Myötähäpeä kun näkee sut,

Anonyymi-ap

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!

54

1886

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidan pysyä hengissä vaan että saat suuttua.

• Anonyymi

Mee oikein pyllistelemään sille. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee oikein pyllistelemään sille. 😂

Voisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin.

Voin tulla auttamaan. Sit meitä on kaksi. Nolataan se oikein urakalla.

• Anonyymi

Tämä. Ei taida happi kulkea ilman riitaa.
        Eikun, yritätkö sä ohittaa sen 15 min tappeluajan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa yrittää...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sinulle löytyy aloittaja ja palstasetä joku poikakaveri jonka kanssa näytellä muille tai jollekin karvakankkuja, jos tämän monologisi ymmärsin oikein. No paremmin ku moni muu joka tapauksessa kun näistä haetaan näitä elämyksiä.

• Anonyymi

Hyvin näyttää sujuvan, ainakin minulla. Treeni kulkee. Ulkonäkö muuttuu silminnähden ja housutkin täytyy jo ostaa pienemmät..
      Kuinkas itselläsi sujuu? 😆

• Anonyymi

Koskas näitte?

• Anonyymi

Berniiläisessä baarissa oli hampurilainen flow.

• Anonyymi

Joo. ei kosketa.

• Anonyymi

Hiljasta on, ei taida hyvin kulkea losoperseellä itellään. 😂
      Muita haukkuu niin että tissit löllyy.

• Anonyymi
        UUSI

Tikotessit!

• Anonyymi
        UUSI

Tästä ilmaisutyylistä on aika helppo päätellä, että olet aloittajaäijä ekstaasissa omasta tekstistään. Aika juvenaalia luettavaa

• Anonyymi

Voi kiitos et uskokkaan mikä työ on hillitä itsensä ettei tartti henkirikoksesta lähtä tiilenpäitä laskeen mistä johtuu vittu täytyy olla maa täynnä idiootteja että ovat osanneet kaksisataa sellasta äneestä maata johtamaan

• Anonyymi

En tee. Nautin elämästä.

• Anonyymi

Niin, sinä se jaksat. ”Ei sun ulkonäöllä miestä saa”

• Anonyymi
        UUSI

Joo voi julu, joku voi vaikka masentua katatoniseen tilaan saakka- minä en riitä byhyhy

• Anonyymi
    • Anonyymi

Taasko haukut tääl muita

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko jotain varsin suurepiirteisesti haukkujaksi heltta heiluen maalaileva valaista hieman, että millä tavalla esim tämä palstasedän haukku voisi mitenkään kohdistua keneenkään? Mikäs siinä jos aikuiset ihmiset viittii osallistua tuollaiseen tarharyhmätoimintaan, että päivittelee porukalla vaikkapa näitä erittäin pöyristyttäviä ulkonäköhaukkuja? Kuvaisin myötähäpeää aiheuttavaksi de rönäksi tällaista paikallispöyristelyä. -TT

• Anonyymi

Minulla on hyvä olla näin. Sinun mielipiteesi on vain yksi vitun haile. Tumma sellainen kun kuitenkin sairaalloisen kiinnostunut olet minusta. Syy miksi en noteeraa sua millään tavalla enää, on sinun jälkeenjääneisyytesi. Ihan kakaran kengissä olet yhä ja olen pahoillani ettet saanut vanhemmiltasi sitä rakkautta mitä lapsi tarvitsee kehittyäkseen hyväksi ja kunnolliseksi ihmiseksi. Minua kuitenkin rakastaa niin moni ❤️.

• Anonyymi

Ylläpidolle:
      Tämä viesti sisältää selkeää henkilökohtaista loukkaamista ja vaarallista ja se voi olla vakavasti haitallista lukijalleen.
      Pyydän, että viesti poistetaan välittömästi ja käyttäjä, joka sen lähetti, saa asianmukaiset seuraamukset!

Toivon myös, että moderaattoritiimi tarkistaa keskusteluketjut kokonaisuudessaan, jos siellä esiintyy muuta vastaavaa käytöstä.

• Anonyymi

Ihan hyvällä vaan, rumuus voi tarttua.

• Anonyymi

Ei auta.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä selkeää henkilökohtaista loukkaamista siiinä muka on, että kirjoittelet palstasetä itse näitä ilmeisesyi ulkoista olemusta ruotiva aloituksia? Tosi banaalia eläytyä itse siihen, että kuinka tämä huuhaa muka vahingoittaa muita. TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta.

No voi ei eikö niillä muka ole aikaa sellaiseen?

• Anonyymi

Ootko lapsi vielä? Jotenkin sellainen rasittava koulukiusaajien maneerit. Sun ongelmat ei häviä vaikka yrität sitä pahaa oloasi toisen niskaan laittaa. Ymmärrä tuollaisia ihmisiä. Miksi te valitsette olla ihnesp*rseitä? Eikö se ole älyttömän raskasta. Kukaan ei aidosti tule välittämään jos et korjaa asennettasi.

• Anonyymi

Mulla on oikeus elää, sori.

• Anonyymi

En ole ruma, oon köyhä laulaja mä vaan. Ja elän vaan, vaikka piruuttaan. Sinulle myös kaikkea hyvää, mene rauhassa.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä että ap ei ole tyytyväinen itseensä, kun pitää noin hakea tyytyväisyyttä toisesta ihmisestä!

• Anonyymi

Olet oikeassa. Eihän terve ihminen näin obsessiivisesti yritä toista ihmistä alentaa. Toivottavasti pääsee hoitoon ja saa avun lapsuudesta johtuviin traumoihinsa ja yksinjäämisenpelkoon. Se on hyvä se sellainen sanonta että "se ken itsensä ylentää, se alennetaan". Siunausta tälle henkisesti huonosti voivalle ihmiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Eihän terve ihminen näin obsessiivisesti yritä toista ihmistä alentaa. Toivottavasti pääsee hoitoon ja saa avun lapsuudesta johtuviin traumoihinsa ja yksinjäämisenpelkoon. Se on hyvä se sellainen sanonta että "se ken itsensä ylentää, se alennetaan". Siunausta tälle henkisesti huonosti voivalle ihmiselle.

Etköhän aloittajasetä innostunut tästä muutaman sanan tekeleestä hieman liikaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän aloittajasetä innostunut tästä muutaman sanan tekeleestä hieman liikaa

Lisäys- näille joillekin aivan liian hitaille ei mene millään muka perille tämä monotoninen kaava, mitä palstasetä harrastaa. Ensin kirjoittaa jotain puutaheinää ja sitten ikäänkuin irtaantuu (tuttu termi? siitä se lähtee) tekstistään ja luo uuden identiteetin jota osoittelee itse sormella erittäin teatraalisesti. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

• Anonyymi

Näytän siltä mitä olen. E

• Anonyymi
        UUSI

Niiin. Olet ilmeisesti aika pahasti alkoholisoitunut palstaukkeli. Ethän muutoin juopolta näyttäisi. Koeta ihmeessa raitisua ja nuorentua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niiin. Olet ilmeisesti aika pahasti alkoholisoitunut palstaukkeli. Ethän muutoin juopolta näyttäisi. Koeta ihmeessa raitisua ja nuorentua.

Koitappa itte keskittyä ihan vaan omaan olemisees. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ilmaiset hyvällä?

• Anonyymi
        UUSI

No koska tämä palstasedän universaalin aloituksen on tarkoitus sattua. Minusta on aika haalea tekele, mutta tietyt mustamaalaajat varmaan ahdistuu suuresti. -TT

• Anonyymi
      UUSI

Hah hah..Ei sullakaan hyvin pyyhi!yritäs vähän aikuistua ees se!

• Anonyymi
      UUSI

Taidat itse olla ruskeakielinen miellyttäjä. Ihmiset, jotka elävät aitoa omaa elämäänsä ovat parhaita tyyppejä.

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisikö laittaa esim rusetti päähän?

• Anonyymi
      UUSI

Sinulta aloittaja puuttuu se jokin. Mietippä ite.

• Anonyymi
      UUSI

Hirteen meno?

• Anonyymi
      UUSI

Nii näytän must joltain 35 tyylii.

• Anonyymi
      UUSI

Pysy hinari pois.Otan miehen mikä haisee miehelle eikä ole hajuton ja mauton.
      Ota sinä se tuhkismuijas vaan.

• Anonyymi
        UUSI

...Eikä ole kyse hajuvesistä ,on kyse luonnon feromoneistahikiä,pska ja kusta siitä on miehet ihanat tehty.Osaavat jopa pierrä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe