Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa
Suomessa seuranhaku on sallittua vain sillä ehdolla, että molempi osapuoli kuuluu johonkin ryhmään tai tuntee toisensa töistä tai koulusta. Kukaan ei mene ulos lauantai-iltana hakemaan seuraa. Tytöt menevät ulos tyttöporukassa eikä kukaan puhu sinkuille baarissa.
@whitneyc: Wow! Miten sinkut ylipäätään tapaavat toisensa?
Ison erakkoväestön kustannuksella. Mennään juttelemaan ja pyytämään kahville. Tyttöporukat vastaavat "meillä on tyttöjen ilta". Yksin oleminen koetaan häpeällisenä. Yksinäinen ei mene juttelemaan eikä yksinäiselle jutella. Suosittu koetaan viehättävänä. Tytöt alkavat yhtäkkiä deittituulelle. Mitä suositumpi, sitä viehättävämpi siten, että rehellisuus ja aitous kielletään.
Meillä Suomessa on myös valtiollinen järjestö, joka blokkaa meitä olemasta omien lastemme kanssa. Se on rangaistus kontrollista kieltäytymisestä. Suomalaiset tekevät lastensuojeluilmoituksia kenestä tahansa poikkeavasta.
https://www.youtube.com/watch?v=-yCBAEe83eE
Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa
35
383
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut saman! En löydä naisia mistään.. istuvat kotona puhelimet kädessä?
- Anonyymi
Eiköhän ätmi ala kohta vieraita saamaan tuvan täydeltä
- Anonyymi
Treffeille pääsyä helpottaa myös se, jos ei ole epätasapainoinen sosiaalisesti kyvytön kriipperi, jonka tavoite on löytää lisääntymiskumppani uusien lapsien tekemiseen huostaanotetun tilalle.
- Anonyymi
Suomelaisen sukulaiseni lapsi ei voi sanoa koulussa Saksassa, että vanhempi on suomalainen
Esim siitä syystä en oo vieraillu siinä maassa - Anonyymi
Fryymy on silti oikeassa. Olen huomannut että kun 30+ ikäisenä ei ole enää kouluissa missä pyörii naisia ympärillä niin heidän löytämisensä on yllättävän vaikeaa. Naiset eivät käy ulkona oikein missään. Eivät harrasta mitään, eivät käy kirjastoissa, museoissa.. ja jos käydään niin sinne ei mennä seuraa etsimään ja aktiivisesti vältetään iskuyrityksiä. Yleensä juurikin mennään "tyttöjen kanssa" ja otetaan etäisyyttä miehiin. Nykynainen pitää kai iskeä jossain puhelinpelissä, mikä ei mua kiinnosta miehenä yhtään.
Anonyymi kirjoitti:
Fryymy on silti oikeassa. Olen huomannut että kun 30 ikäisenä ei ole enää kouluissa missä pyörii naisia ympärillä niin heidän löytämisensä on yllättävän vaikeaa. Naiset eivät käy ulkona oikein missään. Eivät harrasta mitään, eivät käy kirjastoissa, museoissa.. ja jos käydään niin sinne ei mennä seuraa etsimään ja aktiivisesti vältetään iskuyrityksiä. Yleensä juurikin mennään "tyttöjen kanssa" ja otetaan etäisyyttä miehiin. Nykynainen pitää kai iskeä jossain puhelinpelissä, mikä ei mua kiinnosta miehenä yhtään.
Kumppani "löytymispaikka" lähes aina on koulu, oppilaitos, työpaikka, tai muu sellainen jossa nähdään/tapaillaan, muissa kuin seksuaalisen parinvalinnan merkeissä, usein. Silloin voidaan havaita ja sitten havainnoida seksuaalisesti kiinnostavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Sitten kun kummatkin ovat havainneet toisensa himon, aletaan flirttailemaan ja lopulta kaadutaan rakkauteen (hetekalle).
- Anonyymi
Koipireisimies kirjoitti:
Kumppani "löytymispaikka" lähes aina on koulu, oppilaitos, työpaikka, tai muu sellainen jossa nähdään/tapaillaan, muissa kuin seksuaalisen parinvalinnan merkeissä, usein. Silloin voidaan havaita ja sitten havainnoida seksuaalisesti kiinnostavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Sitten kun kummatkin ovat havainneet toisensa himon, aletaan flirttailemaan ja lopulta kaadutaan rakkauteen (hetekalle).
Oon etätöissä, eli en tapaa ketään. Koulut jo käyty. Kokemuksesta voin sanoa että lukio ja AMK oli ne paikat missä ois muippi pitänyt iskeä. En tajunnut sitä silloin. Yhtäkkiä kaikki naiset vaan katos elämästä kun valmistuin.. elämä tuhoutui.
Eli jos oot vielä parikymppinen ja luet tätä niin ota herranjumala tilanne haltuun ja varmista emäntä ennenkö valmistut! Anonyymi kirjoitti:
Oon etätöissä, eli en tapaa ketään. Koulut jo käyty. Kokemuksesta voin sanoa että lukio ja AMK oli ne paikat missä ois muippi pitänyt iskeä. En tajunnut sitä silloin. Yhtäkkiä kaikki naiset vaan katos elämästä kun valmistuin.. elämä tuhoutui.
Eli jos oot vielä parikymppinen ja luet tätä niin ota herranjumala tilanne haltuun ja varmista emäntä ennenkö valmistut!Mutta sitten jos tulee ero myöhemmin, on taas saman ongelman edessä ja vielä pahemman. Sitten olet yksinäinen vanhus jolle naureskellaan.
mustasusi kirjoitti:
Mutta sitten jos tulee ero myöhemmin, on taas saman ongelman edessä ja vielä pahemman. Sitten olet yksinäinen vanhus jolle naureskellaan.
Tulihan se sieltä taas kerran. Katkeran jätetyn ikänaisen häivevaikuttamista.
Kun suomalaiset naiset näkevät minut poikani kanssa, he haluavat saada vauvojani
Anonyymi kirjoitti:
Fryymy on silti oikeassa. Olen huomannut että kun 30 ikäisenä ei ole enää kouluissa missä pyörii naisia ympärillä niin heidän löytämisensä on yllättävän vaikeaa. Naiset eivät käy ulkona oikein missään. Eivät harrasta mitään, eivät käy kirjastoissa, museoissa.. ja jos käydään niin sinne ei mennä seuraa etsimään ja aktiivisesti vältetään iskuyrityksiä. Yleensä juurikin mennään "tyttöjen kanssa" ja otetaan etäisyyttä miehiin. Nykynainen pitää kai iskeä jossain puhelinpelissä, mikä ei mua kiinnosta miehenä yhtään.
Naiset harrastavat yksilökuntosalia, jossa he näyttävät niin vihaiselta kuin osaavat
Niin. Kyse ei ole korkeasta tapakulttuurista, jossa arvostetaan persoonaa ja rakastutaan. Kyse on matalasta tapakulttuurista, jossa ihmisille ei anneta asemaa
Tulihan se sieltä taas kerran. Katkeran jätetyn ikänaisen häivevaikuttamista.
No, minua ei haittaa erottuna naisen etsiminen vaan se, ettei mitään paikkoja sille ole.
- Anonyymi
Muuta saksaan
- Anonyymi
Naiset eivät oikein tykkää miehistä, joilla on kalju päälaki ja pitkä takatukka! Juice Leskinen oli poikkeus.
Juice Leskinen oli osa sisäryhmää. Niin minäkin. Suomi oli kiva Juice Leskisen aikana ja me tykkäsimme musasta
- Anonyymi
Ei muuta kun menet sitten Saksaan deittailemaan. Sillähän tuo ongelma ratkeaa.
Mä en lainkaan tajua mitä näillä aloituksilla kuvittelee voittavansa. En usko yhdenkään suomalaisen naisen muuttavan elämäänsä tällaisten aloitusten takia. Luultavasti pikemin on enemmän onnellinen, että ei tuhlaa elämäänsä vääränlaisiin miehiin.Eihän mies ole vääränlainen siksi, että hän avaa Suomen deittiskeneä. Menisinkin, jos poikani ei olisi kidnapattu Suomen virkavallalle
- Anonyymi
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Eihän mies ole vääränlainen siksi, että hän avaa Suomen deittiskeneä. Menisinkin, jos poikani ei olisi kidnapattu Suomen virkavallalle
Ilmeisesti on sitten vääränlainen sille deittiskenelle. Eli kannattaa etsiä muualta.
Mihin sun poikasi nyt sitten on kidnapattu? Jos armeijaan, niin hänhän on jo ainakin lähes aikuinen mies ja pääsee sieltä sitten aikanaan. Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti on sitten vääränlainen sille deittiskenelle. Eli kannattaa etsiä muualta.
Mihin sun poikasi nyt sitten on kidnapattu? Jos armeijaan, niin hänhän on jo ainakin lähes aikuinen mies ja pääsee sieltä sitten aikanaan.Ei katsos kun minä en ansaitse lähteä. Se häpeä yksin olosta on suomalainen vika, jota ei kukaan ansaitse. En ole vääränlainen siksi, että olen yksin. Älä ole niin ennakkoluuloinen, ettet voi tutustua yksin ulos tulevaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sun poikasi nyt sitten on kidnapattu? Jos armeijaan, niin hänhän on jo ainakin lähes aikuinen mies ja pääsee sieltä sitten aikanaan.Sit paitsi se koskee myös naisia. Naiset estetään hakemasta seuraa. Miehet estetään hakemasta seuraa. Suomalaiset ovat onnettomia ja yksin. Minulla on tähän ratkaisuja
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sun poikasi nyt sitten on kidnapattu? Jos armeijaan, niin hänhän on jo ainakin lähes aikuinen mies ja pääsee sieltä sitten aikanaan.Ja se tavisporukka istuu piirissä ja pelkää näyttämästä persoonaansa ja luulee, että tämä on ihan hyvä juttu ja nuo ulkopuoliset raadot eivät haittaa
- Anonyymi
Ei katsos kun minä en ansaitse lähteä. Se häpeä yksin olosta on suomalainen vika, jota ei kukaan ansaitse. En ole vääränlainen siksi, että olen yksin. Älä ole niin ennakkoluuloinen, ettet voi tutustua yksin ulos tulevaan.
Miten niin et ansaitse? Missä ihmeen perähikiällä sä asut, jos siellä on tuollaisia asenteita? Se on ihan sinusta itsestäsi kiinni, että annatko tuollaisten "en ansaitse" asenteiden vaikuttaa itseesi. Sen kun otat ja menet. Itse en ole kiinnostunut tutustumaan juuri keneenkään, johon en tutustu työn tai harrasteiden jne. kautta. Sori, mutta mulla nyt vain on täysin nollakiinnostus mihinkään tuntemattomien deittailuun.
- Anonyymi
Sit paitsi se koskee myös naisia. Naiset estetään hakemasta seuraa. Miehet estetään hakemasta seuraa. Suomalaiset ovat onnettomia ja yksin. Minulla on tähän ratkaisuja
Missä ja keitä estetään hakemasta seuraa? Enpä ole kuullutkaan moisesta ja uskomattoman hyvin ihmiset ympärilläni näkyvät halutessaan pariutuvan ja löytävän muutakin seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin et ansaitse? Missä ihmeen perähikiällä sä asut, jos siellä on tuollaisia asenteita? Se on ihan sinusta itsestäsi kiinni, että annatko tuollaisten "en ansaitse" asenteiden vaikuttaa itseesi. Sen kun otat ja menet. Itse en ole kiinnostunut tutustumaan juuri keneenkään, johon en tutustu työn tai harrasteiden jne. kautta. Sori, mutta mulla nyt vain on täysin nollakiinnostus mihinkään tuntemattomien deittailuun.
Ai niin ja ennen kun moitit, että "ehdolla, että molempi osapuoli kuuluu johonkin ryhmään tai tuntee toisensa töistä tai koulusta", niin ei kyse ei itselläni ole mistään ehdosta. Myse on käytännön pakosta. Mä nyt en vain ylipäänsä koskaan kiinnostu ihmisistä nopeasti. Mun pitää oppia tuntemaan enemmän, jotta ylipäänsä alkaa kiinnostaa. Voi hyvin mennä vaikka puoli vuotta sitä tutustumista, että kiinnostun jostakusta. Sellainen on käytännössä täysin mahdotonta deittailemalla. Ei mistään löydy ketään sellaista, joka deittailisi puoli vuotta, jotta huomataan, että kiinnostaako edes. Ja se on myös suurella todennäköisyydellä hitonmoista ajanhukkaa, sillä mä kiinnostun harvoin. Eli pitäis ensiksi tapailla puoli vuotta ihmistä, joka nyt ei oikeastaan vielä sen ihmeemmin kiinnosta. Pitäisi erikseen tehdä aikaa ja nähdä vaivaa, jotta tapailisi ihmistä, josta ei edes ole vielä kiinnostunut. Ei mitään järkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ja ennen kun moitit, että "ehdolla, että molempi osapuoli kuuluu johonkin ryhmään tai tuntee toisensa töistä tai koulusta", niin ei kyse ei itselläni ole mistään ehdosta. Myse on käytännön pakosta. Mä nyt en vain ylipäänsä koskaan kiinnostu ihmisistä nopeasti. Mun pitää oppia tuntemaan enemmän, jotta ylipäänsä alkaa kiinnostaa. Voi hyvin mennä vaikka puoli vuotta sitä tutustumista, että kiinnostun jostakusta. Sellainen on käytännössä täysin mahdotonta deittailemalla. Ei mistään löydy ketään sellaista, joka deittailisi puoli vuotta, jotta huomataan, että kiinnostaako edes. Ja se on myös suurella todennäköisyydellä hitonmoista ajanhukkaa, sillä mä kiinnostun harvoin. Eli pitäis ensiksi tapailla puoli vuotta ihmistä, joka nyt ei oikeastaan vielä sen ihmeemmin kiinnosta. Pitäisi erikseen tehdä aikaa ja nähdä vaivaa, jotta tapailisi ihmistä, josta ei edes ole vielä kiinnostunut. Ei mitään järkeä.
Minulla taas kestää, ennen kuin opin luottamaan toiseen niin, että osaan käyttäytyä normaalisti. Luottamus tuottaa normaaliutta. Normaaliuden puute laukaisee rasistin.
Anonyymi kirjoitti:
Menin ja sanottiin, että tää on tyttöjen ilta. Yksinäisiä tyttöjä ei käy ulkona. Suomessa on ongelma, ei minussa. Tuo on vähän niin kuin Kokoomuksen lause "köyhyys on omaa syytä"
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja keitä estetään hakemasta seuraa? Enpä ole kuullutkaan moisesta ja uskomattoman hyvin ihmiset ympärilläni näkyvät halutessaan pariutuvan ja löytävän muutakin seuraa.
Ulkoryhmäläisiä estetään tulemasta sisäryhmään. Eli niitä, jotka eivät enää ole yhteydessä kouluporukkaan tai lapsuuden kavereihin. Meitä on paljon. Voin kuvitella aikuisen porukan kolmikymppisiä, jotka kokoontuvat ravintolaan. Ilman sitä porukkaa et saa hyväksyntää väestöstä yleensä.
Minulla taas kestää, ennen kuin opin luottamaan toiseen niin, että osaan käyttäytyä normaalisti. Luottamus tuottaa normaaliutta. Normaaliuden puute laukaisee rasistin.
Että... olet rasisti ennen kun opit luottamaan. Arvostan rehellisyyttäsi. ...Opit luottamaan ollessasi rasisti.
- Anonyymi
Jaa, no minä taas lähtökohtaisesti luotan, jollei luottamustani ole petetty. Ei nyt tietenkään siinä määrin, että luottaisin täysin vieraisiin ihmisiin täydellisesti ja rajattomasti. Kuitenkin minun lähtökohtani on luottamus. Minusta olisi aika asiatontakin pistää täysin vieras ihminen, joka ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa, jotenkin ansaitsemaan luottamukseni. Jokainen tietenkin tyylillään ja oma persoona vaikuttaa asiaan paljon.
- Anonyymi
Menin ja sanottiin, että tää on tyttöjen ilta. Yksinäisiä tyttöjä ei käy ulkona. Suomessa on ongelma, ei minussa. Tuo on vähän niin kuin Kokoomuksen lause "köyhyys on omaa syytä"
Tuo on tietysti ihan totta ja se on totta kyllä ihan kaikkialla maailmassa. Itselläni on tullut asuttua myös tuolla mainitussa Saksassa, eikä se mennyt siellä yhtään eri tavalla. Jos ystävien kanssa lähdetään ulos, niin silloin pysytään ystävien kanssa. Se olisi täysin asiatonta, että jättäisi ystävän yksin, kun on sovittu, että mennään yhdessä. Ne tilanteen ovat sitten eri juttu, jos on nimenomaan yhdessä lähdetty etsimään miehiä. Sellaisella ystävällä, joka vain häipyy kesken illan, ei tee yhtään mitään. Kaveria ei jätetä yksin.
- Anonyymi
Ai niin ja kyllä yksinäisiä tyttöjä käy ulkona vaikka kuinka paljon. Itse en taida tuntea ketään naispuolista, joka ei toisinaan ole käynyt ulkona myös yksinään ja yksinään meneminen on se paras tapa löytää seuraa.
- Anonyymi
Ulkoryhmäläisiä estetään tulemasta sisäryhmään. Eli niitä, jotka eivät enää ole yhteydessä kouluporukkaan tai lapsuuden kavereihin. Meitä on paljon. Voin kuvitella aikuisen porukan kolmikymppisiä, jotka kokoontuvat ravintolaan. Ilman sitä porukkaa et saa hyväksyntää väestöstä yleensä.
Sinulla on melko vääristynyt käsitys tilanteesta. Kuvittelet, että on olemassa jokin kielto tai sääntö tai sopimus, vaikka kysymys on vain siitä, että samanlaisuus vetää yhteen, joka on täysin luonnollinen ominaisuus, jolta et pääse missään päin maailmaa pakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no minä taas lähtökohtaisesti luotan, jollei luottamustani ole petetty. Ei nyt tietenkään siinä määrin, että luottaisin täysin vieraisiin ihmisiin täydellisesti ja rajattomasti. Kuitenkin minun lähtökohtani on luottamus. Minusta olisi aika asiatontakin pistää täysin vieras ihminen, joka ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa, jotenkin ansaitsemaan luottamukseni. Jokainen tietenkin tyylillään ja oma persoona vaikuttaa asiaan paljon.
"Minusta olisi aika asiatontakin pistää täysin vieras ihminen, joka ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa, jotenkin ansaitsemaan luottamukseni."
Tuo on totta. On melko asiatonta kaataa omia traumojaan muiden niskaan ja varsinkaan täysin tuntemattomien. Kun en ole koskaan mitään pahaa jollekin tehnyt, niin en todellakaan ala hänelle myöskään luotettavuuttani vakuutella ja todistella. Sellaisen odottaminen on loukkaavaa ja löydän kyllä parempikäytösistäkin seuraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351