ajatuksetovatilmaisia

Aloituksia
371
Kommenttia
1262
Lastensuojelun sosiaalinen tosiasia
Lastensuojeluvanhemmat eivät koskaan puhu yksittäisistä sosiaalityöntekijän väitteistä netissä. He vetoavat yleisiin asi3407Lastensuojeluorganisaation rakenne
Salainen sosiaalilautakunta tekaisee näennäissyyt lapsesi huostaanottoon, jos et tottele sen edustajan keksimiä sääntöjä23406Haastoin neuvolan alipainovalheesta - osastonhoitajan vahva poliittinen reaktio
Hän yritti naamioida terveydenhoitajan ilmoituksen legitiimiksi ja sanoi lopuksi, että "minä en sua enää auttaa". Hän11401Lastensuojelun haastaminen on turhaa
Oikeuteen valittaminen on turhaa siksi, että lastensuojelu estää vanhempaa ja lasta olemasta yhdessä sen aikana. Tottelu8400Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa
Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa Suomessa seuranhaku on sallittua vain sillä ehdolla, että molempi osap35383Rasismin teoreettinen nujertaminen
-etninen ryhmä tarkoittaa ihmisiä, joilla on yhteinen kulttuuri eli kieli, tavat ja uskonto -Richard Jenkins 1997: rotus12377Lastensuojelu viittaa natsismiin
https://youtu.be/HfxR21GsWr4?si=_lyRXSGeQERkZeCG Lastensuojelussa ei ole enää kysymys siitä, että olemmeko me tarpeeksi15375Suomi-Syyria -seuran ja lastensuojelun infotilaisuus 25.4.2023
Ahaa! Eli he ovat kuulleet jotain negatiivista itsestään, vaikka he eivät koskaan puhu auktoriteetistaan julkisuudessa.14371Lastensuojelun valehtelu on byrokraattista
Mitä jos lastensuojelutyöntekijöiden valheet ovat virastoprosessin toteutumisen varmistusta ja niitä vähennetään vähitel1367Suomen kuvalehti: Etelä-Karjalassa lastensuojelu saatiin kuntoon jo yli vuosikymmen sitten
Vanhempien oikeudet mitätöidään lapsen oikeuksien rinnalla. Vanhemmista ei puhuta ollenkaan ja heidän ainoa tehtävänsä o7359Kirjoitan pelkääväni lastensuojelun tekoja -Lastensuojelu: Teemu on epävakaa ja todellisuustajuton
Kirjoitan pelkääväni lastensuojelun tekoja -Lastensuojelu: Teemu on epävakaa ja todellisuustajuton Henna kirjoitti 4.9.9356AVI kiertää lastensuojelun ongelmaa tapaamisoikeuksista
Koko huostaanotto perustuu lastensuojeluorganisaation tekemiin valheisiin, joten ongelma ei ole tapaamisten saaminen tai11355Sosiaalityön osaamisala
Jos tottelet minua, saatan parantaa sinusta antamaani kuvaa. Jos et tottele, tuhoan imagosi. Ole kiltti, muuten en voi s5354Ajan rapiditeetin äärettömyys aika-avaruudessa
Rapiditeetti on kulma, jossa aika-avaruus on kääntynyt hyberbelillä asteikolla suhteessa mihin? Valonnopeus on ääretön,4352Kuntaliitto: Tuhansia lain hengen vastaisia huostaanottoja
Tässä virheolettamus on se, että huostaanotot ovat lain hengen vastaisia mielenterveyspalvelujen puutteen vuoksi. Se ei1351Lastensuojelun kontrollin esto on ainoa tapa puolustautua
https://www.youtube.com/watch?v=ldFdJLuPwSI Minä luulen, että ainoa asia, minä minun pitää huostaanottoisänä tehdä, on5351Lastensuojelun rakenteelliset ongelmat on korjattava
Huostaanotto on mahdoton tehtävä [https://www.lskl.fi/blog/lastensuojelun-rakenteelliset-ongelmat-on-korjattava/] @Onn10347Näennäiset lastensuojelun tarpeet säästön kohteena
Hallitus näkee lastensuojelun ongelmaisten ihmisten hoitamisena eikä koskaan kysy, että ovatko sosiaalityöntekijät määri6347Itsestäänselvä alemmuuden rooli auktoriteetille
Jaahas, lastensuojelutoimiston sosiaalityöntekijä. Minun näkemykseni lapsenkasvatuksesta on niin kuin keskiaikaisen rita2345Suomalainen autoritarismi liikenteessä
1. Kiihdyttäminen nopeusrajoituksen yli ohittavan autoilijan estämiseksi. Aiheuttaa vaaratilanteita tai pelkoa, koska va8344