tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
Myötähäpeä kun näkee sut,
54
1886
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan pysyä hengissä vaan että saat suuttua.
- Anonyymi
Mee oikein pyllistelemään sille. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee oikein pyllistelemään sille. 😂
Voisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin.
Voin tulla auttamaan. Sit meitä on kaksi. Nolataan se oikein urakalla.
- Anonyymi
Tämä. Ei taida happi kulkea ilman riitaa.
Eikun, yritätkö sä ohittaa sen 15 min tappeluajan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa yrittää...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sinulle löytyy aloittaja ja palstasetä joku poikakaveri jonka kanssa näytellä muille tai jollekin karvakankkuja, jos tämän monologisi ymmärsin oikein. No paremmin ku moni muu joka tapauksessa kun näistä haetaan näitä elämyksiä.
- Anonyymi
Hyvin näyttää sujuvan, ainakin minulla. Treeni kulkee. Ulkonäkö muuttuu silminnähden ja housutkin täytyy jo ostaa pienemmät..
Kuinkas itselläsi sujuu? 😆 - Anonyymi
Koskas näitte?
- Anonyymi
Berniiläisessä baarissa oli hampurilainen flow.
- Anonyymi
Joo. ei kosketa.
- Anonyymi
Hiljasta on, ei taida hyvin kulkea losoperseellä itellään. 😂
Muita haukkuu niin että tissit löllyy.- AnonyymiUUSI
Tikotessit!
- AnonyymiUUSI
Tästä ilmaisutyylistä on aika helppo päätellä, että olet aloittajaäijä ekstaasissa omasta tekstistään. Aika juvenaalia luettavaa
- Anonyymi
Voi kiitos et uskokkaan mikä työ on hillitä itsensä ettei tartti henkirikoksesta lähtä tiilenpäitä laskeen mistä johtuu vittu täytyy olla maa täynnä idiootteja että ovat osanneet kaksisataa sellasta äneestä maata johtamaan
- Anonyymi
En tee. Nautin elämästä.
- Anonyymi
Niin, sinä se jaksat. ”Ei sun ulkonäöllä miestä saa”
- AnonyymiUUSI
Joo voi julu, joku voi vaikka masentua katatoniseen tilaan saakka- minä en riitä byhyhy
- Anonyymi
Hei, mitään ei ole tehtävissä, kannaltasi.
Sun osaltasi, hyvästi.
Ikuisesti.
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=MPHqqlIunqE&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD - Anonyymi
Taasko haukut tääl muita
- AnonyymiUUSI
Haluatko jotain varsin suurepiirteisesti haukkujaksi heltta heiluen maalaileva valaista hieman, että millä tavalla esim tämä palstasedän haukku voisi mitenkään kohdistua keneenkään? Mikäs siinä jos aikuiset ihmiset viittii osallistua tuollaiseen tarharyhmätoimintaan, että päivittelee porukalla vaikkapa näitä erittäin pöyristyttäviä ulkonäköhaukkuja? Kuvaisin myötähäpeää aiheuttavaksi de rönäksi tällaista paikallispöyristelyä. -TT
- Anonyymi
Minulla on hyvä olla näin. Sinun mielipiteesi on vain yksi vitun haile. Tumma sellainen kun kuitenkin sairaalloisen kiinnostunut olet minusta. Syy miksi en noteeraa sua millään tavalla enää, on sinun jälkeenjääneisyytesi. Ihan kakaran kengissä olet yhä ja olen pahoillani ettet saanut vanhemmiltasi sitä rakkautta mitä lapsi tarvitsee kehittyäkseen hyväksi ja kunnolliseksi ihmiseksi. Minua kuitenkin rakastaa niin moni ❤️.
- Anonyymi
Ylläpidolle:
Tämä viesti sisältää selkeää henkilökohtaista loukkaamista ja vaarallista ja se voi olla vakavasti haitallista lukijalleen.
Pyydän, että viesti poistetaan välittömästi ja käyttäjä, joka sen lähetti, saa asianmukaiset seuraamukset!
Toivon myös, että moderaattoritiimi tarkistaa keskusteluketjut kokonaisuudessaan, jos siellä esiintyy muuta vastaavaa käytöstä.- Anonyymi
Ihan hyvällä vaan, rumuus voi tarttua.
- Anonyymi
Ei auta.
- AnonyymiUUSI
Mitä selkeää henkilökohtaista loukkaamista siiinä muka on, että kirjoittelet palstasetä itse näitä ilmeisesyi ulkoista olemusta ruotiva aloituksia? Tosi banaalia eläytyä itse siihen, että kuinka tämä huuhaa muka vahingoittaa muita. TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta.
No voi ei eikö niillä muka ole aikaa sellaiseen?
- Anonyymi
Ootko lapsi vielä? Jotenkin sellainen rasittava koulukiusaajien maneerit. Sun ongelmat ei häviä vaikka yrität sitä pahaa oloasi toisen niskaan laittaa. Ymmärrä tuollaisia ihmisiä. Miksi te valitsette olla ihnesp*rseitä? Eikö se ole älyttömän raskasta. Kukaan ei aidosti tule välittämään jos et korjaa asennettasi.
- Anonyymi
Mulla on oikeus elää, sori.
- Anonyymi
En ole ruma, oon köyhä laulaja mä vaan. Ja elän vaan, vaikka piruuttaan. Sinulle myös kaikkea hyvää, mene rauhassa.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että ap ei ole tyytyväinen itseensä, kun pitää noin hakea tyytyväisyyttä toisesta ihmisestä!
- Anonyymi
Olet oikeassa. Eihän terve ihminen näin obsessiivisesti yritä toista ihmistä alentaa. Toivottavasti pääsee hoitoon ja saa avun lapsuudesta johtuviin traumoihinsa ja yksinjäämisenpelkoon. Se on hyvä se sellainen sanonta että "se ken itsensä ylentää, se alennetaan". Siunausta tälle henkisesti huonosti voivalle ihmiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Eihän terve ihminen näin obsessiivisesti yritä toista ihmistä alentaa. Toivottavasti pääsee hoitoon ja saa avun lapsuudesta johtuviin traumoihinsa ja yksinjäämisenpelkoon. Se on hyvä se sellainen sanonta että "se ken itsensä ylentää, se alennetaan". Siunausta tälle henkisesti huonosti voivalle ihmiselle.
Etköhän aloittajasetä innostunut tästä muutaman sanan tekeleestä hieman liikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän aloittajasetä innostunut tästä muutaman sanan tekeleestä hieman liikaa
Lisäys- näille joillekin aivan liian hitaille ei mene millään muka perille tämä monotoninen kaava, mitä palstasetä harrastaa. Ensin kirjoittaa jotain puutaheinää ja sitten ikäänkuin irtaantuu (tuttu termi? siitä se lähtee) tekstistään ja luo uuden identiteetin jota osoittelee itse sormella erittäin teatraalisesti. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
Näytän siltä mitä olen. E
- AnonyymiUUSI
Niiin. Olet ilmeisesti aika pahasti alkoholisoitunut palstaukkeli. Ethän muutoin juopolta näyttäisi. Koeta ihmeessa raitisua ja nuorentua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niiin. Olet ilmeisesti aika pahasti alkoholisoitunut palstaukkeli. Ethän muutoin juopolta näyttäisi. Koeta ihmeessa raitisua ja nuorentua.
Koitappa itte keskittyä ihan vaan omaan olemisees. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Miksi ilmaiset hyvällä?
- AnonyymiUUSI
No koska tämä palstasedän universaalin aloituksen on tarkoitus sattua. Minusta on aika haalea tekele, mutta tietyt mustamaalaajat varmaan ahdistuu suuresti. -TT
- AnonyymiUUSI
Hah hah..Ei sullakaan hyvin pyyhi!yritäs vähän aikuistua ees se!
- AnonyymiUUSI
Taidat itse olla ruskeakielinen miellyttäjä. Ihmiset, jotka elävät aitoa omaa elämäänsä ovat parhaita tyyppejä.
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö laittaa esim rusetti päähän?
- AnonyymiUUSI
Sinulta aloittaja puuttuu se jokin. Mietippä ite.
- AnonyymiUUSI
Hirteen meno?
- AnonyymiUUSI
Nii näytän must joltain 35 tyylii.
- AnonyymiUUSI
Pysy hinari pois.Otan miehen mikä haisee miehelle eikä ole hajuton ja mauton.
Ota sinä se tuhkismuijas vaan.- AnonyymiUUSI
...Eikä ole kyse hajuvesistä ,on kyse luonnon feromoneistahikiä,pska ja kusta siitä on miehet ihanat tehty.Osaavat jopa pierrä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339