkun+kiinnostavan+ihmisen.+Ei+se+mahdotonta+ole,+ex-tyttöystävän+naapurinainen+pyysi+viime+yönä+luokseen+pelaamaan.+Vielä+jäi+arvoitukseksi+mitä+peliä.+:D
Mutta+siis+oikeasti,+eiköhän+se+Tinder+ole+jossain+vaiheessa+edessä,+vaikka+sen+raadollisuus+ja+pinnallisuus+tökkii.
23.08.2020 21:54
Viimeisin+suhteeni+oli+etäsuhde.+Koen,+että+lopulta+kysymys+yhteenmuuttamisesta+repi+meidät+hajalle.+Molemmat+olisivat+halunneet+yhteisen+arjen,+mutta+kumpaakin+piti+kotiseudullaan+useampi+tärkeä+asia.+Näin+olisi+mennyt+vielä+jokunen+vuosi+ja+sitä+kalvavaa+ikävää+toisen+luo+emme+onnistuneet+ohittamaan.+Jokin+toinen+suhde+olisi+kestänyt+sen,+meidän+ei+kaikista+yrityksistä+ja+kompromisseista+huolimatta.+
Toisaalta+jotkut+parit+ovat+oikein+onnellisia+etäsuhteessakin+tai+juuri+siinä.
23.08.2020 21:48
Loppujen+lopuksi+hyvin,+vaikka+jonkin+aikaahan+siinä+kesti.+Sisaruksillani+meni+aika+vähällä+nikottelulla+("oletko+nyt+ihan+varma+tästä",+"kyllä+todellakin"),+mutta+äidilläni+kului+yli+vuosi+ennen+kuin+alkoi+kohdella+silloista+naisystävääni+tasavertaisena+kumppanina.+Se+oli+yllättävän+kuluttavaa,+vaikka+luulin+etten+niin+piittaa.+
Ystäväni+ovat+tienneet+seksuaalisuuteni+enemmän+tai+vähemmän+aina+ja+ovat+suhtautuneet+siihen+luontevasti.+Tosin+nykyään+aika+iso+osa+uudemmasta+ystäväpiiristäni+viimeisten+vuosien+ajalta+onkin+jotain+muuta+kuin+heteroja.
23.08.2020 11:28
1 / 3