Vapaa kuvaus

Aloituksia

371

Kommenttia

1262

1. Lastensuojelun sosiaalinen tosiasia

Lastensuojeluvanhemmat eivät koskaan puhu yksittäisistä sosiaalityöntekijän väitteistä netissä. He vetoavat yleisiin asi
    3
    407
  2. Lastensuojeluorganisaation rakenne

Salainen sosiaalilautakunta tekaisee näennäissyyt lapsesi huostaanottoon, jos et tottele sen edustajan keksimiä sääntöjä
    Maailman menoa
    23
    406
  3. Haastoin neuvolan alipainovalheesta - osastonhoitajan vahva poliittinen reaktio

Hän yritti naamioida terveydenhoitajan ilmoituksen legitiimiksi ja sanoi lopuksi, että "minä en sua enää auttaa". Hän
    Politiikka
    11
    401
  4. Lastensuojelun haastaminen on turhaa

Oikeuteen valittaminen on turhaa siksi, että lastensuojelu estää vanhempaa ja lasta olemasta yhdessä sen aikana. Tottelu
    Oikeudenkäynnit
    8
    400
  5. Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa

Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa Suomessa seuranhaku on sallittua vain sillä ehdolla, että molempi osap
    Suhteet
    35
    383
  6. Rasismin teoreettinen nujertaminen

-etninen ryhmä tarkoittaa ihmisiä, joilla on yhteinen kulttuuri eli kieli, tavat ja uskonto -Richard Jenkins 1997: rotus
    Rasismi
    12
    377
  7. Lastensuojelu viittaa natsismiin

https://youtu.be/HfxR21GsWr4?si=_lyRXSGeQERkZeCG Lastensuojelussa ei ole enää kysymys siitä, että olemmeko me tarpeeksi
    Maailman menoa
    15
    375
  8. Suomi-Syyria -seuran ja lastensuojelun infotilaisuus 25.4.2023

Ahaa! Eli he ovat kuulleet jotain negatiivista itsestään, vaikka he eivät koskaan puhu auktoriteetistaan julkisuudessa.
    Islam
    14
    371
  9. Lastensuojelun valehtelu on byrokraattista

Mitä jos lastensuojelutyöntekijöiden valheet ovat virastoprosessin toteutumisen varmistusta ja niitä vähennetään vähitel
    Politiikka
    1
    367
  10. Suomen kuvalehti: Etelä-Karjalassa lastensuojelu saatiin kuntoon jo yli vuosikymmen sitten

Vanhempien oikeudet mitätöidään lapsen oikeuksien rinnalla. Vanhemmista ei puhuta ollenkaan ja heidän ainoa tehtävänsä o
    Perhe
    7
    359
  11. Kirjoitan pelkääväni lastensuojelun tekoja -Lastensuojelu: Teemu on epävakaa ja todellisuustajuton

Kirjoitan pelkääväni lastensuojelun tekoja -Lastensuojelu: Teemu on epävakaa ja todellisuustajuton Henna kirjoitti 4.9.
    Tiede
    9
    356
  12. AVI kiertää lastensuojelun ongelmaa tapaamisoikeuksista

Koko huostaanotto perustuu lastensuojeluorganisaation tekemiin valheisiin, joten ongelma ei ole tapaamisten saaminen tai
    Hallitus
    11
    355
  13. Sosiaalityön osaamisala

Jos tottelet minua, saatan parantaa sinusta antamaani kuvaa. Jos et tottele, tuhoan imagosi. Ole kiltti, muuten en voi s
    5
    354
  14. Ajan rapiditeetin äärettömyys aika-avaruudessa

Rapiditeetti on kulma, jossa aika-avaruus on kääntynyt hyberbelillä asteikolla suhteessa mihin? Valonnopeus on ääretön,
    Fysiikka
    4
    352
  15. Kuntaliitto: Tuhansia lain hengen vastaisia huostaanottoja

Tässä virheolettamus on se, että huostaanotot ovat lain hengen vastaisia mielenterveyspalvelujen puutteen vuoksi. Se ei
    Terveydenhoitopalvelut
    1
    351
  16. Lastensuojelun kontrollin esto on ainoa tapa puolustautua

https://www.youtube.com/watch?v=ldFdJLuPwSI Minä luulen, että ainoa asia, minä minun pitää huostaanottoisänä tehdä, on
    Arvot ja etiikka
    5
    351
  17. Lastensuojelun rakenteelliset ongelmat on korjattava

Huostaanotto on mahdoton tehtävä [https://www.lskl.fi/blog/lastensuojelun-rakenteelliset-ongelmat-on-korjattava/] @Onn
    Terveydenhoito- ja sosiaalialan työ
    10
    347
  18. Näennäiset lastensuojelun tarpeet säästön kohteena

Hallitus näkee lastensuojelun ongelmaisten ihmisten hoitamisena eikä koskaan kysy, että ovatko sosiaalityöntekijät määri
    Yleistä politiikasta
    6
    347
  19. Itsestäänselvä alemmuuden rooli auktoriteetille

Jaahas, lastensuojelutoimiston sosiaalityöntekijä. Minun näkemykseni lapsenkasvatuksesta on niin kuin keskiaikaisen rita
    Teatteri
    2
    345
  20. Suomalainen autoritarismi liikenteessä

1. Kiihdyttäminen nopeusrajoituksen yli ohittavan autoilijan estämiseksi. Aiheuttaa vaaratilanteita tai pelkoa, koska va
    Yleistä autoilusta
    8
    344