tähän alas ⬇️⬇️⬇️
Viikonloppu terveiset kaivatulle
79
2168
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ylös, luonnollisesti, @#shorts.
- Anonyymi
Harmi kun et ikinä kasva aikuiseksi vaan olet jäänyt yhtä huomionhakuiseksi tenavaksi kuin ennenkin.
- Anonyymi
Se on, se vaatii duunia. Rankkaa duunia, ei se shokitta lähde.
- Anonyymi
Kuten u......hieroja.
- Anonyymi
Pusi pusi.
- Anonyymi
Haluaisitko ostaa konsonantin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S niin kuin suukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M niin kuin Mikki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M niin kuin Mikki
Tätä juuri halusin, kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko näyttämisen halua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pysähdy hetkeksi,
sulje silmäsi,
ja tunne,
kuinka ajattelen sinua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pysähdy hetkeksi,
sulje silmäsi,
ja tunne,
kuinka ajattelen sinua.Tunsin. Tunnetko samoin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunsin. Tunnetko samoin?
Treffit, suukko, korvapuusti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunsin. Tunnetko samoin?
Rakas, rakkaampi, rakkain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S niin kuin suukko
💋💋💋💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laiturilta terveiset iltaasi
https://youtube.com/shorts/ClGVbOETkF4?si=iqK56o50-VOwZsKF 💋
- Anonyymi
Ihanaa viikonloppua H naiselle jota rakastan hän on kuin enkeli kukaan ei ole kauniinpi hänen tähtisilmät saa sydämeni sulamaan vaikka olisi ollut huonokin päivä ja vaikka olisi tympäissytkin hän tuo valon ja tunnen taas onnea iloa ja rakkautta hän on oikea enkeli... Ei hän minua rakasta kait silti salaa saan häntä rakastaa...
- Anonyymi
Nyt on kivaa👍
- Anonyymi
Mikä nyt on niin kivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt on niin kivaa?
Joskus on ihan kivojakin päiviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on ihan kivojakin päiviä
Johtuu varmaan vesisateesta
- Anonyymi
Sunnuntaina nähdään, odotan jo sitä. Odotatkohan sinäkin.
- Anonyymi
Olet aika bätäng matuure.
- AnonyymiUUSI
Pedagogisessa mielessä?
- Anonyymi
Had a wonderful time tonite. Not so much w u. People in full living colour is different than a fading memory.
- Anonyymi
Nähdään edes unessa. Jutellaan siellä rnnenkun tavataan realityssä.
- AnonyymiUUSI
Joo nähdään siellä ihana mies 🥰
- Anonyymi
Go, go, go. Forget the Willson ball.
- Anonyymi
Olen niin pettynyt sinuun työpaikan mies. Ei jutella enää ollenkaan ja vältellään toisiamme, niin on parempi.
- Anonyymi
Emmä välttele vaan SÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä välttele vaan SÄ
No, sinulla näytti olevan siinä parempaa seuraa, tunsin olevani häiriöksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, sinulla näytti olevan siinä parempaa seuraa, tunsin olevani häiriöksi.
Tällainen viesti kertoo kirjoittajasta jo paljon.Ei jatkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen viesti kertoo kirjoittajasta jo paljon.Ei jatkoon.
No mutta posetiivista tässä äikän monologissa voisi olla vaikka se, että tuskin liittyy sinun työ- tai muihin ympyröihin👍
- AnonyymiUUSI
On parempi, mutta olet pettynyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On parempi, mutta olet pettynyt?
Tekeekö se ajatus sinut iloiseksi tässä palstaäijän monologissa ja saattaako se parantaa mahdollisuuksiasi tähän äijän luomaan hologrammiin?
- AnonyymiUUSI
Luulen että uskaltaisin jutella naisen kanssa jos saataisiin siihen tilaisuus, ja jos huomaisin että hän tykkää minusta, niin ehdottaisin että avioituisimme. Olen pitkään kärsinyt ahdistuneisuudesta, peloista, masennuksesta ja on ollut vääränlaisia ajatuksia elämästä ja asioista, jotka on haitanneet elämää, niin siksi on vähän hankalaa. Rakastan häntä loppuelämäni ja aina jos saan luvan. Mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Älä missään nimessä ehdota avioliittoa ensimmäisen keskustelun aikana! 😳😬
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä missään nimessä ehdota avioliittoa ensimmäisen keskustelun aikana! 😳😬
Tottakai teen naiselle selväksi mitä hänestä tahdon. En ala mihinkään epämääräiseen suhmurointiin. Olen aikuinen mies. Haluan rakastaa häntä. En ole vailla naisystäviä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai teen naiselle selväksi mitä hänestä tahdon. En ala mihinkään epämääräiseen suhmurointiin. Olen aikuinen mies. Haluan rakastaa häntä. En ole vailla naisystäviä.
Kyllä minä naisena haluaisin että mies tekee selväksi että haluaa avioitua jo kun juttelemaan pääsee niin selkeät sävelet on molemmille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä naisena haluaisin että mies tekee selväksi että haluaa avioitua jo kun juttelemaan pääsee niin selkeät sävelet on molemmille.
Minä taas pitäisin sekopäänä enkä haluaisi enää nähdä toista kertaa. Eihän se mies edes tunne minua enkä minä häntä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas pitäisin sekopäänä enkä haluaisi enää nähdä toista kertaa. Eihän se mies edes tunne minua enkä minä häntä!
Vähän irrallisia toisiin teksteihin nähden nämä sinun monologit palstaäijä, juuri näitä muka naisen kirjoittamia sekopäisyyksiä nämä liuskaotsat hakee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee juttusille pitää avioitua, jo on aikoihin eletty!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee juttusille pitää avioitua, jo on aikoihin eletty!
Yrität spinnata viimeisen sanan taas naista itselleen esittävän monologiin, että saisit itsellesi mielikuvan että se on psy koottisen kateutesi kohde? Eikö Se näin mene?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yrität spinnata viimeisen sanan taas naista itselleen esittävän monologiin, että saisit itsellesi mielikuvan että se on psy koottisen kateutesi kohde? Eikö Se näin mene?
Ikäänkuin vastaiskuna pari minuuttia aiemmin kirjoitetulle, mikä ihana instant- todellisuuden rakentuma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvata. Jos menen miehen kanssa treffeille ja hän alkaa heti puhumaan avioliitosta, niin nostan kyllä kytkintä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Jos puhuu heti avioliitosta, niin arvelisin olevan vääränlainen itselleni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se on naiselle tärkeää, että mies, kenestä tykkää, tahtoo rakastaa häntä aina ja tuo asian ilmi. Olisin tosi onnellinen kun saisin kertoa ja nainen innostuisi ajatuksesta, että me oltais yhdessä ja toistemme omat.
- AnonyymiUUSI
Oletkohan tänään töissä? Nähtäisi ruokailu aikaan. 🤨😉
- AnonyymiUUSI
Oonkohan rakastunut suhun.
- AnonyymiUUSI
Samaa pohtinut. Saan itseni mm. kiinni hymyilemässä tyhmänä itsekseni.
- AnonyymiUUSI
Jos me juteltaisiin, niin uskoisin että kaikki asettuisi paikoilleen ja molemmille tulisi parempi mieli. Tää epätietoisuus tässä on ollut raastavinta, ei mikään muu. Tuli mitä tuli tai ei mitään.
Saataiskohan me tällainen taikatemppu jotenkin tehtyä.- AnonyymiUUSI
Sitä toivon erään miehen kanssa, että juteltaisiin
N - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä toivon erään miehen kanssa, että juteltaisiin
NNo jutellaan! Mieheltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jutellaan! Mieheltä
Milloin? Ja pystytkö varmasti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jutellaan! Mieheltä
Tunniste?
- AnonyymiUUSI
Mä näin unta, et tuijotin sua silmiin kauan ja kaikki muu oli sumeeta. Sitä kesti kauan ja sitku alko ympäristö tarkentumaan, niin sun vierellä seisoi niin kaunis ja kimaltava nainen. Heräsin sit eikä ollut hilpee olo.
- AnonyymiUUSI
Huomenta ihanuus M nainen, olet ihanin. Lentosuukkoja salaisia minulta sinulle!
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin. Eräs M
- AnonyymiUUSI
Jos joku teistä kärsii, hän rukoilkoon, jos joku on hyvillä mielen, hän laulakoon kiitosvirsiä.
- AnonyymiUUSI
Näin toissayönä näyn meidän yhteisestä merkistä. Se tuntui niin selkeältä ja itsestäänselvältä. Sitten heräsin.
- AnonyymiUUSI
Mikä teidän yhteinen merkki on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä teidän yhteinen merkki on?
Sellainen jatkuvuutta kuvaava.
- AnonyymiUUSI
Jos mä pystyn antamaan anteeksi ja unohtamaan, niin koita sinäkin kultaseni.
- AnonyymiUUSI
Itsellesi siis. En halua, että sulla on huono fiilis.
- AnonyymiUUSI
Sä tuut olemaan mun palkinto.
- AnonyymiUUSI
Palkinnot saadaan hyvien asioitten teosta.
- AnonyymiUUSI
vuosi sitten mustassa mekossa olit niin kaunis!
Ja <3 Lo - AnonyymiUUSI
Mua et saa tekemään niinkuin haluat.
- AnonyymiUUSI
Kiva että osaat tanssata menemään. 🥰
- AnonyymiUUSI
Sivusta - no kyllä mutta tän viikonlopun olen kotona.
- AnonyymiUUSI
Alan tekee omaa. Kun mua ei palkata ja oon veloissa. Kuuntelet sitte mua edes säälistä.
- AnonyymiUUSI
Kerro lisää.
- AnonyymiUUSI
No hei kulta
- AnonyymiUUSI
No hei toinen
- AnonyymiUUSI
Miten sun päivä on mennyt Rakas? Mulla oli puolen päivän aikaan tosi vahvat tunteet sua kohtaan, oli todella ikävä🥰 Huomenna ajattelin käydä siellä paikassa missä yövyttiin☺️
- AnonyymiUUSI
Auttoi hetkellisesti kun juttelin ystävälle mun tunteista jotain ihmistä kohtaan mutta viikonloppu meni ihan pilalle kun en saanut viime yönä unta.
- AnonyymiUUSI
Nukutaan sit ens yö,jooko? 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nukutaan sit ens yö,jooko? 🥰
En tiedä saanko unta,en ole ollut koskaan näin sekaisin. 😭En ole kuitenkaan mikään trollaaja, eli ei paha olo täällä näy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329